Bed and Breakfast Casa Los Dos

50 reviews over Bed and Breakfast Casa Los Dos in het Nederlands

Fantastische plek

Alice en Nico Fonteine
24-5-2018

Zeer vriendelijke en gastvrije gastheren. Heerlijke kamer en douche. Erg schoon. Prachtige locatie in de bergen en toch ook niet ver van zee. Het ontbijt is uitmuntend. Zo goed verzorgd en lekker. Ze houden rekening met je wensen en alles is vers door henzelf klaargemaakt. Zittend op t terras met uitzicht op de bergen en vallei geniet je van je heerlijke ontbijt. Bijzonder rustig plekje. Heerlijk. Wij hebben een paar mooie bergwandelingen gemaakt en werden aan t eind door henzelf opgehaald met de auto. Dat bespaarde ons een stevige klim terug.

We hebben een keer gedineerd bij hen en dat was heerlijk. Ze bereidden zelf een vers en heerlijk driegangen menu voor ons. Uiteraard tegen betaling.

Ik denk dat t voor jonge kinderen minder geschikt is.

Het is kleinschalig. Slechts vier kamers. Echt een aanrader

Prachtige B&B met mooi uitzicht op bergen en zee

Rob & Rudy
23-4-2018

Een prachtige B&B met mooie kamers, prachtig uitzicht op de bergen en de zee waar je goed bediend wordt door 2 sympathieke gastheren,Lekker uitgebreid ontbijt, tapas aan het zwembad en lekker avondmaal,

maw, perfect verblijf

Moderne B&B, ontbijtbuffet en mooie kamers

Nuyens
16-10-2017

Mooie moderne B&B, lekker eten en mooie ingerichte kamers. Mooie vergezichten vanop het terras.

Geweldig verblijf gehad, voor herhaling vatbaar

Hans & Marian
20-9-2017

Warm en gastvrij onthaald in een prachtige omgeving. Aandacht voor de gasten, het eten en de sfeer. Top!

Zalig verblijf, verbluffend uitzicht, 5* Service

Christel en Pieter
1-7-2017

Twee super toffe gastheren, uitmuntend ontbijt, hapjes aan het bad, 's avonds dineren zoals in het beste restaurant, uitzonderlijke ligging in stille omgeving.

Bij casa los dos komt iedereen terug!

Rita en Marc
23-6-2017

2 ontzettend aangename gastheren. Unieke ligging. Kamers perfect in orde, goede bedden. Ontbijt word met hart en ziel bereid, uniek aanbod. Ontspannen sfeer om volkomen tot rust te komen. Wat een uitzicht, ook vanuit het nieuwe zwembad. We zijn telkens 's avonds ook blijven eten, lekkere huisbereide maaltijden op hoog niveau.

Goede ligging om uitstappen te maken.

Weeral zàààlig!

Anne en Johan
24-4-2017

Gastvrijheid, comfort en memorabel ontbijt op wellicht een van de mooiste plekjes van Europa en misschien wel ver daarbuiten. Zalig nieuw zwembad zonder chloor met uniek uitzicht op de bergen.

Ad was er deze keer niet en dat was jammer want de gastheren vullen elkaar prima aan. Niet dat we ooit iets te kort kwamen maar het koppel is echt wel een meerwaarde.

We hadden op voorhand een beetje schrik voor het weer half april maar dat is 100% meegevallen. Alleen maar stralende zon, nooit te warm en nog behoorlijk wat bloemen die je later in het seizoen moet missen.

Mits je de mooie rit door de bergen van een half uur even vergeet, is dit ook een prima uitvalsbasis voor uitstappen want centraal gelegen. Maar die rit van een half uur (een klein stukje langs onverharde weg) garandeert dan ook een ongekende rust ter plaatse. Vergeet zeker niet om tussen alle uitstappen door voldoende tijd te voorzien om daarvan te genieten.

Oude reviews (archief)

Super!

Leentje en Erwin
2-12-2016

Toffe gastheren,vriendelijke ontvangst ,nette en mooi ingerichte logeerkamers.Lekker eten en gezellig tafelen samen met de andere gasten,pure ontspanning.Erik en Ad geven met plezier alle tips om de omgeving te verkennen.Als je een b&b zoekt in deze omgeving is Casa los dos een echte aanrader!

Super terug, de 4de maal bij Eric en Ad! Tot 2017!

Katrien en Paul - België
7-11-2016

Hemelse sterrenhemel, magnifique uitzicht over de vallei, rust, schitterende avonden met absoluut superfood, totale ontspanning, heel veel gelachen. 2 kampioenen in gastvrijheid, Eric en Ad, zorgen daar allemaal voor. Wij zijn grote fans!

Je hebt zeker een wagen nodig, het is een hele klim maar oh zo mooi als je er aankomt!

Henk en Corry
1-10-2016

Wij hebben 10 dagen doorgebracht in Casa los Dos en het was in één woord geweldig. Perfecte gastheren. Je kunt je geen betere wensen. Niets was hun te veel. Mooie kamer, mooi uitzicht op de bergen en vanaf het ontbijtterras uitzicht op zee. Heerlijk uitgebreid ontbijt en diner. We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Los Dos in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Los Dos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Los Dos scoort een 9.41 uit 10 op basis van 50 reviews.