Hotel Conquistador

1 reactie Hotel Conquistador

Wie kan mijn vragen beantwoorden?!?!?!?!

Denise, 15-5-2013

Hallo,

Ik heb samen met mijn vriend dit hotel geboekt voor aanstaande zomer vakantie..

Nu wil ik graag wat dingen weten?

1: we hebben een voordeelkamer op de begane grond geboekt? is dit te doen? of ligt het afgelegen?

2: we hebben halfpension geboekt, zitten daar bij het diner ook drankjes bij in?

3: als je wat besteld bij de bar of bij de zwembad bar, moet je dat gelijk betalen of word alles op een pas gezet en achteraf betalen? (dit las ik ergens dat dit namelijk zo is? of is dat niet meer zo?)

4: als je in de ochtend aan komt om 9 uur? kan je dan al op de kamer? zo niet, kan je je koffers achterlaten? en met de terug reis hetzelfde? wij gaan pas half 6 weer weg naar het vliegveld 's avonds.. kan je je koffers na het uitchecken van de kamer weer achterlaten?

kan iemand mijn vragen beantwoorden, zou mij een hoop zorgen schelen..

u mag mij ook best e-mailen...

0 reacties