Vakantiehuis Finca Carmen

Vakantiehuis
Vakantiehuis Finca Carmen
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Finca Carmen in het Nederlands

Popelen om terug te gaan

De Keyser Christiane
29-11-2010

Fantastisch - wandelen en zonnen (op 20/30 minuten m/auto). Ligt op 2 km van dorp (kan te voet), in dorpje verschillende restaurants en terrasjes. Finca is comfortabel ingericht, zwembad van eigenaars mag gebruikt worden - groot overdekt terras - geschreven wandelingen ter plaatse (ook vertrekkende van daaruit). Eigenaars doen alles om verlofgangers naar de zin te maken. Neem een kijkje op hun website.

Gereisd Met partner in Sat Oct 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch wandelgebied (20 min v/d kust).!

Ivo Verhoeven
20-11-2010

Het is een zeer mooie finca en in werkelijkheid zoals op de foto's van de website. De eigenaars zijn Engels/Iers, zeer behulpzaam en vriendelijk. Alle rust en comfort vind je daar, je kan eveneens gebruik maken van het zwembad. Er zijn ook allerlei Nederlandstalige wandelingen beschikbaar in de finca. Indien gewenst, brengt de eigenaar u met de auto naar het vertrekpunt van een wandeling. Competa ligt op 60min van Malaga Airport en op 30min. van de kust (Nerja).

Gereisd Met partner in september 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Carmen in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Carmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.