Bed and Breakfast Ontspanje

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Ontspanje
9,5

4 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Geweldig plek met twee hele fijne eigenaren!

Sebastiaan
30-8-2017

Mijn 10 dagen bij Ontspanje voelde echt als thuiskomen. Marcel en Mariska doen er alles aan om het naar je zin te maken. Vanuit de tuin ben je al heel snel in een schitterend natuurgebied waar ik twee prachtige wandelingen heb gemaakt , vervolgens werden heb ik een heerlijke massage genoten in de ruime tuin. Het luieren bij het zwembad was lekker ontspannend en ik kon lopend naar het dorp voor wat lekkere tapas in het gezellige dorpje. De weg naar het dorp is wat steil maar op zich prima te doen. Het was een heerlijke vakantie !

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Heerlijk ontspannen

Joost
9-7-2017

Hele gastvrije eigenaren die je thuis laten voelen en je van alle gewenste informatie over de omgeving kunnen vertellen. Prima kamer en heerlijke tuin en zwembad. Levendig dorp met vele restaurants op loopafstand. Mooie wandelroutes in buurt en strand op 20 minuten rijden. Perfecte lokatie om een paar dagen energie op te doen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede combinatie van ontspanning en inspanning

Rob Buckers
31-5-2017

Heerlijke locatie om te ontspannen. Je wordt in de watten gelegd en er is mogelijkheid voor een lekkere massage of een yoga les. De omgeving leent zich uitstekend om te wandelen of te fietsen. Prima combinatie!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Plek om op te kikkeren

Louise
23-5-2017

De locatie is super, met aan de ene kant een mooi en gezellig dorp en aan de andere kant de bergen (nationaal park). Ook zee en stad (Málaga) zijn in de buurt. Bij het huis is een grote tuin met verschillende zit-, lig- en hangplekken en een zwembad. Yoga op het dakterras! Kamers eenvoudig maar prima in orde en je bent toch veel buiten. Lekker ontbijt en Mariska en Marcel zijn behulpzaam en erg aardig!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.