Hotel Macia Alfaros

34 reviews over Hotel Macia Alfaros

• 2017
    9Paul Hendriks Franssen17-09-2017

Fantastisch hotel

Een fantastisch mooi Hotel met een perfecte ligging in de stad en een heerlijk zwembad

Met vrienden

• 8Marian22-06-2017

Heerlijk hotel!

Parkeergarage onder het hotel, met genoeg ruimte waar je je auto ook na uitchecken de hele dag mag laten staan. Ontzettend aardig personeel, we werden met koffers naar de kamer gebracht omdat uitleggen lastig was. Het is wel een groot hotel maar dat is niet storend. Ruime kamer, goede airco, goed bed. Je bent hiervandaan lopend echt zó in het centrum. Eten bij Gran Bar op Plaza de las Tendillas is een aanrader! Ontbijt prima, genoeg keuze.

• Oude reviews

9Janine13-08-2016

Fantastisch hotel

Prachtig hotel in Andalusische sfeer. Op loopafstand van het centrum en uiterst vriendelijk personeel. Een aanrader!

Met oudere kinderen

• 7Fam. Ter Horst28-07-2016

Goed hotel

Prima hotel met alle bezienswaardigheid op loopafstand. Parkeren onder het hotel

• 9hejeanine11-07-2013

Fijn hotel in Cordoba

Dit hotel is prettig gelegen in de buurt van het centrum van Cordoba. Je kunt je auto makkelijk in de grote parkeergarage kwijt. De kamers zijn mooi, knus en ruim. Wel jeukte de lakens.. waarschijnlijk ligt dit aan het wasmiddel o.i.d. Het zwembad is knus maar je hebt er niet de gehele dag zon. Wel is er een badhanddoekenservice! Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, we hebben iedere dag gezellig in een van de vele Spaanse tentjes ons ontbijt genuttigd, leuk tussen de Spanjaarden.

• 8Ans & Theo Dijkstra01-10-2012

Uitsteknde locatie

Het hotel is centraal gelegen. Kamers zijn netjes en schoon. Parkeren onder het hotel.Cordoba is een prachtige stad.Alles is te belopen.

• 9WDD06-08-2012

Mooi hotel in Cordoba

Wij waren hier als onderdeel rondreis. Prima hotel met leuke kamer en goede bedden. Badkamer is wel iets verouderd. Leuke binnenplaats met zwembad. Ook het restaurant heeft prima diner.

• 9Annie28-06-2012

mooi hotel

Hotel Macia Alfaros is een mooi hotel in het centrum van Cordoba. 5 minuten lopen en je staat in het centrum. Keurige kamers met goede bedden en een prima ontbijt. Echt een aanrader als je Codoba wilt bezoeken. En je kunt lekker opfissen in het zwembad.

Met vrienden

• 9Marcel,Esther &Jennifer12-05-2011

mooi centraal gelegen hotel

mooi hotel,ligt ook heel centraal echt alle toeristische trekpleisters liggen op loopafstand. goede parkeergarage ontbijt was zeer goed en ook dineren kan je er prima. tussendoor snacks of maaltijden te verkrijgen bij de bar die altijd open is. Leuk buitenzwembadje met genoeg ligstoelen. Kamer voor 3 personen ietwat klein maar goed te doen. verbleven hier twee nachten tijdens rondreis andalusië met recht een 4 sterren hotel

Met jonge kinderen

• 9Ino & Angela23-09-2010

Aanrader

Mooi gelegen hotel, in een rustige zijstraat van het leuke centrum. parkeren onder het hotel, zeer makkelijk. kamers zijn zeer ruim en schoon en de prijs is prima. Personeel niet al te vriendelijk, maar al met al een aanrader!

2 tips over Hotel Macia Alfaros

• hans brouwer, 10-11-2011

check eerst even of er weer een bijeenkomst wordt georganiseerd op de binnenplaats. Zorg dan dat je GEEN kamer aan deze binnenplaats accepteert.

• WDD, 06-08-2012

Als je vanuit het hotel loopt ga dan links de deur uit en meteen de eerste straat rechts, dan kom je in het centrum

1 vraag over Hotel Macia Alfaros

• vera verscheuren, 02-05-2019

kluis

is er een kluis aanwezig op de kamer ?

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald