Bed and Breakfast La Madrugada

112 reviews over Bed and Breakfast La Madrugada in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima mix van in- en ontspanning!

Ellie en Frans van der Linden
3-6-2018

We hadden een bijzondere en relaxte vakantie. Renate en Harrie hebben ons heerlijk in de watten gelegd. 's Morgens een prima ontbijt , voor tijdens het wandelen een royale en smakelijke lunch en 's avonds konden we aanschuiven voor een uitstekend diner. Van dit laatste hebben we niet dagelijks gebruik gemaakt, omdat ook de restaurants in Competa heel goed en zeer betaalbaar zijn. Bovendien was een bezoekje aan deze plaats vanaf onze B&B goed te doen en zeker de moeite waard. Overdag maakten we vijf pittige en heel verschillende wandelingen, die door Renate in het Nederlands tot in duidelijke details waren beschreven; prachtige natuur, mooie vergezichten, langs beken en afgronden, door bossen en allerlei loofboomplantages. Kortom: voor iedere wandelaar een aanrader.

Fantastisch!

Rein
19-5-2018

Fantastische plek , mooiste uitzichten !

Wij verbleven in de casita en het ontbrak ons aan niets! Fijne gastvrouw en heer!

Geweldige B&B prima uitvalsbasis vr fijne vakantie

Rob Loeffen
10-5-2018

Gastvrij en keurig B&B.

Met prachtig zwembad en geweldig uitzicht.

Prima kamer en iedere ochtend een afwisselend ontbijt, op mooi terras.

Renate en Harry zijn zeer betrokken met hun gasten en je kan ze alles vragen.

Ook mooie uitvalsbasis voor prachtige bergwandeling, van eenvoudig tot zeer pittig.

Voor ons was het al de tweede keer dat we hier waren. Dus dat zegt we genoeg.

Minpuntjes? Geen een !!

Ineke Spijker
    9-5-2018

Een Vakantie met een grote dikke V.

La Madrugada ligt in een prachtige omgeving. De kamers zijn mooi en verzorgd. Renate en Harry halen alles uit de kast om hun gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Afwisselende wandelingen. Verrassend en goed beschreven.

De taxiservice van en naar Cômpeta werkt prima. Kortom een aanrader deze B&B.

het was top!

Jelka
    3-5-2018

Vanaf het moment dat Harry ons ophaalde van het vliegveld van Malaga hadden wij een welkom en goed gevoel. Wij schreven ons in voor het wandelprogramma, achteraf gezien een tikje overmoedig, gezien onze leeftijd (75 j.) Dankzij de aanpassingen die Renate wist aan te brengen hebben wij van alle, ingekorte, wandelingen genoten. Ons verblijf in La Casita was heel fijn, prachtige uitzichten, lekker bed en een functionele badkamer; we hebben heerlijk gegeten en gedronken en werden steeds stipt op tijd door Harry op gehaald uit Cómpeta, een heel gezellig stadje. Kortom, een aanrader!

geweldig!

Sanneke
    15-11-2017

Schitterende ligging van La Madrugada in prachtige omgeving. Ideaal uitgangspunt om te wandelen. Met uitstekende service: goed beschreven wandelingen en wandelkaart, lekkere lunch mee, naar beginpunt gebracht en zo nodig opgehaald. Heerlijk en gevarieerd ontbijt. Zelfde geldt voor het avondeten, alles vers en heerlijk klaargemaakt. De avonden dat er niet wordt gekookt is er prima taxi-service naar en van het dorp waar ruime keus uit restaurants is. Mooi zwembad met terras waar tot 's avonds laat zon is. Goede kamers. Kortom, plezierig professionele verzorging op een heerlijke plek.

zalige wandelweek

sofie en veronque
    10-11-2017

Wat een leuke week! Prachtige wandelingen, goeie beschrijvingen! Taxidienst en lunchpakket waren prima in orde. Mooie verzorgde kamers. Prachtige uitzichten, elke morgen weer een verrassing. Heerlijk ontbijt en ook het avondeten was prima in orde. Dank je wel, Harrie en Renate voor jullie vriendelijkheid en gastvrijheid! Top hoe jullie ons ontvingen en verwenden! Voor herhaling vatbaar!!

heerlijk verzorgd wandelen!

Suzanne
    6-11-2017

Heerlijk verzorgd wandelweekend! Perfecte wandelomschrijvingen in het Nederlands, taxi-service door Renate of Harrie naar de start vd wandeling of naar het dorp, heerlijk eten!

Schilderachtig, Sporten en Smullen

Guus van der Meijden
    28-10-2017

Toplocatie nabij het prachtige Competa. Fraaie vergezichten vanuit een smaakvol en comfortabel ingerichte B&B. Perfecte uitvalsbasis om de omgeving per fiets te verkennen. Weg van het massatoerisme, genieten van al het lekkers dat dit deel van Andalusië heeft te bieden: cultuur, natuur, gastvrijheid en prima restaurants. Renate en Harrie zorgen voor een bijzonder aangenaam verblijf en bieden een uitstekende service: gastvrij, behulpzaam en attent. Daarbij serveren ze regelmatig een uitmuntend diner. Tel daar nog de sportieve en boeiende medegasten bij op en je hebt het recept voor een ideale reis.

Een heel mooie plek om te zijn!

Marjolijn
    10-10-2017

Prima ontvangst, fijne en erg schone kamer, goede bedden, heerlijk ontbijt buiten geserveerd, en een gastheer en gastvrouw die altijd bereid zijn om je op weg te helpen. Prachtig wandelgebied en leuke dorpjes. In het dorp Competa voelden we ons al gauw thuis. Je kunt hier heerlijk eten. En ook al lijkt het eerst griezelig, je went heel snel aan de smalle bergweggetjes. Mooie stranden op ruim een half uur rijden en we hebben vooral prachtig weer gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor La Madrugada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Madrugada in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Madrugada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Madrugada scoort een 9.32 uit 10 op basis van 113 reviews.