Bed and Breakfast Ontspanje

9 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Heerlijk ontspannen!

Ilse en Sander
11-11-2017

Twee nachten in 'Ontspanje' geweest. Eigenlijk te kort. Het dorpje Competa is prachtig en ook de omgeving (natuur en omliggende witte dorpen) is heerlijk om te wandelen of (tip: huur auto met open dak!) met de auto te verkennen. We werden hartelijk ontvangen door Marcel en Mariska; ze zorgen voor een ontspannen, aangenaam verblijf. Bij het zwembad kan je heerlijk tot rust komen en het ontbijt was geweldig lekker!

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch verblijf!!

Richard
6-11-2017

Wij werden fantastisch ontvangen door de eigenaars van deze B&B.een mooie plek in een dorp niet ver van de oceaan vandaan.onze gastheren zorgden voor een geweldig ontbijt elke morgen en een goede yoga sessie voor mijn vrouw.onze kamer zag er schoon en verzorgd uit.alles was in de nopjes geregeld.we gaan hier zeker nog een keer terugkomen!!!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke b&b met de fijnste bedden vd Costa

Henriette
3-11-2017

Verblijven in een dorp terwijl je het gevoel hebt dat je ergens in de campo (platteland) zit 👍🏼

Gereisd Met partner in november 2017

Ontspannen met de hoofdletter O!

Petra
2-11-2017

Prachtige plek met een heerlijke tuin vol olijfbomen en fruitbomen. Overal in de tuin gezellige hoekjes maar ook een zwembad met div zitjes waar je de andere gasten ook kan ontmoeten. Niets is Mariska en Marcel te veel. Vooral de yoga sessie op het dakterras terwijl de zon op komt is fantastisch. Na een heerlijke massage op de laatste dag kwamen wij weer als nieuw thuis. Competa is een super gezellig stadje met goede restaurants op loop afstand. Zeer schappelijke prijzen voor eten en drankjes in de B&B zelf (honesty bar ). Top ontbijt.

Gereisd Met partner in mei 2017

Absoluut een aanrader in Competa. Super!

Steven Loquet
2-11-2017

Een zeer hartelijke welkom van Mariska en Marcel. Maken echt tijd voor je om uitleg te geven en vooral goede tips om te wandelen, eten in Competa tot een coole beach club ! Heel leuk domein waar je je echt thuisvoelt en kan Ontspann(j)en Hasta la proxima !

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldige b&b in mooie omgeving

Jolanda
27-9-2017

Gasvrije ontvangst, rust, zwembad, yoga, massage, wandelen. Gezellig dorp op loopafstand waar je heerlijk kan eten en drinken. De moeite waard om heen te gaan!

Gereisd Met partner in september 2017

Idyllische plek om heerlijk te ontspannen

Claudia
10-7-2017

Een idyllische plek in de heuvels waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. We voelden ons direct welkom en thuis. De wandeling naar het gezellige centrum (waar veel georganiseerd wordt) is heel goed te doen, maar het is wel een steile weg. Wij zouden 1 nacht blijven en uiteindelijk is dit verlengd tot 5 nachten. Marcel en Mariska bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorg. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juni 2017

Hier kom je helemaal tot rust.

peter en karin
6-6-2017

We kwamen hier om even bij te komen van de sleur uit Nederland. We gingen met heel veel energie terug.

De stilte, de rust de schoonheid, het zwembad, het eten, het dorp, de terrassen, de wandelingen, de yoga, de massage en ook vooral de services van Mariska en Marcel. Zo persoonlijk en zo gewoon. Fantastisch!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijk ontspannen & genieten.

Renate
6-6-2017

Fantastische plek om te relaxen tijdens een yogales of met een lekker glas wijn aan de rand van het zwembad. Gastvrije verzorging door Marcel & Mariska onder het motto niks moet, alles mag. Heerlijk ontbijt en na een stevige wandeling masseert Marcel je pijnlijke spieren weer helemaal los. Het is heerlijke stek om lekker bij te komen, een goede uitvalsbasis om de verschillende highlights van Andalusië te bezoeken en mooie wandelingen te maken in de prachtige omgeving. We hebben genoten!

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.