Hotel AR Golf Almerimar *****

Hotel AR Golf Almerimar *****

Hotel AR Golf Almerimar
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor AR Golf Almerimar voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel AR Golf Almerimar in het Nederlands

konden we dit hotel maar meenemen .........

anna_ maria, 10-8-2017

Dit hotel is echt geweldig. Het avond eten is super goed en zeer gevarieerd. Ruime keuze aan vis en schelp- en schaaldieren en ook sushi. De kamers zijn heel ruim en de badkamer bestaat uit 3 delen ( dubbel wastafel, inloopdouche met bad en toilet met bidet). De bedden ( matrassen) zijn ook goed en het geheel is schoon. De bediening spreekt maar beperkt Engels maar is van zeer goede wil om je te begrijpen. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Bij het zwembad zijn voldoende bedden en parasols ( helaas wordt ook hier aan handdoekje leggen gedaan).Elke avond is er live muziek bij het hotel en men durft het zelfs aan om opera te laten zingen..............geweldig !!! De loopafstand naar de jachthaven is hooguit 4 minuten en daar zitten heerlijke tapasbarretjes.

Het hotel heeft een prachtige grote tuin met fijn zwembad en ruim voldoende grasvelden.

Wij konden slechts wat kleine verbeterpuntjes ontdekken : een droogrek op het balkon zou handig zijn. Het ziet er wat armoedig uit als er handdoeken over het balkon hangen. Een wc borstel zou ook nuttig kunnen zijn en een passpiegel.

Wat tegenviel is dat wij na aankomst pas om 14.30 uur op de kamer konden. Het is vervelend om na een lange reis ruim 2 uur op je kamer te moeten wachten.

Dit hotel is echt een aanrader !

Topvakantie in een tophotel !

Familie van 3, 3-7-2017

Dat mensen zeggen dat dit hotel geen 5 sterren waard is kennen er niets van !! Het is een 5 sterren playa hotel, dus geen business 5 sterren! De kamers zijn ruim en worden dagelijks grondig schoongemaakt! Het zwembad is proper en de ligbedden zijn comfortabel en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken voor aan het zwembad. Zeer et personeel is erg vriendelijk en kennen na een paar dagen de gasten al wat betreft hun keuze van drank aan tafel en aan de bar en dat is top! All in formule is TOP en het eten is zeer gevarieerd. We hebben er twee weken gezeten en de tweede week leek niet op de eerste qua eten en dat is een goed iets voor een all in formule! Het eten was niet koud (enkel de pasta en daar heb ik iets van gezegd en hebben ze gelijk rechtgezet). Vlees en vis worden à la minute gebakken, maar je moet het wel vragen en niet gelijk naar het reeds gebakken vlees/vis rennen! Ook 's morgens kon je vragen voor een verse omelet of spiegelei!! De alcoholische dranken zijn van bekende merken en de frisdranken ook en uit een flesje! Niet veel all in hotels doen dit! Hebben sushi gegeten en dat was overheerlijk! Kortom een top hotel en zeker nog een bezoekje waard. Mensen die dit hotel slecht beoordelen kennen niets van de sterrenindeling in Spanje en zijn waarschijnlijk een camping gewoon en gaan eens gek doen en reserveren in een 5 sterren hotel en hebben een verkeerd beeld van een 5 sterren! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!!! Je vraagt om een fles cava klaar te zetten op de kamer bij aankomst met een variatie aan tapas en dat hebben ze mooi verzorgd en was zeer royaal en dit voor maar slechts 35 euro!!!! Wie dit hotel afbreekt heeft een kronkel in zijn hoofdl!!!! Aan deze prijs dat wij hebben geboekt en voor de service die we hebben gehad, doen we het gelijk over en niet veel hotels doen dit na!!!! Tophotel! Great hotel!!!

Halve bak met vijf sterren, maar wel goedkoop.

Golfspeler, 26-5-2017

Kamers zijn goed, maar de rest is geen vijf sterren waard. Lunch is heel slecht. Avondeten is buffet en elke avond het zelfde. Ver onder de maat voor vijf sterren. Obers zijn van goede wil, maar hebben geen vijf sterren opleiding. Lijkt meer op werkervarings- en subsidieproject. Erg op leeftijd ook sommigen. Fles witte wijn zetten ze gewoon op tafel zonder koeler. Afvalbakje voor ontbijt ontbreekt. Koffers kun je zelf sjouwen na inchecken. Aan de pool hebben ze geen bediening en de bar gaat pas om een uur of vijf open. In mei zijn er ook veel dagen met zware wind in deze regio en is golfen echt niet mogelijk. In directe omgeving is ook werkelijk niets te beleven. Lijkt wel een spookstad met mooie haven en mooie, maar lege apartementen.

Top hotel!

Kim, 5-10-2016

Wat een geweldig hotel, prachtige ruime moderne kamers zeker de suites. Eten is geweldig, veel keus en zeer gevarieerd. Prachtig zwembad en fijne ligbedden. Hotel ligt aan prachtige grote golfbaan omgeven door vele palmbomen. Super schoon. Weinig te doen verder in de omgeving maar voor een lekkere relaxvakantie (of golfvakantie) is dit hotel echt fantastisch. Lekker loungebanken binnen en buiten met fijne bar. Ook een mooie spa/schoonheidsbehandelingen/massage's tegen bijbetaling. Top wifi. Zeker een keer terug hier!

Super mooi hotel aan mooie jachthaven

Danny, 25-6-2016

Zeer mooi en heel ruime kamers. Rustig aan zwembad daar dit geen grootschalig hotel is. Lekker eten.

Uitstekend, rustig hotel met

Proot Dirk, 9-8-2015

Zeer mooie kamers, uitstekend restaurant! Minder gastvrij qua all-in formule vb. aperitiefbar pas om 20u30 open tot 22 uur. Tijdens de dag enkel drank te bekomen in de golfclub waar ze all-in gasten op de tweede plaats behandelen, na de golfclub gasten die cash betalen.

Prachtig hotel, waanzinnige buffetten!!! Superkindvriendelijk. Hele leuke en lieve animatoren. Apart kinderzwembad ; ideaal voor mensen met kinderen. Veel animatie overdag en elke dag een show 's avonds. Minpunten ; kleine kamers, veel vliegen , geen winkeltjes; De kids 16,13 en 8 jaar willen zeker terug!!!!!

Nu is het ar almerimar,het is een prachtig hotel,prima eten ,nu en dan wel eens niet te warm ,maar dat kwam wel door de weinige bezetting van het hotel in het begin van ons verblijf tussen 8-22 mei .Een paar minpuntjes waren,dat er totaal geen animatie was die het woord animatie waard was. Zowel dag of avondanimatie,ik hoorde dat dit waarschijnlijk maar start in juni ,maar dat staat wel niet in de brochures ,enkel dat de kids club maar vanaf 1 juni is .de bijna niet kennis van engels en frans bij het personeel was opvallend ,enkel een engels meisje aan de bar jaicy genaamd was echt een lief meisje.Enkel aan het eerste stuk jachthaven rechts juist voorbij een klein cafe harbour lights kon je soms wel een belgische krant verkrijgen ,soms niet ,tussen 10-10.30,je moet er vlug bij zijn,die eigenares kan engels maar weigert het te spreken.conclusie zeer onvriendelijk volk daar,en eind mei komen de vliegen eraan ,ga niet die periode of je wordt stapelgek.Een week daar is genoeg,Te rustig .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AR Golf Almerimar in El Ejido, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AR Golf Almerimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AR Golf Almerimar scoort een 8.53 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: