Hostel La Fuente

9 reviews over Hostel La Fuente in het Nederlands

Vriendelijk personeel

Martijn en Mariska
14-11-2011

Wij hadden voor 4 nachten een appartement geboekt met een kamer volgens de beschrijving. Dit bleek een studio te zijn. Beetje lastig met een klein kind dat om 19:30 naar bed gaat. Verder was het appartement eenvoudig, maar wel ruim. De wifi werkt uitstekend en de appartementen bevinden zich op een fantastische locatie. Alles op loopafstand. Er zit een klein winkeltje naast het appartementencomplex welke lekker vers brood verkoopt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Nov 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Heel goede Hostel

Dorien
3-8-2008

Zeer tevreden over deze hostel, rustig maar toch vlak in het centrum gelegen. Makkelijk te bereiken vanuit het station met een bus. (halte op 50m) Kamers waren in orde. Het eten was heel simpel, maar voldoende. (ik vond het zelfs super omdat je niet veel Hostels hebt waar ze ontbijt aanbieden)

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

aan de andere kant van de straat zijn nieuwe kamers waarin

Connie
19-10-2007

aan de andere kant van de straat zijn nieuwe kamers waarin ook nog een keukentje is, deze kamers zijn perfect. (oudere kamers heb ik niet gezien, van het ontbijt heb ik geen gebruik gemaakt).

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

12/6-13/6 was ik hier

Britta Groot
15-6-2007

12/6-13/6 was ik hier. De ligging is redelijk. Cordoba is klein, dus alles ligt dichtbij t centrum, maar er zijn hostals die beter gelegen zijn. De douche is een keiharde straal, douchen lukte wel, maar ik werd om 8:30 wakker van iemand die zijn/haar douche gebruikte. Ontbijt: niet geprobeerd. Voordeel: t ligt aan een wat grotere straat, dus makkelijk te vinden. Beneden ziet het er gezellig uit, maar er zat geen kip. Ik betaalde er 30 euro voor mn 1-pers.kamer.

Gereisd Anders in Fri Jun 15 2007 13:02:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige kamer, vriendelijk personeel, die me hielp met 2

Marjorie
7-2-2007

prachtige kamer, vriendelijk personeel, die me hielp met de auto parkeren toend at niet lukte anwege het zeer krappe plekje op straat. Een an de fijnste hostals tijdens onze 2 weken durende rondreis door Andalusie

Gereisd Met partner in mei 2006
2006

In april zijn wij hier een week geweest

Stefan en Gera
6-9-2006

In april zijn wij hier een week geweest. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in!! Dit was dan ook een heel groot pluspunt!

Verder is het een leuk hotel met een simpel ontbijt (een hard bolletje met aardbeienjam).

Onze kamer was erg klein maar dit kan per kamer verschillen.

Gereisd Anders in september 2006

leuk hotel in het centrum met alles op loopafstand

fj en h
21-5-2006

leuk hotel in het centrum met alles op loopafstand.jammer dat het personeel niet vriendelijk was maar daar heb je weinig mee van doen.wij zijn met de trein gekomen en hebben gelopen naar het hotel wat goed te doen was.airco op de kamer(kleine kamer)en leuk uitzicht vanaf het dakterras op een klooster. prima hotel

Gereisd Anders in mei 2006
2005

Erg kleine kamer (wat toch wel vervelend is als het heel .

Cindy
8-8-2005

Erg kleine kamer (wat toch wel vervelend is als het heel heet is en je 's middags op de kamer verblijft) . Hotel biedt geen enkele verkoeling (alleen de airco op de kamer). Ontbijt minimaal - personeel spreekt nauwelijks engels. Twee nachten was meer dan genoeg....

Gereisd Anders in augustus 2005

Een leuk hostal

r. wellinga
11-6-2005

Een leuk hostal. Perfect gelegen in het centrum, je loopt door een paar steegjes en je staat midden in het centrum. Helaas hadden wij een erg kleine kamer en was het echt bloedheet 40+. Maar wij weten dat er grotere kamers zijn. Verder geen moeite voor gedaan, omdat we er maar 2 nachten waren. De airco werkte niet goed. Het ontbijt moet je je niet veel van voorstellen, een geroosterd broodje met jam en koffie dat is het. Maar de mensen waren erg vriendelijk. Het ziet er leuk uit en naast het hostal is een cafe'tje waar je 's avond prima wat kunt eten en drinken.

Gereisd Anders in juni 2005

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel La Fuente in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel La Fuente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.