Villa Casa Rural Rosaleda

8.7Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), El Chorro

Op vakantie geweest naar Casa Rural Rosaleda?

8.7Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rural Rosaleda voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

3 reviews over Villa Casa Rural Rosaleda

• 9Sandra en Jos18-01-2014

"Heerlijk tot rust komen in uniek gebied."

We hebben 8 dagen verbleven in Villa Rosaleda in El Chorro. De weg er naar toe was bizar. Enorme gaten en scheuren in de weg. Naamloze wegen. Overal wilde honden. Maar wat een natuurgebied! Geweldig. Langer dan 8 dagen was voor ons niet nodig. Was zo precies goed. Niet geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8annevanwandelen23-04-2012

Heerlijk rustig gelegen tegen de bergwand

Mooie ruime villa,zeker voor twee personen.goed te vinden met de beschrijving van touroperator. Wij waren er in april,dan moet je de open haard wel goed opstoken,anders veel te koud. Bedden voor Spaanse begrippen goed,beetje harde matras. ,ronda en Malage vlakbij en het natuurpark el torchal onder antequerra erg leuk om te wandelen tussen de kalk rotsen

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Daphne04-07-2010

Rust en prachtige natuur

We verbleven in Finca Rocabella in Casa Rosaleda. Wat een heerlijke plek! Rust, rust en nog eens rust. De enige geluiden die je hoort zijn het gezoem van de bijen, het gekwaak van de kikkers en het gekwetter van de vogels. De vleermuizen en zwaluwen vliegen 's avonds over het zwembad. Het huisje en het zwembad zijn net zo mooi als op de foto's. Het is aan te raden om één categorie duurdere auto te huren (zeker als je verblijft in de hoger gelegen Casa Alejandro of Casa Atalaya) want je komt met geen mogelijkheid tegen deze steile hellingen op en de wegen rondom El Chorro zijn ook zeer steil en ronduit slecht. We hebben zo'n ontspannen en luie vakantie gehad, genietend van de omgeving en het zwembad, dat we ons er niet toe konden zetten een tripje richting Ronda, Granada of Cordoba te maken. Dus zoek je rust en een prachtige omgeving, dan ben je hier op het juiste adres, maar wil je stads vertier, houd er dan rekening mee dat je toch zeker 1 à 1 1/2 uur moet rijden. Daphne en Michel

Gereisd met partner in juni 2010

2 tips over Villa Casa Rural Rosaleda

• Sandra en Jos, 18-01-2014

Tips: de kloof van El Chorro, Mijas, Alhambra (Granada), Granada Stad en de volkswijk Albaycin, Alora, Malaga.

• annevanwandelen, 23-04-2012

Restaurant zit onderaan het park.winkels alleen met de auto te bereiken. Je kan ook mooi wandelen bij het merengebied voorbij el chorro.daar is een rondwandeling van twee uur uitgezet

0 vragen over Villa Casa Rural Rosaleda

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresLas Angosturas, s/n 29552(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website