Appartement Bahia de la Plata

Appartement
Appartement Bahia de la Plata

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia de la Plata voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Bahia de la Plata in het Nederlands

Jammer van de snelweg

Clarin Lin
29-5-2017

Mede dankzij de goede recensies een appartement geboekt in complex Bahia de la Plata in Estepona via een site. Een penthouse met zwembad op het dakterras.

Het appartement is erg mooi en ruim met veel terrassen, maar wat ons enorm tegenviel was de overlast die de snelweg veroorzaakte. Ons appartement lag meteen aan de AP-7. 's Nachts geen oog dicht gedaan, ook mét de oordoppen in en alle ramen potdicht. Op het terras ook niet te doen, zo'n lawaai....

Wij hebben dag 2 een andere, rustige accommodatie gezocht om onze vakantie door te brengen. Erg zonde, want als ik ergens had zien staan dat je de weg zo duidelijk zou horen in dit appartement, dan had ik dit zeker niet geboekt!

Er zijn in dit complex vast andere appartementen waar je de snelweg niet of nauwelijks hoort, maar dat was bij ons gehuurde appartement dus niet het geval... heel erg jammer. Al met al een duur grapje, dit weekje weg...

Prachtig penthouse op een super locatie!

familieg
4-8-2014

We verbleven in juni '14 in Bahia la Plata, Estepona. Wat hebben we genoten!

Een super onderhouden schoon penthouse in een recentelijk gebouwd complex wat helemaal af is.

Het penthouse heeft een balkon ook een zonneterras met uitzicht op zee en zwembad met groot prive bad. Het is volledig ingericht met 2 slaapkamers, 2 badkamers waarvan 1 voorzien van een whirlpool. Een keuken met oa oven, magnetron en vaatwasser. Alle kamers zijn voorzien van tv met oa NL zenders. Alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Het complex is voorzien van een volledig uitgeruste fitnessruimte, een verwarmd overdekt zwembad met een hot tub. Het wordt keurig onderhouden.

Gesitueerd in Estepona een groot winkelcentrum op ongeveer twee km als ook meerdere beachclubs.

Binnen een uur rijden zijn er voldoende uitstapjes in de omgeving te maken zowel langs de kust als ook het binnenland.

Prachtig penthouse

A vd Water
25-7-2014

Een super de luxe penthouse dat mooi is ingericht en erg ruim is. Het is schoon en alles is aanwezig.

Het heeft een prachtig uitzicht op zee en ook vanuit je privé zwembad heb je uitzicht op zee.

Echt een top accommodatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia de la Plata in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia de la Plata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.