Bed and Breakfast La Madrugadastersterstersterster

9.3Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Competa (Málaga)

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

129 reviews over Bed and Breakfast La Madrugada

• 2019
    9Judith09-10-2019

Fantastisch!

Eind september logeerde mijn moeder en ik bij La Madrugada. De hartelijkheid van gastheer Marco zorgde ervoor dat wij ons er al snel helemaal thuis voelden. Marco stemt graag af op de persoonlijke wensen van zijn gasten waardoor het ons aan niets heeft ontbroken. Zo was er o.a. iedere dag een zeer uitgebreid ontbijt met heerlijk vers fruit. Wij verbleven in de Casita, een ruim, sfeervol slaaphuisje, keurig schoon, met prima bedden. Bij de Casita zijn twee privéterrasjes met zicht op de bergen en, in de verte, de zee. Hier kun je van een adembenemende zonsondergang genieten! Hoewel het al herfst was, was het nog zomers warm (28 graden) en heerlijk om even wat af te koelen in het zwembad. De B&B is een goede uitvalsbasis voor het maken van wandelingen in de omgeving, een mooi natuurgebied ligt om de hoek. Een aanrader als je houdt van kleinschaligheid en rust. In de omgeving vind je lieflijke 'witte dorpjes', het strand op 1 uur rijden.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Fam. Rademakers03-09-2019

Voortreffelijk

Van 14 juli t/m 26 juli 2019 hebben we met ons gezin, bestaande uit moeder, vader en 3 kinderen van 8, 10 en 13 jaar, vakantie gevierd in “La Casita” van de Bed & Breakfest La Madrugada. Een fantastische B & B op een schitterende plek, gastvriendelijke eigenaren Renate en Harrie, goed verzorgd ontbijt, superschone “Casita”, mooi zwembad, adembenemende omgeving, vele mogelijkheden voor uitstapjes met tips van de eigenaren.......kortom een geslaagde vakantie. Zowel voor ons als ouders, maar zeker ook voor onze kinderen. Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Inger17-06-2019

Genieten met volle teugen

La Madrugada ligt op een prachtige plek. Dat kon u al lezen in de andere verhalen. En wat ons betreft kloppen ze helemaal ; heerlijke plek, goed verzorgd over alles is nagedacht en dat is heel prettig. De goed beschreven wandelingen zijn heerlijk om te lopen, verrukkelijk zwembad, ontbijt. En het meest belangrijk voor mij was dat Renate en Harrie veel uit ervaring weten over deze mooie plek in de bergen, dat graag met je willen delen en je een prima advies geven dat bij jou past. Ga het zelf maar ervaren, dat is het beste toch?

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jurriën08-06-2019

Top week

Zeer fijne week gehad! Ruim opgezet en goed onderhouden. De huiskamer ervaar ik als een groot pluspunt. De kennis van Harry en Renate over het gebied is geweldig, waardoor je altijd de leukste lokale restaurantjes, dorpjes en wandelingen weet te vinden. De kamers zijn niet bijzonder groot of luxe, maar zijn wel zeer schoon en hebben goede bedden. Ook het zwembad is keurig onderhouden met genoeg schaduw en bedjes.

Tip: het complex ligt een ruim halfuur van de meer toeristische stadjes en strand af. Geen minpunt maar wel 'nice to know'.

Harry en Renate, dank voor de fijne week en jullie gastvrijheid!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Marian + Adriaan27-05-2019

Wát een superfijne B&B in prachtig wandelgebied!

Dit is een hele mooie en fijne B&B. We waren over alles tevreden. De prachtige ligging, de sfeer, het pand, de gastvrijheid en tips van Harrie en Renate, de mooie tuin vol bloemen, het heerlijke zwembad, de gezellige lounge, de hygiène, de casita, het heerlijke bed, het veelzijdige ontbijt, de kookkunst van Renate en de geweldige wandelopties. Cómpeta is dichtbij en echt een erg leuke plaats.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10louis roose11-05-2019

een aanrader voor de wandelliefhebber!

Alles was hier aanwezig voor een zorgeloze vakantie: een mooie streek met veel wandelmogelijkheden, prettig wandelweer, mooie dorpjes, een goede B&B met alles op en aan en een gastvrouw en -heer die voor een vlekkeloos verloop zorgden. We genoten van de uitgestippelde wandelingen, het zwembad na de tocht en de kookkunst van Renate.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rene en Vera22-04-2019

Heerlijke wandelvakantie gehad

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Gebruik makend van het wandelarrangement hebben we mooie wandelingen gemaakt. We werden gebracht en gehaald wat heel relaxed was. We konden alle aandacht voor het wandelen gebruiken. Wanneer Renate geen avondmaaltijd kookte (wat ze heel lekker deed) was er de mogelijkheid naar Competa gebracht te worden. Even een weekje nergens voor te hoeven zorgen was heerlijk. Bedankt!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Caspar02-04-2019

Geweldige locatie qua ligging en service

Absolute aanrader voor wandelaars. La Madrugada ligt geweldig en Renate en Harrie zorgen dat je onbezorgd vakantie kunt vieren in hun mooie en sfeervolle B&B. We verbleven er 3 nachten. Na een uitgebreid en afwisselend ontbijt wachten er veel mooie en goed beschreven wandelroutes. Cómpeta is een gezellig dorpje en ligt op loopafstand (30 min.) maar met de auto kan natuurlijk ook (als je over de klein maar goed bergweggetje rijdt, dat is even wennen). Dus: gewoon boeken!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Paul en Annie17-03-2019

Een aanrader over de hele lijn !

Een weekje volop genoten van ons verblijf in 'La Madrugada'. Prachtig uitzicht, mooie kamer, uitstekend ontbijt, gedetailleerde info over wandelingen én bovendien een vroege Spaanse zon als cadeau ! Bedankt, Renate en Harrie, voor jullie ontvangst. Wij vonden jullie huis één van de meest smaakvolle en met stijl ingerichte B&B die we ooit bezochten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Elsa14-03-2019

Prachtige B&B, mooie wandelingen, heerlijk weer!

Erg genoten van deze plek. B&B zeer verzorgd, prachtige ligging, heerlijk wandelgebied in de omgeving. Renate en Harrie hebben een pakket van zeer mooie wandelingen opgesteld, met gedetailleerde beschrijvingen die ze mij ter beschikking stelden. Heel fijn. Zeker een plek om naar terug te gaan. Kamer was superschoon, en je kon kiezen uit verschillende terrassen, die uitkeken op bergen en bij helder weer de zee. Aanrader!!!!

Alleen gereisd in maart 2019

24 tips over Bed and Breakfast La Madrugada

• Erik & Tineke, 05-05-2012

Wil je naar het Alhambra, reserveer dan kaartjes ruim voor je hier naar toe gaat. Massage van Renate warm aanbevolen.

• Saskia en Jurgen, 17-02-2012

In het leuke, dichtbij gelegen, witte cultureel rijke Compéta hebben we heerlijk gegeten voor weinig geld. Strand op fietsafstand, wandeling kan al vanuit het B&B starten.

• Judith vleugels, 14-10-2013

Avondwandeling in het donker...

1 vraag over Bed and Breakfast La Madrugada

• Keusters Lieve, 04-01-2015

Auto

Beste,

Heb je er een auto nodig? Of is er op wandelafstand genoeg te beleven..

Lieve

Bed and Breakfast La Madrugada info