Vakantie in El Borge

vakanties El Borge

We hebben een aantal aanbieders voor El Borge voor je op een rij gezet:

Reviews over El Borge

• 8ErikLambik08-10-2014

Een heerlijk, gemoedelijk en typisch Spaans dorpje

Een paar restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, verder een dorpje met steile straatjes, witte huizen en vriendelijke bewoners. De omgeving is magnifiek!

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 8ann van wesemael25-07-2014

aanrader!

Wie houdt van rust zit hier perfect! Erg charmant dorpje!!

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

januari 2014

• 9tomkarin18-03-2014

Heerlijk Spaans dorp

El Borge is een authentiek Spaans dorp met witte huizen en smalle, steile straatjes, met de auto niet handig. De mensen zijn er zeer vriendelijk spreken alleen Spaans maar doen erg hun best je te begrijpen. In het dorp een klein park met wat dieren. 2 restaurants; 1 bij het Museum en 1 bij het zwembad ( alleen het weekend open) Een paar kleine supermarktjes waar het belangrijkste te verkrijgen.Een bakker, viswinkel, tassenwinkel, huishoudelijke artikelen. Een bank maar geen geldautomaat (wel in Almachar) Een paar barretjes met heerlijke koffie, broodjes, drank en tapa's. Bij bar Paco kan je ook paella eten maar moet je wel 1 dag van tevoren bestellen. De prijzen zijn laag in in verhouding tot Nederland. Als je met cultuur (zie boven) musea enz bedoelt is dat er niet maar het dorp is de Spaanse cultuur. Dus dan een 10. De omgeving is rustig, heuvels met af en toe een huis, wijnen boomgaarden.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Monica & Fokke04-12-2013

Typisch Andalusisch

Redelijk goed uitgangspunt om de provincie te ontdekken. Granada op 2 uur en Sevilla op 2,5 uur rijden. Goede wandelmogelijkheden in de omgeving, maar niet overdadig.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2013

• 9Marijke29-07-2013

Mooi plaatsje

Erg mooi plaatsje en erg vriendelijk bevolking. Iedereen groet je met een vriendelijk 'Hola' en ondanks het feit dat niemand hier Engels spreekt, is iedereen erg behulpzaam. Het is heerlijk om lekker door het dorpje te wandelen en hier en daar een drankje op een terrasje te doen. Het is een erg rustig en vredig ogend dorpje, erg mooi. Bij het restaurant van het museum kun je lekker eten.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8heer jonker23-09-2012

mooi, goed onderhouden dorp; vriendelijke mensen

Leuk verblijf, al waren de wandelmogelijkheden minder dan wij vooraf hadden begrepen. Dit kwam ook door het warme weer (>30 graden).

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Wilfred Luiten10-03-2011

Paar keer geweest : geweldig

Prachtige vakantie bestemming voor rust ruimte en low budget

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Paul geeringhs25-08-2009

absoluut de moeite waard!!

Heel mooi, rustig dorpje, met lieve en vriendelijke mensen, kortom :het authentieke Spanje leeft hier nog.Ideaal voor stertochten van Cordoba tot Cadíz!!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Ronald02-07-2009

Wat een fantastisch dorpje!

We hebben een schitterende tijd gehad in El Borge. Wat een leuk dorp, je voelt je er meteen thuis. ’s Morgens liepen naar de bakker en iedereen begroette ons met: hola. Met de kinderen gingen we vaak naar de kleine en goed verzorgde dierentuin met struisvogels, pauwen en fonteinen.Ook gingen we vaak naar het gemeentelijke zwembad, dat als een oase aan de rand van het dorp ligt. In het restaurant hier van Pepe en Maria gingen we vaak uit eten tegen zeer schappelijke locale prijzen – echt ontzettend aardige mensen – ze hadden zelfs een menukaart in het Nederlands. ’s Avonds namen we vaak in Paco’s bar een paar tapas. We hebben nu alweer heimwee naar El Borge en de aardige mensen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

juli 2009

• 10Ronald02-07-2009

Fantastisch mooi dorpje

We hebben een schitterende tijd gehad in El Borge. Wat een fantastisch dorpje, je voelt je er meteen thuis. ’s Morgens liepen naar de bakker en iedereen begroette ons met: hola. Met de kinderen gingen we vaak naar de kleine en goed verzorgde dierentuin met struisvogels, pauwen en fonteinen.Ook gingen we vaak naar het gemeentelijke zwembad, dat als een oase aan de rand van het dorp ligt. In het restaurant hier van Pepe en Maria gingen we vaak uit eten tegen zeer schappelijke locale prijzen – echt ontzettend aardige mensen – ze hadden zelfs een menukaart in het Nederlands. ’s Avonds namen we vaak in Paco’s bar een paar tapas. We hebben nu alweer heimwee naar El Borge en de aardige mensen.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad