Bed and Breakfast Ontspanje

37 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Waanzinnig genoten

Marco
3-6-2017

Ontzetten genoten met mijn 2 pubers. Wat een unieke ontspannende plek tegen bergen en schattig dorpje aan en toch maar half uurtje van het strand. Heerlijk zwembad, mooi dakterras en een mooi relaxte tuin. En genoten van mijn eerste yogalessen, heerlijke massage en lekkere eten en drankjes. Absolute aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Totale ontspanning

Monique
1-6-2017

Wat een fantastische plek om te ontspannen, te relaxen en lekker even bij te tanken. Competa is een prachtig wit dorpje in de bergen van Andalusie. Gezellig, sfeervol dorpsplein en volop restaurantjes. Vanaf het complex van Marcel en Mariska loop je er zo naar toe. Wel een steile helling en straatjes, dus minder geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn, maar met een auto kun je ook naar het dorpje. Het gastenverblijf is zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien. ' s Morgens genoten van een heerlijk ontbijt, met elke dag weer iets anders. Complimenten voor de gezellige gastvrouw Mariska. Vervolgens yogales op het dakterras met gastheer Marcel. De zonnegroet met uitzicht op de bergen kwam volledig tot zijn recht. Daarna was het heerlijk vertoeven op het terrein bij het zwembad op een ligbed of hangmat . Zelfs voor bijpassende badlakens was gezorgd. 2 keer ook een fantastische wandeling gemaakt in de prachtige omgeving. ' s Avonds gezellig tapas eten met uiteraard een wijntje. Ik heb me ook nog heerlijk laten masseren . Lekker buiten met het geluid van de vogeltjes op de achtergrond. Na zo,n 5 dagen ging ik als herboren weer naar huis. Ik kom hier absoluut nog een keer terug !

Gereisd Met vrienden in april 2017

Heerlijke plek.....

Tineke
31-5-2017

Competa is een prachtig en leuk dorp met een gezellig dorpsplein met oa goede horeca. B&B Ontspanje ligt wat hoger en rustiger aan de rand van het dorp. Je zit in de bergen maar hebt vanuit de fantastische tuin ook nog war zicht op de zee. Vanuit de B&B kun je prachtige wandelingen en fietstochten maken. Het terrein van en rond de B&B is iets heuvelachtig en daardoor minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij waren er in maart en het was nog te koud voor het zwembad of yoga in de open lucht. Goede reden dus om nog eens terug te gaan als het mooier weer is. De prijs/kwaliteitverhouding van Ontspanje is dik in orde. Eigenaren Marcel en Mariska zijn enthousiast en gastvrij; ze hebben er lol in en dragen dat ook uit.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Goede combinatie van ontspanning en inspanning

Rob Buckers
31-5-2017

Heerlijke locatie om te ontspannen. Je wordt in de watten gelegd en er is mogelijkheid voor een lekkere massage of een yoga les. De omgeving leent zich uitstekend om te wandelen of te fietsen. Prima combinatie!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Plek om op te kikkeren

Louise
23-5-2017

De locatie is super, met aan de ene kant een mooi en gezellig dorp en aan de andere kant de bergen (nationaal park). Ook zee en stad (Málaga) zijn in de buurt. Bij het huis is een grote tuin met verschillende zit-, lig- en hangplekken en een zwembad. Yoga op het dakterras! Kamers eenvoudig maar prima in orde en je bent toch veel buiten. Lekker ontbijt en Mariska en Marcel zijn behulpzaam en erg aardig!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

Vera
22-5-2017

Net terug van een weekend Ontspanje met vriendinnen, we hebben echt genoten. De dag ontspannen beginnen met yoga en een heerlijk ontbijt, daarna wandelen en lunchen in een van de schilderachtige dorpjes of lekker lezen en luieren in de prachtige tuin met zwembad. Ontspanje ligt aan de rand van het dorp, als je in de tuin zit kijk je tegen de prachtige bergen en natuur, maar een paar minuten wandelen naar het prachtige dorp en je hebt gezellige terrasjes en restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en borrelen. Alleen maar genieten bij Mariska en Marcel, een echte aanrader dus!!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

waanzinnige plek!

marjolijn
22-5-2017

Wat een prachtige omgeving! Zeer gastvrij, heerlijk ontbijt, goede service, heerlijk zwembad, super bedden, een tuin zo mooi en wat een gezelligheid! Voor het eerst meegedaan aan een yoga les ook dit was super! Wil je naar een plek om te ontspannen, met onder andere een prachtige natuur, gezellig dorp dan moet je naar ontspanje.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.