Reviews over Cúllar

rust na een actieve week

Manshoven Annie,
    11-7-2016

De accomodaties was zeer interessant.

Wel wat afgelegen, auto nodig om te gaan eten of winkels.

Een oase van rust!

Vints Evy,
    2-5-2014

Prima uitvalsbasis om de streek te verkennen met de auto.

Thuiskomen in de rust en de koelte van de grot, met een mooi natuurzicht.

Heerlijke rust in prachtige streek

Willems Mark,
    29-4-2014

Geweldige ontvangst door Els & Jurgen, die met hun deskundige uitleg en info jullie dadelijk wegwijs maken in deze schitterende streek, waarin zoveel variatie zit. De kamers zijn perfect uitgerust, het ontbijt heerlijk met veel zelfgemaakte producten. Buiten is het een luxe van stilte en rust. Cueva Pura Vida is een perfect vertrekpunt voor prachtige daguitstappen. Het zwembad in aanbouw zal deze geweldige locatie nog wat extra's geven!

Charmant dorpje, authentiek!

Annemarie debolle,
    7-10-2013

Jürgen en Els zijn héél gastvrij. Els had op voorhand al geïnformeerd of wij geïnteresseerd waren om het Alhambra te bezoeken en heeft dan ook meteen de tickets besteld zodat wij geen uren in de rij moesten doorbrengen.

Daardoor hadden wij dus nog voldoende tijd over om de prachtige stad Granada te bezichtigen.

Ook ter plekke was er wat te doen. Toen we eens besloten om een typisch Andalusische misviering bij te wonen werden we tot onze verassing door de geestelijke en de bevolking uitgenodigd om taart te komen eten. Achteraf bleek het om de bisschop te gaan :-). Als er 1 iets is dat ik zeker niet zal vergeten is het de hartelijkheid van de plaatselijke bevolking. Fantastisch!

Over het eten hebben wij niets dan lof. Het ontbijt was meer dan dik in orde. Héél leuk van Jürgen dat hij regelmatig iets anders voorziet zodat het niet saai wordt. Zijn zelfgemaakte chocoladebroodjes zijn een topper, alsook de zelfgemaakt confituren van Els. Wij gingen voldaan terug naar huis.

Het echte Spanje!

Johnny & Mia,
    5-10-2013

Op 10 min. van de snelweg vind je de ultieme rust in 'Cueva pura Vida'. Slapen in een grotwoning is een belevenis op zich. Een echte aanrader. De kamers zijn zeer comfortabel en gezellig ingericht. Ook de gemeenschappelijke ruimtes zijn gezellig. Een lekker, gevarieerd ontbijt met verse producten en dit met een adembenemend uitzicht. Wat kan een mens zich nog meer wensen?

Jurgen, onze gastheer, die er door spijtige omstandigheden alleen voor stond, zorgde voor een warm onthaal. We voelden er ons direct thuis. De B&B is ideaal gelegen voor uitstappen, zowel voor wandelaars en natuurliefhebbers als voor cultuurfanaten.

Wie graag wil ondergedompeld worden in 'het echte Andalusië', ver van de toeristische drukte, kunnen we Cueva pura Vida 100% aanbevelen.

We wensen Els & Jurgen nog veel geluk met hun B&B.

Hasta luego!

Cúllar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews