We hebben een aantal aanbieders voor El Borge voor je op een rij gezet:

Reviews over El Borge

Heerlijk Spaans dorp

tomkarin
    18-3-2014

El Borge is een authentiek Spaans dorp met witte huizen en smalle, steile straatjes, met de auto niet handig. De mensen zijn er zeer vriendelijk spreken alleen Spaans maar doen erg hun best je te begrijpen. In het dorp een klein park met wat dieren. 2 restaurants; 1 bij het Museum en 1 bij het zwembad ( alleen het weekend open) Een paar kleine supermarktjes waar het belangrijkste te verkrijgen.Een bakker, viswinkel, tassenwinkel, huishoudelijke artikelen. Een bank maar geen geldautomaat (wel in Almachar) Een paar barretjes met heerlijke koffie, broodjes, drank en tapa's. Bij bar Paco kan je ook paella eten maar moet je wel 1 dag van tevoren bestellen. De prijzen zijn laag in in verhouding tot Nederland. Als je met cultuur (zie boven) musea enz bedoelt is dat er niet maar het dorp is de Spaanse cultuur. Dus dan een 10. De omgeving is rustig, heuvels met af en toe een huis, wijnen boomgaarden.

Gereisd Met partner in maart 2014

Mooi plaatsje

Marijke
    29-7-2013

Erg mooi plaatsje en erg vriendelijk bevolking. Iedereen groet je met een vriendelijk 'Hola' en ondanks het feit dat niemand hier Engels spreekt, is iedereen erg behulpzaam. Het is heerlijk om lekker door het dorpje te wandelen en hier en daar een drankje op een terrasje te doen. Het is een erg rustig en vredig ogend dorpje, erg mooi. Bij het restaurant van het museum kun je lekker eten.

Gereisd Met partner in juli 2013

Wat een fantastisch dorpje!

Ronald
    2-7-2009

We hebben een schitterende tijd gehad in El Borge. Wat een leuk dorp, je voelt je er meteen thuis. ’s Morgens liepen naar de bakker en iedereen begroette ons met: hola. Met de kinderen gingen we vaak naar de kleine en goed verzorgde dierentuin met struisvogels, pauwen en fonteinen.Ook gingen we vaak naar het gemeentelijke zwembad, dat als een oase aan de rand van het dorp ligt. In het restaurant hier van Pepe en Maria gingen we vaak uit eten tegen zeer schappelijke locale prijzen – echt ontzettend aardige mensen – ze hadden zelfs een menukaart in het Nederlands. ’s Avonds namen we vaak in Paco’s bar een paar tapas. We hebben nu alweer heimwee naar El Borge en de aardige mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 02 2009 22:47:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch mooi dorpje

Ronald
    2-7-2009

We hebben een schitterende tijd gehad in El Borge. Wat een fantastisch dorpje, je voelt je er meteen thuis. ’s Morgens liepen naar de bakker en iedereen begroette ons met: hola. Met de kinderen gingen we vaak naar de kleine en goed verzorgde dierentuin met struisvogels, pauwen en fonteinen.Ook gingen we vaak naar het gemeentelijke zwembad, dat als een oase aan de rand van het dorp ligt. In het restaurant hier van Pepe en Maria gingen we vaak uit eten tegen zeer schappelijke locale prijzen – echt ontzettend aardige mensen – ze hadden zelfs een menukaart in het Nederlands. ’s Avonds namen we vaak in Paco’s bar een paar tapas. We hebben nu alweer heimwee naar El Borge en de aardige mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi wit dorpje

marij compen
    23-9-2008

Mooi dorpje met heel aardige mensen, je bent er net een bekende zeker als je wat Spaans spreekt. Lekkere wijn en heerlijke tapas, trouwens ook dineren kun je er prima voor weinig geld. Jammer dat het zwembad op 7 september al gesloten was terwijl het nog zulk mooi weer was en de kinderen van El Borge ook nog vakantie hadden. Zelfs kennis gemaakt met el alcalde, de burgemeester, ook een bijzonder aardige man

Gereisd Met partner in september 2008
El Borge scoort een 8,7 uit 10, op basis van 17 reviews