Hotel Hesperia Cordoba

8,8

16 reviews over Hotel Hesperia Cordoba in het Nederlands

fantastisch

B &S, 26-10-2017

Wij verbleven hier van 10 -10-2017 2 nachten i.v.m. een groepsreis.

Heel vriendelijk personeel,goed restaurant en goede kamers.

Super mooie bar op het dak met een mooi panoramisch zicht op de stad Cordoba

Een welverdiende vette 10 waard!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellig hotel op loop afstand oude binnen stad.

nicoleenhans, 2-7-2014

Vriendelijk hotel met mooie kamers, goed ontbijt en op loop afstand van de oude binnen stad van Cordoba, erg vriendelijke mensen bij de receptie die veel weten waar en hoe te kunnen komen. de dag afsluiten op het dakterras is een must met een verbluffend uitzicht op de romeinse brug en de moskee van Cordoba

Uitstekende lokatie

rtvd, 8-6-2014

Plus: Op een steenworp afstand van het historische centrum. Even de Romeinse brug over en je bent er. Mooie ruime en schone kamers met een douchecabine. Uitstekend ontbijt. De eitjes worden naar wens voor je bereid. Voldoende grote parkeergarage. Gratis PC beschikbaar voor online inchecken vlucht. Mooi dakterras met zicht op het historische centrum.

Min: Douchedeur sloot niet helemaal. Klerenkast in de badkamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Cordoba voor je op een rij gezet:

Mooi gelegen en goed hotel, dichtbij centrum

cibesaje, 14-11-2013

Voor dit hotel gekozen vanwege de ligging, brug over en dan direct bij de moskee met daarin de kathedraal.Eveneens zeer belangrijk, ze hebben uitstekende bedden (matrassen) Bijtijds ontbijten, alles wat een mens nodig heeft en lekker vindt is voorhanden, tussen 8.00 uur en 9.30 uur de moskee in (zonder te betalen) en je kan op je gemak rondkijken. Kies je een kamer aan de voorzijde dan heb je een schitterend uitzicht op brug, moskee en de stad Cordoba. Hotel heeft een prima garage!

Ideale locatie om Cordoba te bezoeken

Ines, 16-8-2013

Met uitzicht op de Mezquita, is dit hotel ideaal gelegen om de stad te bezoeken. 's Morgens een uitgebreid ontbijt. Een afgesloten parking.

Topper

anneke, 4-7-2012

Prima hotel met een fantastische ligging t.o.v het ouide centrum en de Mezquita.Tegenover de oude Romeinse brug, brug over en je bent in het oude centrum. Ruime kamer en prachtige badkamer. Wij hebben er niet ontbeten dus geen oordeel over. Jammer dat de kamers geen balkon hebben maar voor het hotel een breed wandelpad langs de rivier waar bankjes staan.Mooi zicht op de Mezquita. Het zwemabdje is klein maar voor ons prima om even een plons te nemen.Wij konden parkeren voor het hotel.

Goed hotel met een uitstekende ligging.

Janneke, 22-3-2012

Goed hotel op korte loopafstand van het oude centrum. Mooi uitzicht op de Mezquita. Het hotel is zeer goed per auto bereikbaar. Er is gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Uitstekende ligging

Marcel Schulte, 23-10-2011

Hotel ligt direct naast de binnenstad van Cordoba aan de overkant van de rivier. Via een prachtige oude Romeinse brug loop je zo de stad in. Kamers zijn erg luxe en comfortabel. Hotel is makkelijk bereikbaar en heeft een eigen parkeergarage onder het hotel. Verder vriendelijk personeel. Prima plek voor een aantal nachten als je Cordoba bezoekt.

De laatste nacht van Hotel Hesperia Cordoba

Cees Govaart, 22-11-2009

De titel is wat bijzonder en dat was het ook. De eerste nacht was ons prima bevallen en we vonden Cordoba interessant genoeg om nog een nachtje te verblijven. Helaas werd onze vraag voor een extra nachtje beantwoord met de mededeling dat het hotel enkele maanden dicht zou gaan wegens verbouwing of refurbishment.

De ligging is fantastisch. Net buiten het centrum van Cordoba. De brug over en je staat bij de Mezquita. Het zwembad valt wel een beetje tegen, maar het ontbijt was meer dan fantastisch. Ook hier kregen we een zeer vriendelijke prijs aangeboden en het hotel was de prijs volledig waard.

Wat een uitzicht!

C&T, 13-10-2008

Perfecte ligging: aan de rivier met uitzicht op de Mezquita! Even de brug overlopen en je bent bij de mezquita en het centrum.

Parkeren in garage onder hotel kost 16,- euro p/d. Gratis parkeren in omgeving is mogelijk, maar dan moet je niet overdag aankomen (alles vol geparkeerd).

Ontbijtbuffet is voortreffelijk (verschillden broodjes, cakejes, donuts, taartjes, Engels ontbijt, fruit)

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Cordoba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesperia Cordoba in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesperia Cordoba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hesperia Cordoba scoort een 8.75 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: