Hotel Paraiso Perdido

8.9Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Conil de la Frontera

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Paraiso Perdido?

8.9Fantastisch

4 reviews over Hotel Paraiso Perdido

• 2018
    9Anneke20-07-2018

Geweldig, een echt paradijs. Wij komen terug!

Heerlijk plekje! Super vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je zo veel mogelijk naar de zin te maken. De sfeer, de locatie is echt heerlijk. Mooie omgeving, mooie huisjes, ruim opgesteld, elke ochtend werd het ontbijt gebracht naar je huisje. In de “Marokkaanse’” tent kan je een drankje pakken en dit noteren in een schrift. Einde vd vakantie kan je dit afrekenen. Heel gemoedelijk sfeertje. Eten is ook mogelijk. De kok kookt de lekkerste gerechten tegen een zeer goede prijs. Wat kan ik nog meer zeggen? Wij komen zeker terug! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Tania Blokdijk08-10-2014

Heerlijke plek!

Prachtig verblijf waarbij de eigenaren en overige medewerkers, ons inziens, het verschil maken. Gastvrij, zorgzaam en boordevol tips. Allen aimabel mensen. Het gemak, (of de luxe) om te kiezen of je zelfvoorzienend wilt zijn of dat je gebruik maakt van de bar en het restaurant hebben wij als zeer prettig ervaren.

Een mooie locatie als uitvalbasis om steden, dorpen en bezienswaardigheden te verkennen. Ook de kilometerslange kustlijn geeft veel mogelijkheden voor dat type strand, waar je zelf voor kiest. De combinatie van beiden heeft ervoor gezorgd dat wij een heerlijke afwisselende vakantie hebben gehad en waar we het Andalusië wederom als een prachtig mooi gebied hebben gezien, gevoeld en geproefd.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Rens23-09-2011

Onvergetelijk verblijf

Afgelopen zomer zijn mijn vriendin en ik 'per ongeluk' via de vader van de eigenaresse terecht gekomen bij Paraiso Perdido. Na een druk jaar kwamen wij terecht in dit stukje 'verloren paradijs', wat deze titels met recht mag dragen. De duitse opzichter zorgt voor alles, de kok (Salvatore) maakt fantastisch eten met enkel locale producten en de eigenaren zorgen voor een relaxt saamhorigheidsgevoel. Je kunt in Paraiso perdido op jezelf zijn maar er ook voor kiezen om bij iemand aan tafel te schuiven voor een goed gesprek. Zo kwamen bij in gesprek met een 'best selling author' uit Engeland, maar ook met een groep vrouwen die het Yoga helemaal hebben omarmt. Deze voorbeelden typeren voor mij Paraiso Perdido. Het is 'hedonisme' ten top en een plek waar wij goede herinneringen aan over hebben gehouden en waar ik ook iedereen heen zal sturen die niet op zoek is naar een all-inclusive hotel. Daarbij is de ligging ideaal voor uitstapjes naar Tariva, Tanger en Cadiz. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Bernadette van der Horst05-03-2008

In sept. een dikke week verbleven met kind van 3jr.Hebben het heerlijk gehad. Met huurauto veel strandjes bezocht.Kamers zeer origineel en schoon.Eigenaren zeer hartelijk, alles kan. Geen doorsnee hotel, kleinschalig/kok kookt bijna op bestelling. zwembadje/bungalows/kamers in zomer 2008 waarschijnlijk ook familiekamers bgg.Bedouine tent om te loungen/dineren. Ontbijt werd s'morgens voor de deur gezet, soort roomservice. Mooie stranden/steden in de buurt.

Gereisd met familie in maart 2008

Hotel Paraiso Perdido info