We hebben een aantal aanbieders voor Conil de la Frontera voor je op een rij gezet:

vakanties Conil de la Frontera

Reviews over Conil de la Frontera

Authentiek en gemoedelijk!

Diana
    1-8-2018

Conil de la Frontera is een vissersdorp die nog steeds zijn authentieke sfeer heeft weten te behouden.

Met de kleine smalle straatjes en kilometers lange strand is het heerlijk verblijven en over de gastronomie maar niet te spreken.

Voor iedereen die nog typisch Spanje zoekt is Conil een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Zeer gezellig

MyriamC
    20-6-2016

Zeer gezellig plaatsje, maar op enkele jaren tijd enorm veranderd. Enkele jaren geleden zat je hier nog echt tussen de Spanjaarden (toeristen en locals ), nu hoor je nog nauwelijks iets anders dan Duits. Zo jammer. In Conil vind je de mooiste stranden van heel Spanje.

Fantastisch voor een fijne strand vakantie

marije
    31-8-2015

Conil is van oudsher een vissersdorpje met nog Moorse invloeden. Het oude centrum heeft kleine smalle straatjes met veel restaurantjes een leuke kleine winkeltjes. In het weekend zijn er in deze straatjes in eens allemaal barretjes, waarvan je overdag het bestaan ervan niet had verwacht. De meeste toeristen die hier verblijven komen uit Spanje, maar tegenwoordig vind je in de restaurants ook steeds vaker een Engelse menukaart. De stranden van Conil zijn mooi, lang en breed. Halverwege juni worden er op het strand, strandtentjes opgebouwd waar je kan eten of een biertje met een tappa kan nuttigen. Halverwege september worden deze strandtentjes weer afgebouwd. Deze periode is de beste periode om hier te verblijven. In de winter overwinteren hier Noord-Europeanen, maar dan is er nog maar weinig te doen. Het is wel aan te raden om een auto te huren, omdat er in de omgeving van Conil van alles te zien is. Vejer en Cadiz zijn zeker aanraders.

Gereisd Met partner in Wed Aug 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek ook voor overwinteraars

alexrotteveel
    7-12-2014

Leuk gezellig stadje direct aan zee. In winter rustig doch zeker niet verlaten. Diverse campings geopend voor overwinteraars. Veel voorzieningen, supermarkten, eetgelegenheden, enkele terrassen aan boulevard. Diverse bezienswaardigheden in omgeving, Cadiz, Tarifa. Mooi zandstranden.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De badplaats van de Costa la luz

Natasha
    28-6-2014

Conil is een van de grotere badplaatsen aan de Costa la luz. Een leuke plaats, wel vooral gericht op onze Duitse buren. Menukaarten bijvoorbeeld in het Duits. Strand is druk, maar niet ongezellig. Strand meer ten noorden is rustiger en nog leuker. De zee was helaas wel erg fris, ook eind juni.

Gereisd Met partner in juni 2014
Conil de la Frontera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 75 reviews