Bed and Breakfast Casa Los Dos

Bed and Breakfast Casa Los Dos
9,4

7 tips over Bed and Breakfast Casa Los Dos

Pieter Cramer, 7-6-2015
Niet de eerste dag naar zee lopen. Vinden je ongetrainde kuiten niet leuk. Malaga is verrassend mooi en leuk. Alhambra een must! Terrasje in Cómpeta. Tapasbar Tamae in El Morche (na de wandeling naar zee). Grootste tip: glas wijn drinken met Erik en Ad. Never a dull moment.
Gi Leoni, 26-4-2015
moeilijk te bereiken te voet, :-)
De Baere Karl, 19-1-2015
Gezien de bergachtige wegeltjes toch aan te raden om een degelijke wagen te huren.

Jen Defloo, 18-8-2014
Om de avond kan je er lekker eten in een uniek kader.
Meesters Lieve, 17-6-2014
Het loont de moeite om vanaf de kust een stukje de bergen in te rijden, het is er zeer mooi!
regi_robert_1, 30-9-2013
Laat je niet afschrikken door (het laatste stuk van) de weg er naar toe, maar geniet van het enorm mooie landschap.

Siwert en Marjorie, 14-5-2013
Het natuurpark en de bergen lenen zich uitstekend voor prachtige wandelingen en (pittige) fietstochten. Ook Malaga is een aanrader.