Bed and Breakfast Finca Abundancia

7 reviews over Bed and Breakfast Finca Abundancia in het Nederlands

Rust, ruimte, uitzicht

Mieke,
10-10-2017

Mooie kamer met prima bed. Heerlijke badkamer en groot terras met prachtig uitzicht.

Vriendelijke eigenaren die altijd bereid waren onze vragen te beantwoorden.

Fantastisch .

Rit & Danny,
18-9-2017

Wij vonden alles goed , zeker in ons geval , het verhuren van één kamer , je hebt alles voor jezelf en hoeft met niemand rekening te houden

Ongedwongen

Reinder en Jeanette,
6-9-2017

Fijne kamer, prima badkamer, eigen koelkast, groot privé terras. Gezien het landschap goed bereikbaar. Hele relaxte ongedwongen sfeer, leuke mensen en lieve hond. Wat we niet goed vonden is dat we weer weg moesten.

We werden goed ontvangen door Diane en Bas, ze maken echt tijd voor je.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, goed verzorgd en gezond.

Mooi uitzicht over de berg, overdag lekker warm en dan kan je heerlijk zwemmen in een ruim zwembad. In de avond koelt het wat af, heerlijk om te slapen zonder het lawaai vd airco. Competa (mooi wit dorpje) en Nerja liggen zeer dichtbij. We maakten een uitstap naar Malaga, Ronda en het Alhambra.

Luxe kamer met aparte badkamer en een keukentje. Een eigen terras.

We hadden er een heerlijke tijd.

Fantastisch verblijf nabij Nerja, mooi uitzicht.

Erik van den Beld
23-7-2016

Lekker relaxen, mooi en goed verblijf. Geen minpunten.

Zalige vakantie

Nancy en Michel
21-6-2016

Zeer geslaagde vakantie achter de rug waar genieten het sleutelwoord is. De kamer is zeer netjes en wordt regelmatig gepoetst. Het mooie zwembad en de airco op de kamer zorgen voor wat verkoeling tijdens de wat warmere dagen. Alles is in de buurt en er kunnen uitstappen gepland worden naar de kust, de bergen of 1 van de vele gezellige dorpjes. Kortom, een prachtlocatie!

Geweldige vakantie achterde rug

Kathleen en Dirk
2-6-2016

Heel mooi uitzicht, lekker ontbijt, aangename gastvrouw en gastheer die op gepaste wijze omgaan met hun gasten. Je hebt toch het gevoel van privacy ook al zijn de eigenaars aanwezig.

Mooie wandelingen in de buurt (berglandschap), laatste 20 minuten om b&b te bereiken is saaie, kronkelende ( wel brede) weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Abundancia in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Abundancia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.