Bed and Breakfast La Madrugada

9,3

Kenmerken
Parkeren mogelijk

118 reviews over Bed and Breakfast La Madrugada in het Nederlands

Genoten van een relaxte en actieve week!

Peter en Yvonne,
1-11-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit fijne B&B met extra voorzieningen. Schitterende plek, dichtbij het gezellige Compéta, ruime kamers, lekker zwembad en gastenkamer waar een koeling aanwezig is met water/wijn/frisdrank.

Prima verzorging door Renate en Harrie. Wij hadden een auto bij ons en hebben de week afgewisseld met wandelen en steden bezoek.

Prima verzorgde formule!

Radboud en Madeleine,
21-10-2018

Prima B&B plus! Mooie locatie, gastvrije ontvangst en verzorging door Renate en Harrie.

Het wandelarrangement zit prima in elkaar, met uitdagende wandelingen voorzien van prima beschrijvingen. De “haal-en-breng-service” maakt dat je zelf geen auto nodig hebt. Een aanrader!

In een woord fantastisch

Carlo en Elsbeth,
20-10-2018

Wij hadden een wandelvakantie vanuit deze geweldige b en b van Renate en Harrie.Twee mensen die weten hoe dit moet!!!.Over alles waren we zeer tevreden..De adviezen,gastvrijheid,het ontbijt,de lunch het diner ,plus het meedenken met ons,als we iets anders wilden ,gaven ons het gevoel echt op vakantie te zijn!!!Een hele dikke pluim voor jullie heerlijke stek in Compéta!.

We hebben een aantal aanbieders voor La Madrugada voor je op een rij gezet:

De B&B ligt op een mooie rustige locatie in het buitengebied van Competa. Het heeft een heerlijk zwembad. De gastvrouw en gastheer bieden goede service en gastvrijheid. Ze informeren je graag over de mogelijkheden in de omgeving, zoals wandelen, fietsen, steden. Ze kunnen ook een wandelarrangement verzorgen met prachtige wandelingen voor elke niveau. Bij het arrangement eet je ook een paar keer in de B&B. De gastvrouw kan heerlijk koken. Wij hebben hiervan genoten.

Gereisd met partner in oktober 2018

14 geweldige dagen gehad bij La Madrugada.

Emile en Marjolijn,
9-10-2018

Eigenlijk valt er weinig op of aan te merken op deze accommodatie. Wij hadden ons goed geïnformeerd en wisten dus waar we terecht kwamen. Wanneer je geen wandelarrangement hebt geboekt is een auto wel noodzakelijk. Harry en Renate zijn gastvrij en zeer behulpzaam bij het plannen van je activiteiten. De accommodatie ligt uniek gelegen midden in de bergen bij Cómpeta. Wij verbleven in de Casita, een fijne leuke en ruime accommodatie. Buiten een heerlijk en gevarieerd ontbijt hebben we ook nog een aantal keren genoten van de kookkunsten van Renate en niet te vergeten de bediening van Harrie. Kortom wij hebben 14 dagen genoten van La Madrugada, Cómpeta, Andalusië en de wandelingen die we gedaan hebben.

Gereisd met partner in september 2018

Wij zijn 3 nachten in La Madrugada geweest. Een heerlijke B&B in een prachtige omgeving met zeer gastvrije eigenaren, een heerlijk zwembad en fantastisch vrij uitzicht.

De 2 dagen dat we er waren hebben we beide keren een heerlijke wandeling gemaakt uit het assortiment dat door Renate en Harrie is verzameld en in detail op papier is beschreven. De beschrijving geeft ook een goed beeld van de duur van de wandeling, waardoor je goed kunt plannen en tijd kunt overhouden om daarna aan het zwembad weer te relaxen.

We hebben tweemaal gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in de B&B te dineren, een heerlijke afsluiting van de dag. Renate verzorgt een 3-gangen diner dat zeer de moeite waard is.

Gereisd met partner in september 2018

Prima mix van in- en ontspanning!

Ellie en Frans van der Linden,
3-6-2018

We hadden een bijzondere en relaxte vakantie. Renate en Harrie hebben ons heerlijk in de watten gelegd. 's Morgens een prima ontbijt , voor tijdens het wandelen een royale en smakelijke lunch en 's avonds konden we aanschuiven voor een uitstekend diner. Van dit laatste hebben we niet dagelijks gebruik gemaakt, omdat ook de restaurants in Competa heel goed en zeer betaalbaar zijn. Bovendien was een bezoekje aan deze plaats vanaf onze B&B goed te doen en zeker de moeite waard. Overdag maakten we vijf pittige en heel verschillende wandelingen, die door Renate in het Nederlands tot in duidelijke details waren beschreven; prachtige natuur, mooie vergezichten, langs beken en afgronden, door bossen en allerlei loofboomplantages. Kortom: voor iedere wandelaar een aanrader.

Fantastisch!

Rein,
19-5-2018

Fantastische plek , mooiste uitzichten !

Wij verbleven in de casita en het ontbrak ons aan niets! Fijne gastvrouw en heer!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige B&B prima uitvalsbasis vr fijne vakantie

Rob Loeffen,
10-5-2018

Gastvrij en keurig B&B.

Met prachtig zwembad en geweldig uitzicht.

Prima kamer en iedere ochtend een afwisselend ontbijt, op mooi terras.

Renate en Harry zijn zeer betrokken met hun gasten en je kan ze alles vragen.

Ook mooie uitvalsbasis voor prachtige bergwandeling, van eenvoudig tot zeer pittig.

Voor ons was het al de tweede keer dat we hier waren. Dus dat zegt we genoeg.

Minpuntjes? Geen een !!

Ineke Spijker,
9-5-2018

Een Vakantie met een grote dikke V.

La Madrugada ligt in een prachtige omgeving. De kamers zijn mooi en verzorgd. Renate en Harry halen alles uit de kast om hun gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Afwisselende wandelingen. Verrassend en goed beschreven.

De taxiservice van en naar Cômpeta werkt prima. Kortom een aanrader deze B&B.

Gereisd met partner in april 2018

We hebben een aantal aanbieders voor La Madrugada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Madrugada in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Madrugada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.