We hebben een aantal aanbieders voor Córdoba voor je op een rij gezet:

Reviews over Córdoba

Heerlijke stad voor 2-3 dagen

Rene
    1-12-2018

Cordoba is een heerlijke, schone stad. Volop cultuur en historie en lekkere eetgelegenheden. Zelfs in oktober nog veel buitenleven en tafeltjes aan de straat kant. Fietstour met Nederlandse gids is een aanrader. Voor tuinliefhebbers zijn de open patio's een aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een mustsee als je in Andalusië bent.

Ludie Frijters
    1-12-2018

Cordoba ligt in Andalusië, in het binnenland van Spanje. Daardoor kan het erg warm zijn. Bij een bezoek aan deze mooie stad is het daarom raadzaam om in het najaar te gaan. De temperaturen zijn dan ook heel aangenaam. In het centrum ligt de kathedraal Mesquita. Een niet te missen mustsee in Cordoba. Rondo. De kathedraal zijn smalle gezellige straatjes met winkeltjes en restaurants. Parkeren doe je in de centrale parking van de gemeente. Je kunt ook met de typische spaanse koetsjes een rondrit maken door de stad. Wij verbleven in hotel Possada de Vallina midden in het centrum en naast de Mesquita. Een typisch spaans hotel met donker meubilair. Vanuit het hotel liep je meteen de gezellige drukte in. Wij hebben een rondreis gemaakt van Malaga, Granada, Cordoba, Sevilla en weer terug naar Malaga. Een ideale combinatie van mooie plaatsen en heerlijke stranden.

Verweven culturen verbazen je!

Gonny
    1-12-2018

Wandel de stad binnen over de Romeinse brug. Zie de Griekse pilaren na al die eeuwen nog stoer overeind staan. Verbaas je over De uitstraling van de Mesquita, het enorme Moorse complex met een woud van zuilen waarin je plots terecht komt in een Christelijke kathedraal... Zoveel verschillende volkeren van rond de Middellandse zee waren hier, zoveel culturen zijn hier verweven in een stad... Cordoba heeft diepe indruk gemaakt

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Adembenemend!

Shera Kruythoff
    22-9-2018

Wat een adembenemende stad is Córdoba! Er is zoveel te zien, de mooie tuinen van de Alcazar, de Romeinse brug, de straatjes, de patio’s, de winkeltjes, de goede restaurants maar het gebouw waar ik het meest van onder de indruk was, was de Mezquita! Wow! De verschillende bouwstijlen, de geschiedenis, het was letterlijk adembenemend mooi! Dit is dan ook een must-see! Wat ik wel aanraad, is om in het voorjaar of najaar te gaan. Ik ben begin september geweest en het was eigenlijk nog iets te warm. Een volgende keer zou ik eerder in april/mei of oktober gaan. Eigenlijk heb ik geen enkel minpuntje over deze stad. De mensen zijn zo vriendelijk, het is er schoon, gemoedelijk, echt een heerlijke sfeer.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Cordoba in 1 woord geweldig!

Corine van Duijvenvoorde
    2-7-2018

Rondreis door Andalusië gemaakt en deze stad was zeker een hoogtepunt! Wat een cultuur, schoonheid, kleuren en geuren. Een relaxte beleving na Sevilla. Slenter door prachtige straatjes, bezoek de vele bezienswaardigheden en eet heerlijk in de vele restaurantjes

Gereisd Met partner in september 2017
Córdoba scoort een 9,1 uit 10, op basis van 109 reviews