Sorteren

Zeker aan te bevelen

Stuurman
    31-10-2018

Een zeer goed hotel

Moderne slaapkamers met veel ruimte

Hotel en kamers zijn sfeervol en met design interieeur ingericht ( pas gerenoveert ?.. )

Zeer netjes en schoon

Onbijt en diner is van goede kwaliteit en wisseld elke dag

Voldoende keuze

Begrijp totaal niet dat er negatief over het eten kan worden vermeld gezien er ruime keuze is en smaakvol

We hadden halfpension dus de drankjes moesten worden betaald

De prijs vonden wij wat aan de hogere kant

Biertje of cola 2.70 euro

Sterke drank 6 euro

Omgeving van het hotel heeft echter niet zoveel te bieden

Strand is zwart zand met stenen

Wel strandstoelen waar je lekker kunt zonnebaden

Stadje estephona is leuk maar stelt niet veel voor

Hotel is zeer goed aan te bevelen gezien het goede eten en netheid

Zwembad en tuin ziet er perfect uit

Ver van het drukke toerisme

Niet gaan.

johannes
    20-10-2018

Al heeel veel gereisd. Zeer onpersoonlijk Op het eten na 3 sterren. Voor 4 uur geen goede kop koffie behalve roodmerk nescafe Bomvol engelse gasten. Ter plaatse een verschil in de gasten (niet bekend voorheen) inj goed betalen en privilege gasten,

Deze kregen wel een kopje nespresso wat iemend van de directie na een klacht van mij niet geloofde. Na tel. bleek dit zo te zijn. Goede raad, Niet heengaan

Geweldig

Jackie
    8-9-2018

Prachtig gelegen hotel Vriendelijk personeel Goed eten

Niet te veel bij nadenken...

Van Meel
    17-8-2018

Mooie accomodatie maar totaal niet ingesteld op de formule en aantal gasten. Eten erg eentonig (lees friet, hotdogs, pizza...kortom engelse drek) en het restaurant erg chaotisch. Bij ontbijt ging om klokslag 10 uur de airco en het licht uit....mensen, we zijn geen vee wat je naar buiten schopt...

Personeel over t algemeen erg vriendelijk en behulpzaam, maar konden ook niet meer. Het hotel is erg op Engelsen en Fransen ingesteld (en met ALLE respect: dat merk je!) Entertainment doet ook maar wat. Voor zo'n hotel en waar zoveel kinderen rondlopen...best beschamend. Valt veel meer uit te halen. Liedjes van minidisco elke avond hetzelfde...kom op! Wij volwassenen kregen er de slappe lach van...

Máár: zwembad is geweldig! Als je als kind hier niks aan vindt dan kan niks je bekoren.

Het was voor ons eens maar nooit meer.

Prettig verrast door dit all-in hotel!

BMD
    16-8-2018

Doordat er meerder gebouwen en meerdere zwembaden zijn, heb je nooit het gevoel dat het massaal is. Het eten is van prima kwaliteit voor een buffet restaurant en het personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim genoeg en worden goed schoon gehouden. Ondanks dat ik niet zo van de grote all-in hotels ben, bevalt het me hier wonderwel erg goed. Prettige sfeer. Veel nationaliteiten, maar geen rare Russen die volle borden weggooien of rennen om een ligstoel te bemachtigen. Alleen aan de animatieshow ‘s avonds merk je dat je in een groter resort verblijft. In de directe omgeving is weinig te doen, behalve een ALDI. Met alle zwembaden en glijbanen is het een walhalla voor kinderen en voor de ouders is het fijn chillen. Het strand is niet schoon en er zijn geen ligbedden. Maar de zwembaden zijn zo fijn dat je het niet mist. De WiFi is overal goed. Ik ben verrast door mijn eigen enthousiasme over dit hotel!

Estepona scoort een 8,1 uit 10, op basis van 130 reviews