We hebben een aantal aanbieders voor Competa (Málaga) voor je op een rij gezet:

vakanties Competa (Málaga)

We hebben een aantal aanbieders voor Competa (Málaga) voor je op een rij gezet:

Reviews over Competa (Málaga)

Competa een stad waar je even geweest moet zijn !

Linda en Dirk,
    2-12-2018

Competa is een zeer gezellig stadje, met prachtige restaurantjes, bij de kerk heb je een leuk pleintje met 3 restaurants met regelmatig live muziek, je kan hier een tafeltje buiten reserveren dan zit je vooraan wanneer er een band speelt. De prijzen zijn erg schappelijk, en heerlijk eten. In een smal straatje ligt het Restaurant Taberna Hierbabuena, een marokaans restaurant met zeer vriendelijke bediening, het eten is hier heerlijk, vooral de tajine's zijn erg lekker !! Voor mensen slecht er been is het plein moeilijk bereikbaar ivm steile straatjes. Je hebt twee supermarkten in het dorp met vele produkten.

Gereisd met partner in juli 2018

Een levendig dorp in een schitterende natuur!

Reizigster,
    12-5-2018

Een van de ´witte dorpjes´ in de Axarquia, met een aantal gezellige terrassen, vriendelijke mensen en schitterende wandelmogelijkheden. Op ´toeristische hoogdagen´ loopt het dorp wel érg vol en is de authentieke sfeer een beetje zoek helaas.

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Een toffe ervaring

Nancy,
    21-10-2017

In Competa zijn er verschillende restaurantjes. Ze hebben allemaal lekkere tapa's. Het is een klein gezellig dorp. Je kan er ook gemakkelijk parkeren. Ze hebben een mooi kerkje en heel veel mooie muurportretten.

Gereisd met partner in oktober 2017

Samana Santa in Competa!

Hanneke,
    1-5-2016

Een pittoresk wit dorp, half uurtje rijden vanaf de kust bij Nerja. Mooi dorpsplein, met terrasjes en restaurants. Veel goede wandelmogelijkheden vanuit het dorp het natuurgebied in. Tijdens semana santa waren er mooie processies, en er zijn niet teveel toeristen.

Gereisd met partner in maart 2016

Een relaxte plek in de bergen

oudshoorn,
    12-4-2015

Cómpeta is een goed onderhouden wit dorp op zo'n 600 meter hoogte. De eet- en drinkgelegenheden zijn divers. Wij genoten van een Kunstroute en van 2 processies tijdens ons verblijf. Ook tijdens de wekelijkse markt was het gezellig druk.

Gereisd met partner in maart 2015
Competa (Málaga) scoort een 8 uit 10, op basis van 97 reviews