Bed and Breakfast La Madrugada

122 reviews over Bed and Breakfast La Madrugada in het Nederlands

Heerlijke wandelvakantie gehad

Rene en Vera,
22-4-2019

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Gebruik makend van het wandelarrangement hebben we mooie wandelingen gemaakt. We werden gebracht en gehaald wat heel relaxed was. We konden alle aandacht voor het wandelen gebruiken. Wanneer Renate geen avondmaaltijd kookte (wat ze heel lekker deed) was er de mogelijkheid naar Competa gebracht te worden. Even een weekje nergens voor te hoeven zorgen was heerlijk. Bedankt!

Gereisd met partner in april 2019

Geweldige locatie qua ligging en service

Caspar,
2-4-2019

Absolute aanrader voor wandelaars. La Madrugada ligt geweldig en Renate en Harrie zorgen dat je onbezorgd vakantie kunt vieren in hun mooie en sfeervolle B&B. We verbleven er 3 nachten. Na een uitgebreid en afwisselend ontbijt wachten er veel mooie en goed beschreven wandelroutes. Cómpeta is een gezellig dorpje en ligt op loopafstand (30 min.) maar met de auto kan natuurlijk ook (als je over de klein maar goed bergweggetje rijdt, dat is even wennen). Dus: gewoon boeken!

Gereisd met partner in maart 2019

Een aanrader over de hele lijn !

Paul en Annie,
17-3-2019

Een weekje volop genoten van ons verblijf in 'La Madrugada'. Prachtig uitzicht, mooie kamer, uitstekend ontbijt, gedetailleerde info over wandelingen én bovendien een vroege Spaanse zon als cadeau ! Bedankt, Renate en Harrie, voor jullie ontvangst. Wij vonden jullie huis één van de meest smaakvolle en met stijl ingerichte B&B die we ooit bezochten.

Gereisd met partner in maart 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Madrugada voor je op een rij gezet:

Erg genoten van deze plek. B&B zeer verzorgd, prachtige ligging, heerlijk wandelgebied in de omgeving. Renate en Harrie hebben een pakket van zeer mooie wandelingen opgesteld, met gedetailleerde beschrijvingen die ze mij ter beschikking stelden. Heel fijn. Zeker een plek om naar terug te gaan. Kamer was superschoon, en je kon kiezen uit verschillende terrassen, die uitkeken op bergen en bij helder weer de zee. Aanrader!!!!

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Genoten van een relaxte en actieve week!

Peter en Yvonne,
1-11-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit fijne B&B met extra voorzieningen. Schitterende plek, dichtbij het gezellige Compéta, ruime kamers, lekker zwembad en gastenkamer waar een koeling aanwezig is met water/wijn/frisdrank. Prima verzorging door Renate en Harrie. Wij hadden een auto bij ons en hebben de week afgewisseld met wandelen en steden bezoek.

Prima verzorgde formule!

Radboud en Madeleine,
21-10-2018

Prima B&B plus! Mooie locatie, gastvrije ontvangst en verzorging door Renate en Harrie. Het wandelarrangement zit prima in elkaar, met uitdagende wandelingen voorzien van prima beschrijvingen. De “haal-en-breng-service” maakt dat je zelf geen auto nodig hebt. Een aanrader!

In een woord fantastisch

Carlo en Elsbeth,
20-10-2018

Wij hadden een wandelvakantie vanuit deze geweldige b en b van Renate en Harrie.Twee mensen die weten hoe dit moet!!!.Over alles waren we zeer tevreden..De adviezen,gastvrijheid,het ontbijt,de lunch het diner ,plus het meedenken met ons,als we iets anders wilden ,gaven ons het gevoel echt op vakantie te zijn!!!Een hele dikke pluim voor jullie heerlijke stek in Compéta!.

Gereisd met partner in oktober 2018

De B&B ligt op een mooie rustige locatie in het buitengebied van Competa. Het heeft een heerlijk zwembad. De gastvrouw en gastheer bieden goede service en gastvrijheid. Ze informeren je graag over de mogelijkheden in de omgeving, zoals wandelen, fietsen, steden. Ze kunnen ook een wandelarrangement verzorgen met prachtige wandelingen voor elke niveau. Bij het arrangement eet je ook een paar keer in de B&B. De gastvrouw kan heerlijk koken. Wij hebben hiervan genoten.

Gereisd met partner in oktober 2018

14 geweldige dagen gehad bij La Madrugada.

Emile en Marjolijn,
9-10-2018

Eigenlijk valt er weinig op of aan te merken op deze accommodatie. Wij hadden ons goed geïnformeerd en wisten dus waar we terecht kwamen. Wanneer je geen wandelarrangement hebt geboekt is een auto wel noodzakelijk. Harry en Renate zijn gastvrij en zeer behulpzaam bij het plannen van je activiteiten. De accommodatie ligt uniek gelegen midden in de bergen bij Cómpeta. Wij verbleven in de Casita, een fijne leuke en ruime accommodatie. Buiten een heerlijk en gevarieerd ontbijt hebben we ook nog een aantal keren genoten van de kookkunsten van Renate en niet te vergeten de bediening van Harrie. Kortom wij hebben 14 dagen genoten van La Madrugada, Cómpeta, Andalusië en de wandelingen die we gedaan hebben.

Gereisd met partner in september 2018

Wij zijn 3 nachten in La Madrugada geweest. Een heerlijke B&B in een prachtige omgeving met zeer gastvrije eigenaren, een heerlijk zwembad en fantastisch vrij uitzicht. De 2 dagen dat we er waren hebben we beide keren een heerlijke wandeling gemaakt uit het assortiment dat door Renate en Harrie is verzameld en in detail op papier is beschreven. De beschrijving geeft ook een goed beeld van de duur van de wandeling, waardoor je goed kunt plannen en tijd kunt overhouden om daarna aan het zwembad weer te relaxen.
We hebben tweemaal gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in de B&B te dineren, een heerlijke afsluiting van de dag. Renate verzorgt een 3-gangen diner dat zeer de moeite waard is.

Gereisd met partner in september 2018

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Madrugada in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Madrugada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.