Hotel Conquistador

11 reviews over Hotel Conquistador in het Nederlands

zeer vriendelijk personeel

bruyninckx
22-11-2012

In november 12 dagen verbleven in een junior suite. Een groot deel van het hotel is vernieuwd, de junior suites echter nog niet, deze krijgen ook geen zon op het terras wat in de wintermaanden toch wel gewenst is. Verder een zeer lekkere keuken en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Nieneke
3-8-2012

Dit hotel ziet er goed uit en ligt tegenover de beroemde Mezquita. Parkeren kan bij het hotel. Het hotel ligt in de toeristische wijk Juderia wat werelderfgoed is. Het personeel is zakelijk, maar helpt je goed. Onze kamer was traditioneel ingericht, had een nette maar verouderde badkamer en een geweldig uitzicht op de Mezquita. De airco functioneerde slecht en produceerde vooral warme lucht. Bij een temperatuur van plusminus 40 graden buiten, is het natuurlijk fijn als het binnen wat koeler kan zijn. De bedden zijn aan de harde kant, vervangen zou een goed idee zijn. Schoonmaak is prima. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Wel van het ontbijt. Dit is zeer goed en volledig met verse Sinaasappelsap. We ontbeten tweemaal in de patio, heerlijk! Al met al een leuk hotel, maar een aantal aanpassingen verhoogt wel het comfort en plezier.

Gereisd Met partner in juli 2012

Prettig en mooi hotel

Marga de Jong
8-6-2012

Zeker een aanrader. Fijne kamer, heel schoon en netjes. Prima badkamer. Ondanks Tomtom heel lang moeten zoeken, met name door eenrichtingsverkeer. Zorg dat je vanaf de richting van de rio gua dal quivir (rivier) rijdt. Vriendelijk personeel. De auto wordt in de parkeergarage gezet. Ontbijt (buffet) is echt prima. Wifi aanwezig.

Gereisd Met partner in Thu Jun 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

jan
1-6-2012

dit hotel ligt in het midden van de oude stad, prima dus. prijs/kwaliteit verhouding is gunstig. het is een mooi hotel met vriendelijk personeel en nette kamers. gebruik wel een navigatie-systeem om er te komen, dan is het geen probleem.

Gereisd Met partner in mei 2012
2008

dit 4 kamer appartement nooit meer !

r.m. vink
28-9-2008

4 sterrenhotel, voor 4 kamer appartement in straat naast hotel geen service, gas-electr. aansluiten om te koken werkte niet. Slaapkamers erg klein, tussen woonkamer en slaapkamer boven badkamer gebouwd zonder 'dak'' daardoor alles hoorbaar voor andere personen (douche, toilet etc.). Slechte-geen service vanuit baliepersoneel in hotel bij vragen om bestek, glazen en kopjes. Beslist niet voor herhaling vastbaar en zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd Familie in september 2008

Prima, sfeervol hotel, uitstekende ligging

Ron Bosman
30-8-2008

Wij hebben hier een paar nachten erg goed geslapen. Royale kamer, goed schoongemaakt, ontbijt uitstekend, personeel professioneel en vriendelijk, en een kamer met uitzicht op de Mezquita. Auto kan in de eigen garage worden geparkeerd. Komen we nog eens in Cordoba, dan kiezen we weer voor dit hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Zeer geschikte locatie voor een bezoek aan Cordoba naast

Gerard
6-5-2008

Zeer geschikte locatie voor een bezoek aan Cordoba naast de topatractie van de stad: de Mesquita. Leuke stad voor een kort bezoekje, maar ook een goede uitvalsbasis voor excursies in Andalusië. Uitstraling en inrichting van het hotel is prima. De service en dan met name de bediening tijdens het eten, was niet op niveau. Weinig attent en onvoldoende klantgericht: in totaal een magere voldoende. Dat lag misschien aan het feit dat het een groepsreis was, wat m.i. echter niet kan: iedere gast zou je hetzelfde moeten behandelen. Het eten was traditioneel Andalusisch. In dit hotel kon je je met Engels nog goed verstaanbaar maken, in tegenstelling tot winkels, bars e.d.

Gereisd Met vrienden in Tue May 06 2008 10:06:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Groot hotel, ligging perfect naast de mezquita in zone. is

20-4-2008

Groot hotel, ligging perfect naast de mezquita in autovrije zone. Service is goed, auto kan voor je in de garage worden gezet. De kamers waren klein, tv en airco werkte bij ons niet. Voor viersterrenhotel allemaal wat oubollig en net niet, heb betere 3 sterrenhotels gezien. Wel goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Anders in april 2008
2007

Mooi hotel met zeer fraaie patio waar je s'ochtends kan is

Rob en Willy
9-8-2007

Mooi hotel met zeer fraaie patio waar je s'ochtends kan ontbijten. Ontbijt is ruim, gevarieerd en alles is vers. Kamer die wij hadden (aan straatzijde) voor een 4-ster hotel erg klein. Parkeergarage onder het hotel. Hotel licht centraal in historisch centrum naast de Mezquita.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2005

De ligging is perfect: dierct naast de Mesquita! Mooi, en

Daniëlle
1-11-2005

De ligging is perfect: dierct naast de Mesquita! Mooi, maar wel groot hotel met een goed ontbijt en gerenoveerde kamers.

Gereisd Anders in november 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conquistador in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.