We hebben een aantal aanbieders voor El Gastor voor je op een rij gezet:

Reviews over El Gastor

Sfeervol wit bergdorpje

Wil Kuiten
    4-10-2014

El Gastor is een mooi wit bergdorpje met hele steile smalle straatjes. Dit bepaalt voor een groot deel ook de sfeer. Rust een eenvoud. De basisvoorzieningen zijn aanwezig. Supermarkt, bakker, slager, barretjes, eetcafe, pinatomaat en tankstation.

Gereisd Met partner in september 2014

Goed bedacht, mooi uitgevoerd, prachtige omgeving

Ingeborg
    7-10-2013

Het idee van een aantal kleine huisjes met 1 slaapkamer en een badkamer, met (bijna) alles erop en eraan, én met zwembad is goed bedacht en mooi uitgevoerd. De inrichting van de huisjes is eenvoudig, maar prima voor een vakantie. De bedden hebben goede matrassen. Er zijn twee zwembaden, één voor carramolo 1, 2 en 3 en de ander voor carramolo 4 en 5. De huisjes liggen mooi en hebben een prachtig uitzicht. De omgeving is erg geschikt voor wandeltochten, bijvooerbeeld in de Sierra Grazalema. Verder zijn dagtrips mogelijk naar verschillende steden. Wij vonden vooral Ronda, Sevilla (95 km) en Cádiz (100 km) qua afstand goed bereikbaar. Omdat El Gastor in de bergen ligt is de temperatuur vaak een paar graden lager dan bijvoorbeeld in Málaga.

Gereisd Met partner in Wed Sep 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schattig Andalusisch dorpje

Netty van Laar
    6-8-2013

Klein, leuk en wit. Alles is er; bank, 2 supermarkten, medische post, dagelijkse markt en bars en restaurants met terras en tapas. Strategische uitvalsbasis om de omgeving tot en met Sevilla, Granada, Cádiz en Córdoba te bezoeken.

Gereisd Met partner in juli 2013

Om niet snel te vergeten! Prachtig uitzicht.

H.P.Vosselman-Jansen
    16-6-2013

Carramollo. Een geweldige plek. Hartelijke ontvangst. De bedden waren zelfs al opgemaakt! Leuke accommodatie. Rustig, de kipjes scharrelen met de haan om de huisjes. Prima om van uit deze plek tochtjes te ondernemen. Wij waren er eind mei begin juni, hebben het Corpus Cristi meegemaakt in het dorpje. Geen tot weinig toeristen, iets wat wij heerlijk vonden. Vriendelijke bevolking. En... Geweldige begeleiding en adviezen van Hollandalus. Als je daar 2 weken verblijft leer je de mogelijkheden van het dorp steeds beter kennen. Een oord dat wij niet snel zullen vergeten.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een paradijselijke week

Jos van Gisteren
    9-6-2013

De naam de 5 paradijsjes is echt niet overdreven. We hebben het als een paradijs ervaren. De prachtige omgeving, de rust, de vriendelijkheid van Pastora, het lekkere eten in El Gastor en het heerlijke weer bezorgden ons een paradijselijke week. Zeker voor herhaling vatbaar.

El Gastor scoort een 8,6 uit 10, op basis van 15 reviews