Appartement Alcazaba Beach

Appartement
Appartement Alcazaba Beach
9,2

3 reviews over Appartement Alcazaba Beach in het Nederlands

Geweldig mooi complex met mooie tuin

E.Schouten,
17-5-2018

Fantastisch aangelegde tuin, 6 zwembaden en ligging aan het strand. Perfecte ligging t.o.v Estepona en de Carrefour op loopafstand. Heerlijk klimaat. Stranden dichtbij, parkeren onder de mooie boulevard van Estepona. Complex bestaat uit gebouwen van max 3 of 4 lagen, veel met balkon gericht naar de zee. Maakt nette rustige indruk, maar ook in het hoogseizoen zal er ruimte genoeg zijn. Voor de kinderen een voetbalveldje. Dag en nacht bewaking, ook een slagboom waardoor het veilig aanvoelt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Het appartement (2 kamers) is net gemoderniseerd en was dus in perfecte staat. Prima bedden, luxe badkamers en ruim terras met schitterend uitzicht. Het complex ziet er prachtig uit en heeft veel voorzieningen (meerdere zwembaden, tennisbanen, speeltuintje, eenvoudige gym) en doet ondanks het aantal appartementen intiem aan en is rustig en relaxed. De tuin is werkelijk adembenemend. Nog nooit zo'n perfect onderhouden tuin gezien. Het complex zit op loopafstand van diverse restaurantjes en terrasjes in Estepona. Wie meer drukte zoekt, zit zo met de auto in Puerto Banus of Marbella.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische plek

Daan Reijnders
10-7-2012

Een geweldig mooi appartement met vooral een hele lekkere buitenruimte. Comfortabel, netjes, schoon, modern en ruim. 3 slaapkamers, 2 badkamers. Ontzettend mooi afgewerkt.

Ook het 'park' is prachtig aangelegd en werd dagelijks onderhouden. Palmbomen, meerdere zwembaden, een speeltuin, sportaccomodatie, een fijn restaurant, direct aan zee; paradijs op aarde.

Voor het eerst in jaren écht tot rust gekomen tijdens een vakantie.

Normaliter gaan nooit voor een 2e keer naar dezelfde plek, maar het zou me niets verbazen als we volgend jaar Alcazaba Beach weer aandoen...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alcazaba Beach in Estepona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alcazaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.