Hotel Casa de los Naranjos

8.3Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Córdoba

Op vakantie geweest naar Casa de los Naranjos?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Casa de los Naranjos voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Casa de los Naranjos

• 8Jo Nelissen24-06-2008

Leuk hotelletje met zeer vriendelijk personeel. Ligt in een eenrichtingsweg is is zonder "Tom Tom'bijna niet te vinden. Parkeren kan (soms) voor het hotelletje , maar er zijn maar een paar plaatsen en duur, maar hotel heeft 50 meter verder een eigen garage, waar wij de huurauto veilig en voor niets hebben kunnen stallen. Ontbijt stelt niet veel voor. Alles is op loop-afstand te doen, en dat is heéééél wat!!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Jo Nelissen02-06-2008

Heel leuk hotelletje in een eenrichtigsweg. Hotel heeft op 50 meter afstand een eigen parkeergarage. Hiervoor hoefden we niets te betalen. Eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers schoon maar klein. Bezienswaardigheden op loopafstand. Geweldige stad!!. Parkeren op openbare werg is vrij duur. Ontbijt was gewoontjes.

Gereisd met partner in april 2008

• 9Ton26-03-2007

Typisch Andalusisch hotelletje in schitterend Cordoba, ideale uitvalsbasis voor een paar dagen. Wij zaten hier in maart 2007 voor maar 40 euro en het was iedere cent waard. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en het hotel ademt rust, authenticiteit en sfeer uit. Zorg wel dat je een kamer op de mooiste (eerste) patio hebt op de eerste verdieping. Het ontbijt is oke maar niet bijzonder maar dat kan je dan ook niet verwachten voor zo'n bedrag. Wij zouden dit hotel zo weer boeken en we raden het iedereen aan die naar Cordoba gaat.

Gereisd met partner in maart 2007

• 8Eva13-06-2006

Dit hotelletje is best gezellig: verzorgde en propere kamers, gelegen rond een gezellige patio waar je kan ontbijten of gezellig de avond doorbrengen. De kamers zijn wel klein en het hotel ligt niet in de oude Juderia-wijk, maar op een tiental minuutjes stappen van het oude centrum. Dit is niet echt een probleem, alleen is de oude wijk gezelliger (maar hotels zijn er schaars en vaak duur). Parkeren kan een straat verder in de parking van hotel Alfarros. Het ontbijt was niet veel bijzonders. Er is een bushalte nabij.

Gereisd in juni 2006

Hotel Casa de los Naranjos info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming