Hotel Posada de Vallina

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Hotel Posada de Vallina
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Posada de Vallina voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Posada de Vallina in het Nederlands

Ideaal gelegen voor Semanta Santa

Heleen,
16-4-2017

Om de processies van de Paasweek te zien kan je haast niet idealer zitten.Met gestempelde voucher van het hotel kan je je vrij bewegen in en uit het afgezette gebied rond de cathedraal en toegangspoort.Laatste processie van de avond komt door de straat van het hotel.Dus: blijven kijken, maar als je vroeg wilt gaan slapen oordopjes meenemen!

Rolstoelvriendelijk hotel met servicegericht en vriendelijk personeel.

Geen parkeer mogelijkheid voor de deur ( wel in en uitladen).Parkeergarage €20 p.d. Auto kan geparkeerd/opgehaald worden door hotelpersoneel (zonder extra kosten).Voor Semana santa geldt: gebied rond hotel is afgesloten o.a.voor auto's tussen 18u en 24.00u .Plan je aankomst /vertrek dan buiten deze periode.

Prima ontbijt in functionele ruimte: broodjes,lekkernijen uit patisserie boven,vers fruit, yoghurt, allerlei soorten beleg m.u.v. eieren.

Kamer ruim genoeg ( maar niet royaal) om met rolstoel te manoevreren.Sanitaire ruimte ruimte prima.

In de patio is het prettig vertoeven.

Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer

Van der bruggen
31-7-2016

Centraal gelegen en mooi hotel! Ontbijt was slecht en in een kelder. Bij alledrie mijn kinderen en bij mijn vrouw was geld gestolen uit hun koffer, bij navraag hierna werden we zeer onbeschoft afgeserveerd door de in het begin zo vriendelijke receptionist. Nul punten!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Perfect gelegen voor een dag Cordoba

Thea
15-10-2012

Heerlijk uitgebreid ontbijfbuffet,mooie kamer op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in oktober 2012

Pal naast de Mezquita

Frank
23-9-2012

Dit hotel met zijn fraaie lounge ligt aan de voet van de Mezquita (gratis van 08.30 tot 10.00 uur!). Centraler kan haast niet. In de lounge kan gratis van internet worden gebruik gemaakt. De hotelkamers (met airco!) liggen aan een patio en zijn erg sober. Minibar. TV met 110 zenders. Vriendelijk personeel. Parkeren in parkeergarage op 5 minuten lopen voor € 15 per dag. Royaal ontbijt.

Gereisd met partner in september 2012

Aan de achterzijde van de Mesquita

aad dourlein
6-7-2012

Van de voordeur van Posada de Vallina kijk je uit op de achterzijde van de Mesquita. Een aanrader is om 1/2 9 's ochtends een (gratis) bezoek te brengen aan de Mesquita, het is dan heel rustig, de zwermen toeristen komen pas na 10 uur.

Het hotel heeft een byzondere lobby, de kamers zijn groot en goed, de bedden zijn prima en de badkamer is schoon.

Het ontbijt is zeer goed, voldoende vers fruit en sapjes en heerlijk gebak van eigen winkel.

Hotel heeft afgesloten parkeergelegenheid op 10 min lopen (€ 15,-- per dag)

Om de hoek vind je de allerbeste Tortillas van Spanje bij Bar Santos.

Eten doe je in de Juderia en de beste terrasjes vind je in Plaza Potro

Gereisd met partner in juni 2012

Zeer centraal gelegen hotel

Anne
6-1-2010

Het hotel ligt aan de achterkant van de "Mezquita" en alles in dit mooie stadje is op loopafstand. Je moet hier absoluut niet de auto gebruiken, dan ben je langer onderweg dan te voet, omdat de halve stad opengebroken ligt. De kamers waren mooi en in Moorse stijl ingericht. Omdat het hotel ingebouwd ligt tussen andere gebouwen, hebben de meeste kamers geen ramen, dus niets voor mensen, die last van claustafobie hebben. Het heeft wel het voordeel, dat ze kamers lekker koel blijven, ook al is het buiten 30 graden. In de buurt van het hotel zijn heel veel restaurants, tapas-bars en terrasjes.

Kortom: wij vonden het een fantastische keuze.

Gereisd met partner in mei 2009

Bijzonder hotel in hartje Cordoba

Laure Tomatala
26-5-2009

Veel mensen kwamen binnen om alleen maar de historische hal te bewonderen. Heel authentiek hotel en zeer vriendelijk personeel. Jammer dat de kamer een beetje muffig en nogal donker was. Verder kon de ligging niet beter. Pal naast de mesquita!

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Prachtige locatie, midden in het centrum. Vriendelijk personeel en keurig verzorgd ontbijt.

Echt een aanrader

Gereisd familie in april 2008
2007

Uniek hotel (oude hacienda met overdekte patio waarop alle kamers uitgeven) naast het Mezquitta, vlakbij alle bezienswaardigheden. Zeer goede service, gratis parking doch zeer beperkt.

Hotel zou een middeleeuw gastenverblijf geweest zijn en werd gerenoveerd in deze stijl.

Opgelet in nabije toekomst: Cordoba is binnen enkele jaren culturele hoofdstad en vele bezienswaardigheden worden momenteel gerenoveerd en zijn niet toegankelijk.

Gereisd familie in september 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada de Vallina in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada de Vallina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.