Bed and Breakfast Ontspanje

9.4Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Competa (Málaga)

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

37 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje

• 2018
    9Rob26-08-2018

Perfecte plek voor rust en avontuur

Mijn vrouw en ik hebben de eerste week kennis gemaakt met yoga. Marcel deed dat op een leuke ontspannen manier en wij gaan hier in Nederland ook zeker een vervolg aan geven. De tweede week hebben we gebruikt om Andalusië te verkennen. We zijn o.a. naar de Sierra Nevada en de Caminito del Rey geweest. Ontspanje.nl is daarvoor een ideale uitvalsbasis en het is heerlijk om daar 's avonds nog even een verfrissende duik te nemen in het prachtige zwembad. En elke ochtend was het weer genieten van het heerlijke ontbijt wat Mariska klaar maakte. Bovendien heeft mijn vrouw vanwege haar rugklachten vier keer een massage ondergaan wat ze echt heerlijk vond. Voor ons is Ontspanje.nl een ideale plek om lekker tot rust te komen. Het levendige dorpje Compéta dat op loopafstand ligt (je moet wel redelijk ter been zijn ivm de heuveltjes) zorgt dat je elke avond nog even zou kunnen genieten van het echte Spaanse leven. Bedankt Marcel en Mariska!!!

• 9Fleur, Fé en Sjanie14-05-2018

Ontspanje is een heerlijke plek om tot rust te komen. Dankzij de gastvrijheid van Marcel en Mariska, de prachtige omgeving waar we gewandeld hebben en de mooie plek van de accommodatie zelf,met de fantastische tuin, en de yoga, hebben wij erg genoten! Een geweldige plek om iedereen aan te raden!

• 2017
    9Marco03-06-2017

Waanzinnig genoten

Ontzetten genoten met mijn 2 pubers. Wat een unieke ontspannende plek tegen bergen en schattig dorpje aan en toch maar half uurtje van het strand. Heerlijk zwembad, mooi dakterras en een mooi relaxte tuin. En genoten van mijn eerste yogalessen, heerlijke massage en lekkere eten en drankjes. Absolute aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar.

0 tips over Bed and Breakfast Ontspanje

0 vragen over Bed and Breakfast Ontspanje