Hotel NH Córdoba Califa ***

Hotel NH Córdoba Califa ***

7,7

Weer vandaag13°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor NH Córdoba Califa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel NH Córdoba Califa in het Nederlands

aardig stadhotel bij de joodse wijk

esther, 5-10-2013

aardig modern hotel (geen historisch pand), met parkeergarage tegen redelijke prijs. Nette kamer en badkamer, liften aanwezig. Geen bar maar wel een goed ontbijtbuffet. Ligt bijna aan de rondweg dus goed per auto te bereiken en als je het hotel uitstapt zit je al in de joodse wijk en ook de bezienswaardigheden zijn maar een kwartiertje lopen.

Prima locatie, prima verblijf

suzanneclarijs, 3-8-2013

Ligt vlak bij de moskee/kathedraal. Prima service en lekker ontbijt.

goede lokatie,alles te belopen

zwierstra, 4-6-2013

Dit is een 3-sterren hotel,netjes en schoon,maar voor ouderen gevaarlijk

douchen in het bad,zonder handgreep of antislib, kleine kamers en gehorig,als je 15 euro voor ontbijt betaald ,is dat erg veel,beter kun je dan op terrasjes ontbijten voor 3,50 of nog minder,vlakbij restaurantjes,waar je goed en goedkoop kunt eten, wijk Juderia vlakbij.

gezellig en mooi hotel, zeer goede service en heerlijk ontbijt

behulpzaam personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Córdoba Califa in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Córdoba Califa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Córdoba Califa scoort een 7.71 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: