Vakantiehuis Villa Violetta

24 reviews over Vakantiehuis Villa Violetta in het Nederlands

Mooi plekje!

C. van Geel
1-12-2016

Wij hebben hier twee weken vertoefd in augustus 2016 met twee kinderen van 7 en 11 jaar. Het huisje en zwembad zijn fantastisch. Ook het uitzicht vanaf de berg met dagelijkse zonondergang is indrukwekkend. Het dorpje Competa op 20 minuten loopafstand (wel een flink klim terug) is indrukwekkend en gezellig. Wat wij hebben gemist is een bakkertje in de buurt voor brood en ontbijt. Ook de bergrit heen en terug richting strand (Nerja of Torre del mar) is steeds een 20 minuten durende slingerweg welke de jongste kinderen niet altijd kunnen waarderen. Voor de rustzoekers verder een zeer aangenaam vertoeven!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Rust, riant uitzicht, mooi zwembad en fijne Villa.

Janus en Cisanne
28-4-2016

Een korte rondreis door Zuid-Spanje hebben we op een heerlijke manier afgesloten bij de Villa Violetta in Competa. Na het pad omhoog krijg je aan het einde de beloning van de Villa Violetta met het riante uitzicht, de rust en het uitdagende zwembad. Heerlijk om 's morgens vanuit het bed in het frisse water te duiken. Vanaf het terras zie je een indrukwekkende omgeving. De ondergaande zon is iedere keer weer onbeschrijflijk mooi. (Wat wel een beetje jammer was voor de horeca in het dorp, omdat we er geen genoeg van konden krijgen, hebben we veel bij het huisje gegeten). In het idyllische dorpje Competa aan de overkant is het goed toeven. De week hebben we verder voornamelijk ontspannen en comfortabel bij en in de Villa doorgebracht. Een dagje naar het Alhambra in Granada is aan te bevelen en natuurlijk een dagje strand. Ook Malaga schijnt de moeite waard te zijn, maar daar zijn we niet aan toe gekomen,

Janus en Cisanne.

Gereisd Met partner in september 2015

Aanrader. Heerlijk bijkomen, wandelen en genieten.

Lex
26-2-2016

Vakantiehuis hoogste op de berghelling. Daardoor heerlijke rust en een uitzicht om voortdurend van te genieten. We hebben, samen met een bevriend echtpaar, genoten van 10 prachtige dagen boven in de bergen bij Competa. De Villa is een lust voor het oog, volledig ingericht en voldeed ruimschoots aan onze wensen. De rust en ruimte boven in de bergen was een heerlijke prikkeling voor onze zintuigen. We hebben prachtige bergwandelingen gemaakt en genoten van Competa zelf, een prachtig wit Berber dorpje met heerlijke restaurantjes en voldoende winkels voor de nodige boodschappen. Lex en Farina, oktober 2015

Gereisd Met partner in oktober 2015

supermooie plek en uizicht

Jan B
12-5-2014

violeta is een villa met veel ruimte en een superzwembad

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Heerlijk genieten in maart van het echte spanje

Berry
6-4-2014

Heerlijk huisje, mooi gelegen tussen de wijnvelden, bovenop een heuvel, met uitzicht op de zee, dorpje en wijnvelden. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Heerlijke wintervakantie

Klazien
19-2-2014

Het was voor ons een avontuur, een wintervakantie in zuid Spanje. Dit avontuur is boven verwachting positief uitgepakt. We hebben genoten van het prachtige uitzicht bij zon, regen en storm. In de omgeving hebben we heerlijke tochtjes gemaakt en menig bodega bezocht. Competa biedt een keur aan restaurants en terrassen om te genieten van de mensen en het eten. De villa is heel compleet ingericht, Kortom, een heerlijke plek om door te brengen en te onthaasten.

Gereisd Met partner in januari 2014

Complete villa met adembenemend uitzicht

Marcel
21-10-2013

De villa is zeer compleet ingericht, is schoon, alles is afgestemd op het goede buitenleven. Het ligt aan de rand van een leuk dorpje, met veel restaurants en terrassen. Voor kinderen is echt alles aanwezig, tot dubbele kinderstoelen toe. Zodra je hier aankomt, begint je vakantie echt. Je hebt volledige privacy, een eigen zwembad, een mooi groot terras en een fabelachtig uitzicht.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Heerlijke tijd gehad, lekker uitgerust

Maurice
21-10-2013

De villa is zeer compleet ingericht, alles is afgestemd op het goede buitenleven. Het ligt aan de rand van een leuk dorpje, met veel restaurants en terrassen. Voor kinderen is echt alles aanwezig, tot dubbele kinderstoelen toe.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijke rustige locatie met fantastisch zwembad

Berry van schaik
17-10-2013

Prachtig uitzicht, compleet vrij op eigen terein met fruitbomen op enkele minuten rijden van het witte andalusische dorpje competa. Een locatie waar ik al jaren kom en zeker blijf komen.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onthaasten, relaxen, vakantie...

B. den Herder
21-8-2012

Deze villa is bij uitstek geschikt om te onthaasten. Eenmaal aangekomen en de koelkast gevuld, heb je niets anders meer nodig. Kijk wel uit met kleine kinderen want het zwembad ligt voor je neus in de tuin. Het is zeer compleet, met zelfs 2 kinderbedjes, buggy en kinderstoelen. Een heerlijke loungehoek op de veranda maakt het helemaal af.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Violetta in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Violetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.