Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Madrugada voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 131 reviews
+16

9.3FenomenaalScore uit 131 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

131 Reviews over La Madrugada

• 10Juliette09-06-2022

Mooie B&B met spectaculaire ligging en uitzicht!

Wij hebben een geweldige tijd gehad, mede door de goede tips en fantastische wandelroutes van Marco. Mooie, schone kamer en badkamer, heerlijk ontbijt en een fijn zwembad. De accommodatie en tuin zijn bijzonder goed verzorgd. Het kaartje met tips voor restaurants in Cómpeta is superhandig. Als je hier verblijft ook zéker een keer gaan eten bij het restaurant in Asebuchal.

• 9oosterhuis12-03-2022

geweldig onderkomen op mooie plek!

heel fijn huis op mooie plek. host marco zeer attent en heerlijke ontbijtjes!

• 9Monique, Wilco, Hans en Marijke25-02-2022

Zeker gaan, niet twijfelen!

Wat een heerlijke plek! Rust en de verzorging en begeleiding van Marco maken dat je echt vakantie hebt. Volg alle tips van Marco op, ze zijn GOUD waard. Wij hebben een fantastische en ontspannen week gehad. We hadden alle ruimtes besproken en daardoor met z'n vieren de beschikking over het hele huis. We mochten zelfs de keuken gebruiken om een maaltijd te bereiden. En.... vergeet vooral de hond niet, Jaizzy, wat een lieverd. Een auto is wel noodzakelijk om de buurt te verkennen, je zit bijna bovenaan een berg. Competa is maar 3 km van La Madrugada, daar kun je alles wat je nodig denkt te hebben, kopen. Kortom een echte aanrader. Niet twijfelen, gewoon gaan!

• 9Judith09-10-2019

Fantastisch!

Eind september logeerde mijn moeder en ik bij La Madrugada. De hartelijkheid van gastheer Marco zorgde ervoor dat wij ons er al snel helemaal thuis voelden. Marco stemt graag af op de persoonlijke wensen van zijn gasten waardoor het ons aan niets heeft ontbroken. Zo was er o.a. iedere dag een zeer uitgebreid ontbijt met heerlijk vers fruit. Wij verbleven in de Casita, een ruim, sfeervol slaaphuisje, keurig schoon, met prima bedden. Bij de Casita zijn twee privéterrasjes met zicht op de bergen en, in de verte, de zee. Hier kun je van een adembenemende zonsondergang genieten! Hoewel het al herfst was, was het nog zomers warm (28 graden) en heerlijk om even wat af te koelen in het zwembad. De B&B is een goede uitvalsbasis voor het maken van wandelingen in de omgeving, een mooi natuurgebied ligt om de hoek. Een aanrader als je houdt van kleinschaligheid en rust. In de omgeving vind je lieflijke 'witte dorpjes', het strand op 1 uur rijden.

• 9Fam. Rademakers03-09-2019

Voortreffelijk

Van 14 juli t/m 26 juli 2019 hebben we met ons gezin, bestaande uit moeder, vader en 3 kinderen van 8, 10 en 13 jaar, vakantie gevierd in “La Casita” van de Bed & Breakfest La Madrugada. Een fantastische B & B op een schitterende plek, gastvriendelijke eigenaren Renate en Harrie, goed verzorgd ontbijt, superschone “Casita”, mooi zwembad, adembenemende omgeving, vele mogelijkheden voor uitstapjes met tips van de eigenaren.......kortom een geslaagde vakantie. Zowel voor ons als ouders, maar zeker ook voor onze kinderen. Bedankt!

• 10Inger17-06-2019

Genieten met volle teugen

La Madrugada ligt op een prachtige plek. Dat kon u al lezen in de andere verhalen. En wat ons betreft kloppen ze helemaal ; heerlijke plek, goed verzorgd over alles is nagedacht en dat is heel prettig. De goed beschreven wandelingen zijn heerlijk om te lopen, verrukkelijk zwembad, ontbijt. En het meest belangrijk voor mij was dat Renate en Harrie veel uit ervaring weten over deze mooie plek in de bergen, dat graag met je willen delen en je een prima advies geven dat bij jou past. Ga het zelf maar ervaren, dat is het beste toch?

• 9Jurriën08-06-2019

Top week

Zeer fijne week gehad! Ruim opgezet en goed onderhouden. De huiskamer ervaar ik als een groot pluspunt. De kennis van Harry en Renate over het gebied is geweldig, waardoor je altijd de leukste lokale restaurantjes, dorpjes en wandelingen weet te vinden. De kamers zijn niet bijzonder groot of luxe, maar zijn wel zeer schoon en hebben goede bedden. Ook het zwembad is keurig onderhouden met genoeg schaduw en bedjes.

Tip: het complex ligt een ruim halfuur van de meer toeristische stadjes en strand af. Geen minpunt maar wel 'nice to know'.

Harry en Renate, dank voor de fijne week en jullie gastvrijheid!

• 10Marian + Adriaan27-05-2019

Wát een superfijne B&B in prachtig wandelgebied!

Dit is een hele mooie en fijne B&B. We waren over alles tevreden. De prachtige ligging, de sfeer, het pand, de gastvrijheid en tips van Harrie en Renate, de mooie tuin vol bloemen, het heerlijke zwembad, de gezellige lounge, de hygiène, de casita, het heerlijke bed, het veelzijdige ontbijt, de kookkunst van Renate en de geweldige wandelopties. Cómpeta is dichtbij en echt een erg leuke plaats.

• 10louis roose11-05-2019

een aanrader voor de wandelliefhebber!

Alles was hier aanwezig voor een zorgeloze vakantie: een mooie streek met veel wandelmogelijkheden, prettig wandelweer, mooie dorpjes, een goede B&B met alles op en aan en een gastvrouw en -heer die voor een vlekkeloos verloop zorgden. We genoten van de uitgestippelde wandelingen, het zwembad na de tocht en de kookkunst van Renate.

• 9Rene en Vera22-04-2019

Heerlijke wandelvakantie gehad

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Gebruik makend van het wandelarrangement hebben we mooie wandelingen gemaakt. We werden gebracht en gehaald wat heel relaxed was. We konden alle aandacht voor het wandelen gebruiken. Wanneer Renate geen avondmaaltijd kookte (wat ze heel lekker deed) was er de mogelijkheid naar Competa gebracht te worden. Even een weekje nergens voor te hoeven zorgen was heerlijk. Bedankt!

Bed & Breakfast La Madrugada info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pago de Cerro 160 C, 29754