Bed and Breakfast Casa Los Dos

9.7Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Competa (Málaga)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

60 reviews over Bed and Breakfast Casa Los Dos

• 10Wil13-08-2020

Geweldige bed and breakfast

Uitstekende , zorgzame, vriendelijke, gezellige en hard werkende gastheren, mooi schone kamers. Hele locatie is proper. Aanbeveling waard

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10Joël en Marc30-07-2020

Heel aangenaam verblijf in deze B&B

Ondanks de coronatijd een geweldige 14 daagse gehad in de B&B Casalosdos. Dit vooral door de grote en vriendelijke gastvrijheid van de gastheren, Erik en Ad. Deze vriendelijke mensen hebben alles gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, niets was er teveel gevraagd. Lekker ontbijt, knusse en propere kamer, heel leuk zwembad, perfect gekoelde dranken, heel lekker avondeten ( steeds werd er gevraagd wat we eventueel niet mochten eten of niet graag eten), heel gezellige avonden samen met de gastheren. Via deze weg dan ook een grote proficiat aan Ad en Erik en een hartelijke dank voor jullie inzet en steeds aanwezige attentie.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Erjan Scharphof23-09-2019

Een paradijselijk juweel

Een paradijselijk juweel gelegen op een unieke locatie waar je echt helemaal tot jezelf en tot rust komt. Je voelt je er meteen thuis doordat de gastheren Erik en Ad je verwelkomen en je verblijf zo aangenaam mogelijk maken. De leuke gesprekken bij een goed glas (lees : fles) wijn , het zwembad en zonneterras , het paradijslijk uitzicht , de uitmuntende kookkunsten, het waanzinnige uitgebreide ontbijtbuffet, de moderne schone kamers , en het gezelschap van andere gasten en dat van Erik en Ad maakt je vakantie in één woord geweldig. Het is zeker een plek die ik aanraad en ik graag terug zou keren. Alle lof voor de heren en bovengenoemde. Ik mis het nu al.........🌹❤

Alleen gereisd in september 2019

• 8Patricia30-08-2019

Wat een super gastvrije bed and breakfast. Prachtige omgeving. Super ontbijt en heerlijk diner.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bjorn de Bas24-08-2019

Heerlijke plek, genoten!

Ad en Erik zijn geweldige gastheren. Wij hebben ontzettend genoten van het heerlijke ontbijt, het heerlijke avondeten, de lekkere tapasjes, het mooie uitzicht, de rust en de goede gesprekken. Bij Casa Los Dos kan je heerlijk tot rust komen op een unieke plek. De kamers zijn stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook hebben ze veel tips over de omgeving en leuke reataurantjes in de buurt. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Eva Guldentops21-08-2019

Fantastische B&B

Bij Ad & Erik van Casa Los Dos voel je je echt thuis. Het zicht vanuit hun B&B is adembenemend, de kamers zijn stijlvol ingericht. Het ontbijt is heerlijk, alsook de gerechten tijdens de avonden dat ze zelf koken. Het is tevens de perfecte plek om tal van plaatsen te ontdekken zoals Cómpeta, Nerja, Frigliana, Rio Chilar, enz...

Gereisd met partner in januari 2019

• 10KAROLIEN HONTIS18-07-2019

Gewoon fantasticht

Ad en Erik zijn 2 prachtige gastheren. Prachtige ligging, zeer rustgevend. Het ontbijt was gewoon af, niets ontbrak. Ook het avondeten was met de nodige zorg klaargemaakt en was zeer lekker. De 2 heren gaven zeer fijne tips voor onze uitjes. De kajak werd door hun gereserveerd. Kortom top vakantie, top verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Gerda04-04-2019

Prima verblijf met een top kok !

Ad en Erik zijn voortreffelijke gastheren. We werden heel hartelijk ontvangen en zij zorgden dat het ons aan niets ontbrak. Mooie kamers, schitterend uitzicht, de weg er naar toe is een belevenis op zich. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid . 's Avonds was het gezellig tafelen met Ad en Erik , met een door hun zelf bereide maaltijd op heel hoog niveau . Goede tips over de omgeving . Het was in één woord geweldig , dank je !!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Serbube15-08-2018

Viva Casa Los Dos

Fantastische gastheren. Ad en Eric kennen de streek heel goed en delen dan ook graag deze kennis met de gasten. Ongelofelijk mooi ontbijt en dito uitzicht..... Afgelegen maar o zo rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Roel en Jose24-06-2018

Fantastisch!!

Over deze B&B is niets negatiefs te vertellen. Top locatie, veel rust, prachtig uitzicht en volledig in de watten gelegd door de 2 gastheren. Bij het ontbijt ontbreekt er werkelijk niets. Overheerlijk zelfgebakken brood, een eitje zoals jij dat wil, 6 soorten muesli, enz, enz. De ijskast is gevuld met heerlijke wijnen en bieren , enz. En het (optioneel te boeken) diner is geweldig. Absolute aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Bed and Breakfast Casa Los Dos info