Hotel Picasso

1 review over Hotel Picasso in het Nederlands

2008

Het hotel ligt aan een doorgaande weg

Jo Nelissen
2-6-2008

Het hotel ligt aan een doorgaande weg. Met de bus naar Sivilla is prima te doen. Ontbijt matig. Komen veel bussen met klanten voor verkoopdemonstratie. Die krijgen dan 's morgens een ontbijt en dan heerst er chaos. Schoonmaakploeg komt als de gasten al gegeten hebben. Dus veel te laat. Eetzaal ios dan nog niet schoon. Ondanks ongemakken toch een goed hotel voor die prijs.

Gereisd Met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Picasso in El Viso del Alcor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Picasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.