Pension Cibeles

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag36°20°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Cibeles voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Cibeles in het Nederlands

How low can you go?

H.J
12-9-2011

Hoewel de prijs niet hoog was hadden we zo iets slechts niet verwacht. Kleiner kan een kamer niet zijn en meer dan een keukenstoel paste er niet op de kamer. De douchedeur was verrot en kon niet sluiten. Een klein raampje keek uit op de binnenplaats waar continu een kind lawaai aan het maken was (dochter van de eigenaresse) De kamers waren zo gehorig dat het geluid goed door klonk. Doordt de airco geen verse lucht aan zoog werd de kamer een stinkhol. We zijn snel na een nacht vertrokken. Ik geloof dat de eigenaresse het wel goed bedoelde maar dit was echt verschrikkelijk.

Gereisd Met partner in Tue Sep 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cibeles in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cibeles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.