We hebben een aantal aanbieders voor El Rocío voor je op een rij gezet:

Reviews over El Rocío

Voor de 6e keer fantastisch

Nelleke Grinwis
    19-1-2018

Camping La Aldea is een prima camping. Komen hier al voor de 6e keer. Blijven meestal een week of iets langer. Zorg er voor dat er een weekend in zit. El Rocio is een kleine bedevaartsplaats. Alle straten zijn van zand en het ziet er uit als een Western stadje. In de week is het doodstil, maar vrijdagmiddag gaat het beginnen. Dan arriveren er bussen vol mensen om Maria te vereren. Velen te paard of met rijtuigen. Sommige in prachtige kleding. Het kerkje is dan stampvol met mensen met kaarsen en muziek. De winkels met de traditionele kleding gaan open. Voor de kerk liggen de terrassen met uitzicht op het meer. Vlakbij is het natuurgebied Donana. Al een belevenis op zich. Met Pinksteren komen hier 1 miljoen Spanjaarden naar toe om Maria te vereren. Velen lopend vanaf Almonte (16 km)en met huifkarren. In Spaanse kleding en met gitaarmuziek. Dan is camping La Aldea compleet vol en slapen de mensen in tentjes op de weides rondom.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Rocío scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews