Vakantiehuis Los dos Algarrobos

Laatste review

Heerlijk verblijf!

de Kok,
7-11-2018

Prachtig en schoon huis. Zwembad is goed onderhouden. Heerlijk huis om te ontspannen.

18 reviews over Vakantiehuis Los dos Algarrobos in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

de Kok,
7-11-2018

Mooi vakantiehuis op een prachtige privé plek.

Henk Vermaas,
2-11-2018

Los dos Algarrobos is een goed onderhouden, ruim huis op een prachtige privé plek. Vanaf de snelweg is het nog een klein half uurtje rijden door de bergen. Een mooie rit omhoog, veel bochten, dus wij namen er altijd lekker de tijd voor. Je kunt de zon zien opkomen en ondergaan achter de bergen, er is de hele dag zon in de tuin. Er zijn dan ook op verschillende plekken zitjes met eettafels gecreëerd, er is altijd wel ergens zon of schaduw te vinden. Bij regen zit je heerlijk onder de veranda. Er is een buitenkeuken, maar ook de keuken binnen is van alle gemakken voorzien. Het zwembad is geweldig. Groot, diep, schoon, ligbedden, relaxstoelen, en er is allerlei opblaasspeelgoed aanwezig waar je gebruik van kunt maken. Omgeving is prachtig! De guest guide die je krijgt van de eigenaren biedt volop tips. Competa is een dorpje op 10 minuten rijden. Je vindt er o.a. je dagelijkse boodschappen, restaurantjes en een lekkere ijssalon.

Super plek!!!

jbuur
27-8-2014

Wij zijn net terug van een weekje Los dos Algarrobos en hebben nu al heimwee. Zoals beloofd op de website is het in praktijk ook een super mooie plek om vakantie te vieren: een mooi, sfeervol ingericht huis. Een heerlijk zwembad. Leuke zitjes rondom het huis. Vrijstaand, maar toch niet afgelegen. Wij hebben ons er met onze kinderen van 11 en 15 jaar prima vermaakt.

Ook het dorpje Competa is heel gezellig met volop mogelijkheden om lekker uit eten te gaan. Aanrader is een bezoek aan de stad Malaga!!

De stranden zijn goed bereikbaar.

Leuk is ook dat je bij boeking een zeer uitgebreide informatiegids ontvangt waardoor je al goed in de stemming komt.

Kortom: Los dos Algarrobos is wat ons betreft een aanrader voor een heerlijke vakantie in het mooie Andalusie!!!

De hemel op aarde

Veerle Marquebreucq
10-8-2014

Wij bleven 2 weken in deze woning. En ik zou er nog veel en veel langer kunnen blijven. De woning heeft gewoon alles wat wij van een vakantiewoning verwachten: ruim, verzorgd, goed uitgeruste keuken, schaduwplekken buiten, prachtig uitzicht, inrichting is echt wel Spaans, maar op een heel gezellige manier, propere badkamers, airco, schitterend zwembad, privacy terwijl je toch niet alleen op de wereld bent, in de buurt zoveel lekkere eetplekken, leuke uitstappen te doen (Malaga, Granada, Nerja), de eigenaars sturen een dikke bundel op met alle info, een echte schat !, het enige nadeel....maar dat moet je er daar overal bijnemen, zijn de kronkelwegen door de bergen en de vreselijk steile opritten overal....ik durf daar niet met een auto te rijden...wij hebben echt genoten en vinden dit een aanrader voor iedereen, alleen hoop ik dat er nu geen overrompeling komt, want ooit wil ik nog wel eens terug...

We zijn twee keer in Los dos Algarrobos geweest en het is een zeer compleet ingericht huis dat op een mooie plek ligt. Sfeervol ingericht en een mooi groot zwembad. Wat ook leuk is dat de eigenaren actief bijdragen aan de voorpret door een leuke guestguide toe te sturen met veel tips voor wandelingen en andere uitjes.

Zolang er mensen zijn die dergelijke huizen te huur aanbieden voor een goede prijs hoeven we er zelf geen te kopen ;)

Een échte aanrader

Marleen Gils
3-5-2013

De bergweg ernaartoe is al fantastisch met schitterende uitzichten zowel op de bergen als op het magisch witte dorpje Competa dat op een kwartier rijden van de Casa ligt.

Vanop het terras heb je een betoverend uitzicht van meer dan 180 graden op deze schitterende bergen. Stil is hier écht stil.

Alleen al voor dit uitzicht zou je naar hier komen.

De casa is erg knus, met een groot gedeeltelijk overdekte terras, een patio met ligbedden en een zwembadje en daarrond 4 kamers die praktisch zijn ingericht en elk een eigen sfeer uitstralen. De koelkast is altijd goed gevuld zodat je niks te kort komt en de prijzen zijn zeer redelijk.

Het ontbijt is geweldig en op verzoek kunnen ze ook ’s avonds iets voor je klaar maken op afgesproken dagen, hun kookkunst verdient een pluimpje.

Deze B&B is zeker een aanrader zowel voor de omgeving, de accommodatie als het onthaal. Ad en Erik zijn werkelijk zeer lieve mensen die alles in het werk stellen om het naar je zin te maken.

Een heerlijke plek voor vakantie!

Bas en Philip
15-11-2012

Los dos algorrobos is een ideale vakantiebestemming. Het huis heeft alles, waaronder airconditioning, wasmachine, afwasmachine, wifi, expresso machine etc. Een heerlijk terras met zwembad dat 's-avonds sfeervol kan worden verlicht. Vanaf het terras kun je de zee zien liggen. In het nabije dorpje Competá kun je boodschappen doen en heerlijk eten. Het huis is met een (huur)auto goed bereikbaar vanaf Malaga.

Een thuis in Spanje

Patricia Hoekstra
12-11-2012

Dit is een heel fijn vakantiehuis in de winter en in de zomer! In de zomer kun je tot 's avonds laat heerlijk buiten zitten op het gezellige terras. In de winter zit je 's avonds binnen in een smaakvol ingerichte woonkamer, erg knus. Het huis heeft 2 mooie slaapkamers met een 2-persoonsbed en 1 kamer met 2 stapelbedden en kinderbedje. Doordat de woonkamer en keuken in het midden van het huis liggen heeft het huis eigenlijk 2 vleugels waardoor je met 2 stellen voldoende privacy hebt met eigen douche. Met ons zoontje en zijn neefje hebben we erg genoten van het zwembad en rondstruinen door de wilde tuin boven het huis waar vanuit het uitzicht nog mooier is. De eigenaresse heeft veel aandacht besteed aan een uitgebreide guestguide met daarin veel leuke tips over de omgeving. Heerlijke lunchtentjes die we anders nooit hadden gevonden. Bij aankomst in het huis stonden de boodschappen klaar die we van tevoren konden opgeven, heel prettig, zo konden we meteen koken in de ruime keuken.

rustige superplek met prachtig uitzicht

roos van Waijjen
1-11-2012

Los dos algorrobos (het duurt even voor je er niet meer over struikelt en het vlot kunt zeggen) is een prachtige plek in de nabijheid van de kust. Het huis is heerlijk en alles is aanwezig. Echt een plek om met wat vriendinnen te genieten van de restaurantjes en de plaatsjes, maar evenzogoed met gezin en de kids en als je wat privacy wilt kun je hier ook genieten!

Droomplek!

liselot
1-11-2012

Heerlijke tijd gehad in Los dos Algarrobos. De ligging, halverwege een berg is prachtig, uitzicht geweldig! Vlakbij is het dorp met leuke restaurantjes en wat winkels, bergafwaarts de grote supermarkt. Het huis zelf is heerlijk, van alle gemakken voorzien en het zwembad is natuurlijk super! Wat ik ook heel leuk vond is de zelfgemaakte reisgids met tips voor de omgeving. Die maakt alle andere reisboeken overbodig. Kortom, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Los dos Algarrobos in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Los dos Algarrobos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.