Bed and Breakfast Ontspanje

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Ontspanje
9,5

37 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Genoten van alles bij ontspanje .nl

Erica
12-10-2017

Heerlijke plek bij het pitoreske stadje competa , lieve gastvrouw en heer die er alles aan doen om het u naar de zin te maken en u een ontspannen vakantie te bezorgen . Top yogalesjes in de ochtend , heerlijke maaltijden en massages .kortom ontspanje weer terug naar huis 👍

Gereisd Met vrienden in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Frank
4-10-2017

Enorm gastvrij gevoel, rust en lekker bed. Het zwembad is een welkome bijkomstigheid. De omgeving is zeer mooi. Wij hadden een fietsvakantie en dat was wel pittig. Voor racefietsers zijn de hoofdwegen erg goed en chauffeurs houden rekening met renners. Voor mountainbikers is er een prachtig natuurgebied met voldoende uitdagingen. Eten en drinken in de omgeving is erg lekker en redelijk geprijsd. Het strand (wij zijn bij Torres del Mar geweest) is goed bereikbaar met een enorme (gratis) parkeerplaats. Erg relaxt allemaal.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige b&b in mooie omgeving

Jolanda
27-9-2017

Gasvrije ontvangst, rust, zwembad, yoga, massage, wandelen. Gezellig dorp op loopafstand waar je heerlijk kan eten en drinken. De moeite waard om heen te gaan!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk relaxen in de bergen en niets hoeven

J Goossen
21-9-2017

Ontspanje ligt heerlijk rustig in de bergen op loopafstand van een heel gezellig levendig dorpje.eigenlijk heb je niets meer nodig dat dit.Yoga een massage en dan heerlijk bij het zwembad of in de tuin onder een boom doen waar je thuis niet aan toe komt,lezen of luieren. Voor de lunch even een wandeling naar het dorp waar er op een plein leuke restaurantjes zijn waar er voor heel weinig heerlijke dingen op tafel verschijnen Ik heb er genoten en kijk uit naar mijn volgende bezoek aan Cómpeta. De gastvrouw en heer zijn goed op de hoogte van de omgeving. Heel geschikt voor wandelaars

Gereisd Met vrienden in september 2017

Geweldig plek met twee hele fijne eigenaren!

Sebastiaan
30-8-2017

Mijn 10 dagen bij Ontspanje voelde echt als thuiskomen. Marcel en Mariska doen er alles aan om het naar je zin te maken. Vanuit de tuin ben je al heel snel in een schitterend natuurgebied waar ik twee prachtige wandelingen heb gemaakt , vervolgens werden heb ik een heerlijke massage genoten in de ruime tuin. Het luieren bij het zwembad was lekker ontspannend en ik kon lopend naar het dorp voor wat lekkere tapas in het gezellige dorpje. De weg naar het dorp is wat steil maar op zich prima te doen. Het was een heerlijke vakantie !

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Op en top genoten

Jessica
19-7-2017

Wat een heerlijk verblijf de afgelopen dagen bij B&B ontspanje. De accommodatie is luxe en schoon. Het privé zwembad een genot voor de kinderen. De eigenaren kunnen je veel vertellen over de omgeving en leuke trips aanraden. Het ontbijt is voor ieder wat wils. Kortom een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Idyllische plek om heerlijk te ontspannen

Claudia
10-7-2017

Een idyllische plek in de heuvels waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. We voelden ons direct welkom en thuis. De wandeling naar het gezellige centrum (waar veel georganiseerd wordt) is heel goed te doen, maar het is wel een steile weg. Wij zouden 1 nacht blijven en uiteindelijk is dit verlengd tot 5 nachten. Marcel en Mariska bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorg. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk ontspannen

Joost
9-7-2017

Hele gastvrije eigenaren die je thuis laten voelen en je van alle gewenste informatie over de omgeving kunnen vertellen. Prima kamer en heerlijke tuin en zwembad. Levendig dorp met vele restaurants op loopafstand. Mooie wandelroutes in buurt en strand op 20 minuten rijden. Perfecte lokatie om een paar dagen energie op te doen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier kom je helemaal tot rust.

peter en karin
6-6-2017

We kwamen hier om even bij te komen van de sleur uit Nederland. We gingen met heel veel energie terug.

De stilte, de rust de schoonheid, het zwembad, het eten, het dorp, de terrassen, de wandelingen, de yoga, de massage en ook vooral de services van Mariska en Marcel. Zo persoonlijk en zo gewoon. Fantastisch!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijk ontspannen & genieten.

Renate
6-6-2017

Fantastische plek om te relaxen tijdens een yogales of met een lekker glas wijn aan de rand van het zwembad. Gastvrije verzorging door Marcel & Mariska onder het motto niks moet, alles mag. Heerlijk ontbijt en na een stevige wandeling masseert Marcel je pijnlijke spieren weer helemaal los. Het is heerlijke stek om lekker bij te komen, een goede uitvalsbasis om de verschillende highlights van Andalusië te bezoeken en mooie wandelingen te maken in de prachtige omgeving. We hebben genoten!

Gereisd Met partner in mei 2017

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.