Camping La Aldea

• Goed: 7 - 8

Camping mooi

Asta Koese
30-1-2017

Camping mooi, paden zijn van zand, dus zit je in het stof voor je caravan/ camper. Er wordt S avonds wel gesproeid over de zandpaden en dat scheelt wel iets.

De receptie behulpzaam. Sanitair redelijk, plaatsen niet heel groot.

Mooi zwembad er bij. Een klein winkeltje, waarvan de eigenaresse je probeert op te lichten, door te zeggen, dat je gisteren iets vergeten was af te rekenen. Ik Was daar niet die dag ervoor. Wij kwamen net die middag op de camping aan. Dit blijkt meer bij gasten plaats te vinden, hoorden wij later.

Leuk plaatsje in de omgeving en mooi natuurpark

Prima camping voor bezoek El Rocío en NP Doñana.

Anke Lelieveld
    26-10-2016

Goede campinqg, vriendelijk personeel, goed sanitair en een heerlijk zwembad om een frisse duik in te nemen na bv een excursiedag door het Nacional Parque Doñana.

De camping ligt op loopafstand van El Rocío, het beroemde bedevaartsoord met zijn prachtige kerk. Maar El Rocío is ook een authentiek plaatsje met bijzondere gebouwen, winkels en huizen en is geheel ongeplaveid. Er zijn alleen zandwegen waarover alle vormen van vervoer rijden, zo ook paarden. Je waant je even in het wilde westen. De oerhollandse fiets doet het in het zand niet echt goed.

Alle gasten van de camping werden op wereld toeristendag (nooit van gehoord) in het restaurant uitgenodigd voor een drankje en tapas. We werden enorm verwend met wijntjes en een aantal tapas. Het personeel genoot zichtbaar van het gebeuren en wij ook! Super !

Aardige camping

Astrid
    20-5-2014

Erwordt gezegd, camping met gras, helaas geen gras te vinden, wel veel zand, maar er wordt op de paden gesproeid in de avond. Receptie netjes.

Het bijbehorend restaurant is niet best, de eigenaresse ontzettend opdringerig. Eten was niet lekker. Bestelde brood, moest 15 min. Wachten, werd gebakken, dat is oke, maar dat we verplicht waren om dan ook wat te drinken aan de bar???

Bij vertrek moest ik nog wat van de vorige dag betalen,was niet door mij betaald? Opeens kon ze ook geen Engels meer. Hoorden van Engelse gasten, dat deze dame dit bij meerdere gasten probeert. Deze dame komt zeer onsympathiek over en niet alleen bij ons.

Leuk voor 1 nacht.

Kyra
      26-10-2013

Goed voor een bezoek aan El Rocio dit heb je zo gezien dus een overnachting is genoeg.

Wat een rust

Cassandra
      23-9-2012

Vrij onverwacht op deze camping beland. Wij hadden met zn 2 een ruim huisje.Prettige ontvangst, dame sprak prima Engels en was hulpvaardig.

Handdoeken aanwezig,geen schoonmaak.Eenvoudig maar lekker ontbijt en avondeten. Menu voor 10 euro.In de periode dat wij er waren( september) was het heerlijk rustig. Leuk, klein zwembad. El Rocio is een aanrader, zo apart dit dorpje met zandstraten! En natuurlijk het natuurpark Donana want daar kwamen wij voor. Matalascanas, waar het strand ligt , vonden wij afschuwelijk.Er zijn geen winkels in de buurt van de camping, maar in het restaurant zit een klein winkeltje met een beperkt assortiment.Iedere ochtend vers brood.

Prima camping

bartkr
      28-8-2012

Prima camping om el Rocia te bezoeken (ca. 10 min. lopen)

Hoog caravan en campergehalte, veldje afgescheiden door heggen voor tentjes. redelijk beschaduwd. Rustig, ca. 1/3 vol. Beperkte inkoopmogelijkheden in campimgwinkeltje en ook in el Rocio nauwelijks (wel 1 geldautomaat daar). Restaurantje matig, klein ontbijtje: OK .Twee dagen betalen (a 23,- ) en derde dag was gratis. Engel sprekend. corecte ontvangst. El Rocio aanrader. Kuststranden op 25 autominuten.

Stonden er 4 dagen.

2008

Ruime plaatsen, gescheiden door lage heggetjes

Hans & Majella Stijfhoorn
      26-5-2008

Ruime plaatsen, gescheiden door lage heggetjes. Sanitair in orde, alleen bleken de douchedeuren niet op slot te kunnen (dus handdoek over de deur hangen...). Personeel wist weinig over de plaats El Rocio te vertellen (één van de grootste bedevaartplaatsen van Europa!), terwijl de camping er slechts een paar honderd meter vandaan lag... Restaurant prima, maar duur en niet erg gezellig.

Kortom: prima om hier enkele dagen te verblijven en de fraaie omgeving te verkennen, maar voor de gezelligheid kun je beter wat anders zoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Aldea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Aldea in El Rocío, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Aldea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Aldea scoort een 7.6 uit 10 op basis van 9 reviews.