Hotel Mezquita

5 reviews over Hotel Mezquita in het Nederlands

zeer aan te raden.

Kittiwake
25-11-2011

Comfortabel sfeervol hotel naast de Mesquita.

Goede basis voor bezoeken van de oude stad , goed eparkeer faciliteit.

Wat een ligging!!

Erik & Fleur
24-8-2009

Dichter in het centrum kun je echt niet komen. Het hotel ligt pal tegenover de Mezquita. De auto kan indien er plaats is geparkeerd worden bij het naastgelegen hotel. De receptie van hotel Mezquita zal nagaan of er plaats beschikbaar is. Bij het uitrijden van de parkeergarage zou ik meneer Rafael vragen de auto uit te rijden aangezien het heel steil is, hij doet het namelijk al meer dan 20 jaar.

De kamer is prima en schoon. Helaas is het ontbijt erg karig als je een volle dag voor de boeg hebt. Een ontbijtbuffet was beter geweest.

Erg leuk

Leon
17-4-2009

Perfecte ligging, beter kan bijna niet. Kamer was netjes en schoon.

Ontbijt is typisch spaans (broodje met jam) maar prima (er is genoeg in de omgeving te krijgen als je dat zou willen).

Wij konden parkeren in de garage van het naastgelegen hotel (bij aankomst belt de receptie of er plek is)

2007

Meer in het centrum kun je niet zitten met dit hotel

Claudia en Michel
25-9-2007

Meer in het centrum kun je niet zitten met dit hotel. De kamers zijn goed verzorgd en groot. De gangen en lobby is indrukwekkend met al die kunst. Helaas is het ontbijt erg karig -> 1 broodje of croissant met jam. Een ontbijtbuffet had beter gepast bij dit luxe hotel! De receptioniste sprak matig engels, maar daar kwamen we wel uit.

2006

Leuk hotel

Piet
27-5-2006

Leuk hotel. Gunstig gelegen, vijf meter van de poort van het Mezquita af. Mooie kamers, veel aandacht besteed aan inrichting trappenhuis en gangen e.d. (met kunst, kroonluchters, spiegels etc).

Nadeel: het ontbijt. geen ontbijfbuffet o.i.d. Je hebt de keuze tussen 1 puntje met jam of 1 croissantje met jam. Als je goed kan doordrammen bestaat de mogelijkheid op een tweede broodje met jam. Koffie en thee hebben een chloorsmaak.

We hebben een aantal aanbieders voor Mezquita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mezquita in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mezquita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.