Bed and Breakfast Ontspanje

20 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Fantastisch!

Miranda Ravia
30-9-2018

Fantastische 5 dagen bij Ontspanje gehad. Wat een gastvrijheid!! De dag starten met yoga van Marcel, daarna een heerlijk ontbijt verzorgd door Mariska, daarna lekker luieren, lezen, zwemmen. Dagelijks massage van Marcel gehad. Een gezellige gezamenlijke maaltijd met de andere gasten gehad. Het dorpje op loopafstand is zo gezellig!! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Toppers#ontspannen#Spanje#Yoga#

Gerda
24-6-2018

Ontspannen in Spanje, yoga in combinatie met heerlijk eten en goed gezelschap, dikke tip!! Op zn Rotterdams heet dat een lekker chill plekkie, echt Gers!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijk ontspannen

Marieke
4-6-2018

Een heerlijke ontspannen week door de zorg van Mariska en Marcel, de fijne yoga, mooe villa met zwembad en tuin, mooie omgeving, ook leuk om te wandelen, het leuke Cómpeta waar we heerlijk gegeten hebben. Echt een fijne week

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeer gastvrij en prachtige omgeving

Linda
1-12-2017

3 fantastische dagen gehad! Marcel en Mariska zijn heel gastvrij en zeer zorgzaam. Het complex heeft een prachtige tuin met fruitbomen en een heerlijk zwembad. Fijne yogales gehad van Marcel op het dakterras met uitzicht op de bergen. De kamers zijn gezellige ingericht met oog voor detail.
Lekkere ontbijtjes verzorgd door Mariska. Competa is een schattig dorp en je kan er gezellig uit eten. Prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2017

Heel erg bedankt voor de goede zorgen.

Shadena
16-11-2017

Een fantastische tijd gehad. Mooie wandelingen in de bergen, heerlijk gegeten, natuurlijk een middagje gewinkeld en een yogales op het dakterras met een ochtendzonnetje. Het was super relax. We waren er 4 dagen, maar het leek veel langer.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Fantastisch!

Patty Biemond
12-11-2017

Heerlijk weekeinde gehad! Mooie omgeving, fijne accommodatie, goede yoga les, heerlijke massage, zalig eten en een hele lieve, zorgzame gastheer en -vrouw!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijke ontspanning in een fijne omgeving

Giok
5-11-2017

Heerlijke ontspannende yogavakantie gehad. Hartelijk ontvangst door Marcel en Mariska. We werden echt in de watten gelegd, elke dag schone kamers en badkamer, lekker spaans gegeten. Ook uitgebreid van het zwembad gebruik gemaakt in de rustige tuin. Fijne wandelingen in de omgeving gemaakt en in het dorp Competa is vaak wat te beleven. Kortom, een geslaagde vakantie die voor herhaling vatbaar is en ik zeker ook anderen zou aanraden.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Geweldige gastvrije ervaring op een prachtige plek

Marielle Molendijk
2-11-2017

De lieve mensen die deze B&B runnen geven je echt het gevoel welkom te zijn in hun prachtig gelegen gastenverblijf. Tussen de olijfbomen kom je echt tot rust en de lieve gastvrouw neemt je op sleeptouw om het echte Spanje gevoel te ervaren. In het leuke en mooie Competa kun je mooie wandelingen maken en heerlijk eten tegen een betaalbare prijs. Kortom een heerlijk verblijf gehad en we komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Het waren 4 geweldig ontspannende dagen.

Karin
2-11-2017

De ligging van de accommodatie is geweldig. In de bergen, met mooie wandelroutes, maar ook strand, zee en leuke dorpjes in de buurt. De B&B is erg gezellig van alle gemakken voorzien met een prachtig zwembad. De eigenaren zijn erg gastvrij en het ontbijt was goed verzorgd. Ook aan Yogalessen deelgenomen, dus totaal ontspannen bij Ontspanje.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Super !

Agnes
2-11-2017

Er valt niets op deze accommodatie aan te merken. Marcel en Mariska zijn behulpzaam, vriendelijk en niets is te veel. Een heerlijke plek om te verblijven ...

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.