Camping El Brillante

4,6

Matig

17 reviews over Camping El Brillante in het Nederlands

Een camping, de prachtige stad Cordoba onwaardig

Roelof van den Berg
16-8-2018

De naam El Brillante is alleen van toepassing op de ligging en bereikbaarheid tov het centrum en bezienswaardigheden van Cordoba. Slechts een sanitairgebouw in gebruik met veel achterstallig onderhoud en slechte hygiene. Het zwembad had gezien de staat van onderhoud en begroeiing in en rondom het bad al jaren geen water gezien. Sanitair is ook enige voorziening, de rest allemaal min of meer ver buiten de camping. Beperkt schaduw en krappe plaatsen. Alleen contante betaling met een hoge stroomprijs (€ 5,50 per overnachting) Ongeinteresseerd personeel. Camping alleen geschikt voor een zeer kort verblijf.

Prima camping voor bezoek aan de stad

JW42
20-7-2018

Terrein ligt zeer gunstig om te voet of met de fiets Cordoba te bezoeken. Het personeel dat wij troffen was vriendelijk en sprak goed Engels. Helaas was het zwembad nog dicht toen wij er waren. Sanitair kan een opknapbeurt gebruiken, maar het is schoon en het werkt.

Gereisd Met partner in juni 2018

Gereisd Met partner in mei 2017

Geschikte stadscamping

Wim
31-3-2017

Ideaal is de ligging t.o.v. de historische binnenstad: goed te lopen of te fietsen. Modern winkelcentrum met Carrefour supermarkt op 10 min. lopen. Heerlijk om 's avonds te voet naar het centrum te gaan om (tapas) te gaan eten. De gemeentelijke camping is verre van modern, maar ziet er verzorgd uit. De beplanting is/wordt gesnoeid, het sanitair werd goed schoongehouden. Warm water is steeds voorhanden. 's Nachts is het heerlijk rustig. Sommige plekken zijn erg smal, lang genoeg voor een camper, maar het is improviseren met je stoeltje en je tafel. Ik lees veel kritiek, maar het is Spanje en niet Nederland (niet vergeten). In het voorjaar kun je op veel campings in Andalusië met Acsi-card terecht, maar hier niet en je betaalt ca. € 12,00 per nacht meer. Alternatieve campings liggen echter ver buiten de stad. Dan betaal je wellicht minder, maar als je het vervoer naar de stad en/of het parkeren rekent, maakt het niet veel uit.

Gereisd Met partner in maart 2017

afleggerij

gert pannevis
9-7-2016

vriendelijk personeel, maar met houding van wij kunnen er ook niets aan doen.

zwembad (4 juni 32 graden ) niet ge-opend. wij reizen met tent en koelkast in de auto., als je electriciteit wil moet je een grote plek nemen die 2,50 euro duurder is. electriciteit zelf kost 5,50 euro per dag !!!!!! dus totaal 8 euro voor electra.

douches onbetrouwbaar.....varierend van lauw tot gloeiend terwijl je eronder staat. geen brood te bestellen. men hoeft daar kennelijk niets te doen om veel geld te verdienen. men verkoopt wat dingetjes ook via automaten.

Piepende banden weg

marella
23-6-2015

Had ook de beoordelingen gelezen. Maar voor 2 nachtje de stad bezoeken... oke Spijt van gehad. Liever iets verder andere camping gehad. Bij aankomst half mei was het 41 graden. Ontvangst was niet echt onvriendelijk, maar we mochten geen plaats kiezen.Er waren overschaduwde plekken met doeken die leeg stonden. Daar konden wij makkelijk onder met onze Caravan. We kregen een plaats vol in de zon toegewezen, terwijl grotendeel van de camping leeg was. Na wat pleasen kregen we een plaats onder de bomen. Smalle plaatsen waar net de Caravan op kon en je achter je caravan moet gaan zitten. Het zwembad was gesloten en dat was toch wel erg verkoelend geweest., sanitair is niet schoongemaakt in de dagen dat we er waren, spetterplekken zaten na 2 dagen nog steeds in de pot. Geen warm water om af te wassen. Geen brood smorgens die moesten we verder op halen maar die had smorgens om 08:30 uur geen brood. En als je dan de hoofdprijs moet betalen van € 34,50 per nacht....nee sorry.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer zoek je toch niet in een stad!!!!

Lilian en Syb Meijer
20-8-2012

Voor ons stadsbezoek voldeed de camping aan onze lage eisen .De beoordelingen waren niet erg positief maar reeds het uiterst touristvriendelijke receptiepersoneel gaf ons een totaal andere indruk. Bij het uitzoeken van een plaats voor wat uiteindelijk 2 overnachtingen werd, hebben wij uiteraard het sanitair bekeken hetgene goed en schoon uitzag. Een camping die gebruikt wordt puur voor een overnachting (om in dit geval) Cordoba te bezoeken moet nooit beschouwt worden als een 5 sterren camping maar bood wel alle faciliteiten.

Gereisd Met partner in Thu Jul 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gedateerde camping

Fam. van Gils
14-8-2012

Ik kan mij vinden in de andere omschrijvingen, vooral de manier waarop je achteraf nog eens 8 euro moet betalen voor de aanhanger is niet netjes. Wij waren met 5 personen en moesten in totaal per nacht € 76 afrekenen. Dat is gewoonweg veel te veel voor een camping zoals deze.. De ligging is inderdaad uitstekend en ook het zwembad is mooi, evenals bijbehorende ligweide. Gedateerd sanitair, en ook niet geheel schoon. Plaatsen niet al te groot, gelukkig wel voldoende schaduw. Niet veel eetgelegenheden in de directe omgeving, Conclusie : Redelijk geschikt voor een paar nachten en om Cordoba te bekijken, maar daarna snel wegwezen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima camping op loopafstand van centrum

GN
13-8-2012

Wij hadden de slechte beoordelingen gelezen en hadden zoiets van we zien wel, het is een camping dicht bij de stad en het is maar voor één nacht (want we maakten rondreis met caravan). En dan valt het natuurlijk altijd mee. Prima ontvangst aan de balie door vriendelijke dame die uitlegt hoe je in de stad komt (20 minuten lopen of met de bus vanaf de straat direct voor de camping). Mooie grote plekken waarvan veel geheel overdekt met schaduwdoek. Op bestelling brood verkrijgbaar. sanitair is oud maar het was wel schoon!!!! En dat is voor mij het belangrijkste.Ook warm water in de douches. Pierebad is gesloten maar grote diepe zwembad was perfect, schoon water. Ik zou het geen camping vinden voor lang verblijf maar op doorreis is het een zeer goede bestemming zo midden in de stad, en dat scheelt toch weer parkeerkosten :) als je lopend naar de stad kunt. Dus prijs van bijna 30 euro voor twee persone met auto, caravan en stroom vonden wij ook in verhouding met geboden accomodatie.

Gereisd Met partner in juli 2012

zeker geen aanrader

Dam, C.
9-11-2011

Deze camping heeft vriendelijke baliemedewerksters. De camperplaats is zeer gehorig ( school vlakbij ). Het sanitair is lang geleden schoon gemaakt. De prijs van € 30,- p.d. moet contant worden afgerekend ( ! ) en staat in geen verhouding met het gebodene. Zelfs geen Wi-Fi ( ga maar naar een restaurant op 100m ). De supermarkt was gesloten. Bushalte vlakbij de camping.

Gereisd Met partner in Thu Oct 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Brillante in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Brillante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.