Bed and Breakfast Ontspanje

37 reviews over Bed and Breakfast Ontspanje in het Nederlands

Fantastisch!

Miranda Ravia
30-9-2018

Fantastische 5 dagen bij Ontspanje gehad. Wat een gastvrijheid!! De dag starten met yoga van Marcel, daarna een heerlijk ontbijt verzorgd door Mariska, daarna lekker luieren, lezen, zwemmen. Dagelijks massage van Marcel gehad. Een gezellige gezamenlijke maaltijd met de andere gasten gehad. Het dorpje op loopafstand is zo gezellig!! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Perfecte plek voor rust en avontuur

Rob
26-8-2018

Mijn vrouw en ik hebben de eerste week kennis gemaakt met yoga. Marcel deed dat op een leuke ontspannen manier en wij gaan hier in Nederland ook zeker een vervolg aan geven. De tweede week hebben we gebruikt om Andalusië te verkennen. We zijn o.a. naar de Sierra Nevada en de Caminito del Rey geweest. Ontspanje.nl is daarvoor een ideale uitvalsbasis en het is heerlijk om daar 's avonds nog even een verfrissende duik te nemen in het prachtige zwembad. En elke ochtend was het weer genieten van het heerlijke ontbijt wat Mariska klaar maakte. Bovendien heeft mijn vrouw vanwege haar rugklachten vier keer een massage ondergaan wat ze echt heerlijk vond. Voor ons is Ontspanje.nl een ideale plek om lekker tot rust te komen. Het levendige dorpje Compéta dat op loopafstand ligt (je moet wel redelijk ter been zijn ivm de heuveltjes) zorgt dat je elke avond nog even zou kunnen genieten van het echte Spaanse leven. Bedankt Marcel en Mariska!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Toppers#ontspannen#Spanje#Yoga#

Gerda
24-6-2018

Ontspannen in Spanje, yoga in combinatie met heerlijk eten en goed gezelschap, dikke tip!! Op zn Rotterdams heet dat een lekker chill plekkie, echt Gers!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijk ontspannen

Marieke
4-6-2018

Een heerlijke ontspannen week door de zorg van Mariska en Marcel, de fijne yoga, mooe villa met zwembad en tuin, mooie omgeving, ook leuk om te wandelen, het leuke Cómpeta waar we heerlijk gegeten hebben. Echt een fijne week

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Fleur, Fé en Sjanie
14-5-2018

Ontspanje is een heerlijke plek om tot rust te komen. Dankzij de gastvrijheid van Marcel en Mariska, de prachtige omgeving waar we gewandeld hebben en de mooie plek van de accommodatie zelf,met de fantastische tuin, en de yoga, hebben wij erg genoten! Een geweldige plek om iedereen aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Zeer gastvrij en prachtige omgeving

Linda
1-12-2017

3 fantastische dagen gehad! Marcel en Mariska zijn heel gastvrij en zeer zorgzaam. Het complex heeft een prachtige tuin met fruitbomen en een heerlijk zwembad. Fijne yogales gehad van Marcel op het dakterras met uitzicht op de bergen. De kamers zijn gezellige ingericht met oog voor detail.
Lekkere ontbijtjes verzorgd door Mariska. Competa is een schattig dorp en je kan er gezellig uit eten. Prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2017

Heel erg bedankt voor de goede zorgen.

Shadena
16-11-2017

Een fantastische tijd gehad. Mooie wandelingen in de bergen, heerlijk gegeten, natuurlijk een middagje gewinkeld en een yogales op het dakterras met een ochtendzonnetje. Het was super relax. We waren er 4 dagen, maar het leek veel langer.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Fantastisch!

Patty Biemond
12-11-2017

Heerlijk weekeinde gehad! Mooie omgeving, fijne accommodatie, goede yoga les, heerlijke massage, zalig eten en een hele lieve, zorgzame gastheer en -vrouw!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijk ontspannen!

Ilse en Sander
11-11-2017

Twee nachten in 'Ontspanje' geweest. Eigenlijk te kort. Het dorpje Competa is prachtig en ook de omgeving (natuur en omliggende witte dorpen) is heerlijk om te wandelen of (tip: huur auto met open dak!) met de auto te verkennen. We werden hartelijk ontvangen door Marcel en Mariska; ze zorgen voor een ontspannen, aangenaam verblijf. Bij het zwembad kan je heerlijk tot rust komen en het ontbijt was geweldig lekker!

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch verblijf!!

Richard
6-11-2017

Wij werden fantastisch ontvangen door de eigenaars van deze B&B.een mooie plek in een dorp niet ver van de oceaan vandaan.onze gastheren zorgden voor een geweldig ontbijt elke morgen en een goede yoga sessie voor mijn vrouw.onze kamer zag er schoon en verzorgd uit.alles was in de nopjes geregeld.we gaan hier zeker nog een keer terugkomen!!!

Gereisd Met partner in september 2017

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ontspanje in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ontspanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.