El Puerto de Santa María

We hebben een aantal aanbieders voor El Puerto de Santa María voor je op een rij gezet:

vakanties El Puerto de Santa María

Reviews over El Puerto de Santa María

Leuk havenplaatsje, goede uitvalsbasis.

Jackietje
    9-6-2016

Het is een doolhof om ergens in het plaatsje te komen, veel eenrichtingsverkeer, dus een goede kaart of navigatie is écht onmisbaar. Grote plaats toch wel, langgerekt. Prachtige stranden overal. Aanrader is om een kijkje in de haven te nemen en met de boot naar Cadiz te gaan. Parkeren op av. de Bajamar, voor de hele dag € 2,-.

Arcos de la Frontera vonden wij een vergane glorie, kun je best laten gaan. Super toeristisch ook , er zijn véél mooiere Pueblo Blanco's!

Gereisd Met partner in juni 2016

Authentiek Spaans stadje.

Inge
    23-11-2014

Nog niet door toeristen overlopen, veel Spanjaarden hebben er een vakantie-appartement. Heel veel verschillende stranden in de omgeving, de mooiste ten Noorden van Cadiz. Veel verschillende festivals gedurende het zomerseizoen, o.a. op het gebied vanmuziek, flamenco en tango. Het hulpvaardige "oficina de turismo" aan het strand geeft info op allerlei gebied.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Idyllisch

to_my_beat
    1-11-2012

Leuk, idyllisch plaatsje gelegen nabij het mooie Cadiz. Goed betaalbare hotels, oversteek naar Cadiz met een pontje, ook stranden voor wie wil. Romantisch centrum met een geweldige Ben&Jerry's coffeeshop!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Typisch Andaloesië

Jackers
    22-2-2008

Typisch Andaloesië. Echt het Spanje van weleer. Weinig buitenlanders. Lekker eten vooral vis en zeevruchten)en toch niet duur (restaurants Romerijo, een must). Ook cultuur aanwezig en een prima uitvalsbasis om de streek te bezoeken (Cadiz, Jeres, Arcos, Sevilla,...). Een aanrader.

Gereisd Anders in Fri Feb 22 2008 11:33:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Puerto de Santa Maria

Frank Suijker
    10-4-2006

Puerto de Santa Maria. 28 april 2006 ga ik er weer heen voor twee weken. In de 1e week is er dan de Feria de Primavera in Puerto zelf en in de 2e week de Feria de Caballo in Jerez op nog geen kwartiertje rijden. Hier is het Spanje nog zoals het naar mijn idee hoort. Verder tref je in beide plaatsen vele sherrybodega's aan die voor publiek toegankelijk zijn. Dineren vanaf +/- 21.30 uur, maar dan wel lekker Spaans. Een echte aanrader is om met de pont naar Cadiz te gaan. Je stapt dan nagenoeg in het centrum van Cadiz uit. Wel op de afvaarttijden letten ivm de laatste pont terug. Bij reisbureau's kun je daar ter plaatse een rondrit met gids door de Cota Donana bespreken. Voor de rest is het een prima uitvalbasis voor alle en nog wat.

Gereisd Anders in april 2006
El Puerto de Santa María scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews