We hebben een aantal aanbieders voor El Rompido voor je op een rij gezet:

Reviews over El Rompido

Mooie plek om te golfen

Peter
    7-10-2012

El Rompido is een uitstekende plaats om golf te spelen. Verder is er buiten het hoogseizoen weinig te doen en heb je een huurauto nodig om iets van de omgeving te zien. Vlakbij is een schitterend natuurgebied wat zeker de moeite waard is om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer rustig vissersdorp

neel01
    4-9-2012

El Rompido ligt aan een uitmonding van een rivier deze scheid de plaats ook van de zee . Je kunt wel bij het strand komen maar dan moet je eerst per boot en nog een kleine voettocht door de duinen . El rompido is een opkomend dorpje waar je nog steeds de oude spaanse vissers cultuur vind . De toerisme die er is is voornamelijk spaans en portugees wat als nadeel heeft dat er bijna geen engels of duits wordt gesproken . Er zijn wat pubs maar stelt niet veel voor er is een soort van winkelcentrum voor merk kleding maar ook dit is niet wat je er van moet denken . Wil je echter van de echte cultuur en rust genieten dan moet je wel hier zijn . Dit is nog het spanje zoals het vroeger was gemoedelijk en gastvrij . Ik ben er heerlijk tot rsut gekomen .

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastich oord waar je nooit meer weg wilt!

ineke
    31-10-2010

Een super mooie omgeving en "gelukkig" nog niet ontdekt door het massatoerisme. Alleen de maanden juli en augustus drukker en verder heerlijk rustig met schitterend mooie stranden en een super mooi golf gebied. Kortom een omgeving waar de Algarve niets bij is. Behalve als je van meer drukte houdt dan is het te stil. Maar voor de natuurgenieter, vaarliefhebber, strandtoerisme is het hier ideaal. De perfecte uitvalsbasis ook voor trips naar de Algarve, Huelva en niet te vergeten Sevilla. Dit allemaal binnen korte tijd berijkbaar. Dus ideale locatie voor velen. Zijn hier dan ook komen wonen sinds februari 2010.

Gereisd Met partner in maart 2009

nog niet erg toeristisch

leni nederlof
    6-10-2008

Ja het plaatsje el rompido is nog niet zo erg toeristisch,er zijn alleen visrestaurants (wij zijn alleen geen vis liefhebbers)voor de rest niet veel te beleven,zondags is het best wel druk dan gaan een hoop spanjaarden in de visrestaurants eten. Later hebben we nog een nieuw winkelcentrum (faro) ontdekt dat bij de haven lag met leuke winkeltjes en restaurantjes (wel wat duurder) Dus ik denk dat ze het wel wat toeristische willen maken. Want er werden in de omgeving ook weer veel nieuwe villa's gebouwd.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Klein dorp met een redelijk aantal horeca gelegenheden al

Philip
    8-5-2008

Klein dorp met een redelijk aantal horeca gelegenheden (nog) niet al te te toeristisch. Vooral Spaanse toeristen. Verder niet veel te doen dan het veerbootje te nemen om aan de overkant het rustige strand op te zoeken.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Rompido scoort een 7,1 uit 10, op basis van 10 reviews