Kleine hotelsWeer vandaag37°18°
Hotel La Hospedería de El Churrasco

We hebben een aantal aanbieders voor La Hospedería de El Churrasco voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Hospedería de El Churrasco in het Nederlands

schattig klein luxe hotel midden in centrum

Laura
16-3-2010

Dit hotel is gevestigd in drie oude gerestaureerde woonhuizen die met elkaar verbonden zijn. Hotel heeft maar 9 kamers, maar die zijn van alle luxe voorzien; computer op de kamer, jacuzzi, alles prima verzorgd. Kamers zijn niet heel groot. Ontbijtzaaltje met drie tafeltjes, maar ontbijt is goed verzorgd. De enige reden waarom ze geen 4 sterren hebben is omdat de kamers niet met een lift bereikbaar zijn. Wij vonden het heerlijk, de prijs was bij ons 125€ per kamer met ontbijt, niet goedkoop, maar is het wel waard! Twee deuren verder ligt het gelijknamige restaurant, waar je heerlijk kunt eten!

Gereisd Met partner in maart 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Hospedería de El Churrasco in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Hospedería de El Churrasco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.