Villa Villa Faro

Kleine hotelsWeer vandaag33°20°
Villa Villa Faro
8,5

6 reviews over Villa Villa Faro in het Nederlands

Mooi complex, rustige ligging, zee zichtbaar.

Anita en Ron
12-6-2010

Goed onderhouden complex. Alles strak in de verf, zwembad zeer proper. Beschermd veilig complex. Jammer dat servies, glaswerk en bestek uit de rommelmarkt lijken te komen: geen glas, kopje, schoteltje was hetzelfde. Diepvriesvakje miste deurtje (afgebroken), toaster veroorzaakte kortsluiting (is adekwaaat opgelost), 2 oude koffiezetapparaten (zonder kan). Geeft een wat onverzorgde indruk. Schoonmaak + handdoeken 1 x week, daags voor ons vertrek. Locatie moeilijk vindbaar zonder recente routeplanner. Vraag bij uw reisorganisatie een routebeschrijving (deze hadden wij nl niet gekregen).

Gereisd Met partner in Sat Jun 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

redelijke accomodatie

Berry en Michel
26-10-2008

Op zich een nette accomodatie al is de schoonmaak in onze ogen niet zo goed als anderen hier hebben vermeld. Een week verbleven en de schoonmaakster is slechts 1x geweest. Het zwembad ziet er mooi uit maar was verre van schoon en werd ook niet schoongemaakt. Door de wind lag het vol met blad en helaas een aantal dode kakkerlakken en hier werd dus niks aan gedaan. De ligging is rustig en met een auto erg prettig. Wij waren er eind september en dan is het plaatsje Conil niet echt gezellig meer. Een aantal restaurants al dicht en in overige gelegenheden is het personeel niet echt vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Oct 26 2008 15:28:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top accomodatie!

Familie Kuijper
16-8-2008

Wij hebben 3 weken Villa Faro erop zitten en zijn zeer tevreden! Heel klein,rustig complexje met 4 villa's ,gezamelijk gebruik van zwembad.De villa's liggen in een prachtige tuin.Schoonmaak is prima.Veel kleine baaitjes met zandstranden in de buurt.Conil is een gezellig plaatsje. Zal zeker niet tegenvallen!!

Gereisd Familie in augustus 2008

2007

Geweldig mooie villa met alles erop en eraan

vandekerk
26-1-2007

Geweldig mooie villa met alles erop en eraan. Zeer rustig gelegen. Het is wel aan te raden een auto te huren. Heel gezellig dorpje en prachtige witte en zeer schone stranden. Een echte aanrader.

Huub

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Living op de 1e etage dit is geen aanrader voor kleine is

Madeleine van Duin
17-9-2006

Living op de 1e etage dit is geen aanrader voor kleine kinderen. Appartement is top alleen heb je wel een auto nodig om je te verplaatsen. Conil is een gezellig stadje vol leuke restaurantjes. Supervakantie!!

Gereisd Met vrienden in juli 2006
2004

Een prachtige woning, goed ingericht en heel schoon

Anneke Spekreijse / Marja Visser
13-12-2004

Een prachtige woning, goed ingericht en heel schoon. Mooie onderhouden tuin en zwembad. Rustig gelegen. Heel vriendelijk en net personeel. De drie weken waren zo voorbij en komende zomer willen we graag terug. Conil is een heel leuk stadje met mooie drukke maar ook rustige stranden. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Mon Dec 13 2004 15:54:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Faro in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Faro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.