Villa Casa Torre

Villa

1 review over Villa Casa Torre in het Nederlands

Een beetje paradijs op aarde!!

Fam. van der Gaag
12-9-2010

Wij hebben hier in juli voor de 2e keer geweldig genoten (1e keer was april 2008). De omgeving is prachtig, vanuit de villa heb je schitterend uitzicht op de valei en de zee in de verte. De dorpen in de omgeving (o.a. Canillas de Albeida en Competa) zijn erg sfeervol. Het is wel zo'n 25 minuten naar de kust via een vrij bochtige bergweg, dus dat is iets om rekening mee te houden als je erg van het strand houdt. De villa zelf is van alle gemakken voorzien, in de 1e plaats het heerlijke zwembad, 3 slaapkamers met ieder een eigen badkamer, maar ook kun je gebruik maken van bijv. een bbq, koelbox en strandmatjes. Tips: heerlijke tapas bij La Casona in Competa en een sfeervol strandje bij Chiringuito La Restinga langs de N340 bij Torrox Costa (vanaf Torrox Costa in de richting van Malaga)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Casa Torre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Torre in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.