Sorteren

vakanties Competa (Málaga)

Reviews over Competa (Málaga)

Een levendig dorp in een schitterende natuur!

Reizigster
    12-5-2018

Een van de ´witte dorpjes´ in de Axarquia, met een aantal gezellige terrassen, vriendelijke mensen en schitterende wandelmogelijkheden.

Op ´toeristische hoogdagen´ loopt het dorp wel érg vol en is de authentieke sfeer een beetje zoek helaas.

Een toffe ervaring

Nancy
    21-10-2017
    In Competa zijn er verschillende restaurantjes. Ze hebben allemaal lekkere tapa's. Het is een klein gezellig dorp. Je kan er ook gemakkelijk parkeren. Ze hebben een mooi kerkje en heel veel mooie muurportretten.

Prachtig dorp

Ronny
    29-7-2017
    Een uniek dorp met vriendelijke mensen en talloze restaurantjes

Mooi dorpje in een schitterende omgeving.

Gerard
    22-3-2017
    Mooi dorp met meer dan voldoende restaurants. Mooie wandelingen in de omgeving mogelijk. Wel 15 km omhoog via vele bochten komend vanaf de kust.

voor ons is competa onze 2e thuis

Van de water bob
    16-1-2017

de gemoedelijke sfeer in het dorp,alles magniets moet.

iedereen kent iedereen.

dit was onze 4e maal competa,het word steeds beter.

wij worden 1 van hun.

Competa (Málaga) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 96 reviews