vakanties Competa (Málaga)

Reviews over Competa (Málaga)

Heerlijk verblijf!

de Kok,
    7-11-2018

Prachtig en schoon huis. Zwembad is goed onderhouden. Heerlijk huis om te ontspannen.

Mooi vakantiehuis op een prachtige privé plek.

Henk Vermaas,
    2-11-2018

Los dos Algarrobos is een goed onderhouden, ruim huis op een prachtige privé plek. Vanaf de snelweg is het nog een klein half uurtje rijden door de bergen. Een mooie rit omhoog, veel bochten, dus wij namen er altijd lekker de tijd voor. Je kunt de zon zien opkomen en ondergaan achter de bergen, er is de hele dag zon in de tuin. Er zijn dan ook op verschillende plekken zitjes met eettafels gecreëerd, er is altijd wel ergens zon of schaduw te vinden. Bij regen zit je heerlijk onder de veranda. Er is een buitenkeuken, maar ook de keuken binnen is van alle gemakken voorzien. Het zwembad is geweldig. Groot, diep, schoon, ligbedden, relaxstoelen, en er is allerlei opblaasspeelgoed aanwezig waar je gebruik van kunt maken. Omgeving is prachtig! De guest guide die je krijgt van de eigenaren biedt volop tips. Competa is een dorpje op 10 minuten rijden. Je vindt er o.a. je dagelijkse boodschappen, restaurantjes en een lekkere ijssalon.

Genoten van een relaxte en actieve week!

Peter en Yvonne,
    1-11-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit fijne B&B met extra voorzieningen. Schitterende plek, dichtbij het gezellige Compéta, ruime kamers, lekker zwembad en gastenkamer waar een koeling aanwezig is met water/wijn/frisdrank.

Prima verzorging door Renate en Harrie. Wij hadden een auto bij ons en hebben de week afgewisseld met wandelen en steden bezoek.

Prima verzorgde formule!

Radboud en Madeleine,
    21-10-2018

Prima B&B plus! Mooie locatie, gastvrije ontvangst en verzorging door Renate en Harrie.

Het wandelarrangement zit prima in elkaar, met uitdagende wandelingen voorzien van prima beschrijvingen. De “haal-en-breng-service” maakt dat je zelf geen auto nodig hebt. Een aanrader!

In een woord fantastisch

Carlo en Elsbeth,
    20-10-2018

Wij hadden een wandelvakantie vanuit deze geweldige b en b van Renate en Harrie.Twee mensen die weten hoe dit moet!!!.Over alles waren we zeer tevreden..De adviezen,gastvrijheid,het ontbijt,de lunch het diner ,plus het meedenken met ons,als we iets anders wilden ,gaven ons het gevoel echt op vakantie te zijn!!!Een hele dikke pluim voor jullie heerlijke stek in Compéta!.

Competa (Málaga) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 97 reviews