Villa Monte Real

4 reviews over Villa Monte Real in het Nederlands

Super plekje

Brigitte Siegel
10-8-2014

Een heerlijke vakantie gehad, mooi huis gelegen op een schitterende plek. Heel rustig maar diverse leuke dorpjes in de omgeving. Het restaurant van de zeer vriendelijke eigenaren ligt op een paar minuutjes rijden, een aanrader.

Zalige complete villa met prive zwembad

Hans Kok
4-8-2013

Dit is een paradijs voor rustzoekers die van luxe voor een schappelijk prijsje houden, veel waar voor ons geld gehad. Het verhuursysteem van de eigenaar werkt uitstekend. Prachtige uitzichten die niet vervelen gaan. Mooie omgeving aan de voet van een beschermde berg (la Mesa de Masmullar) en op loopafstand heeft de eigenaar bovendien een restaurant geopend dat Table Mountain heet. Je kan daar heerlijk en ontspannen lunchen of dineren, ook weer voor gunstige prijzen. Comares is ook erg lieflijk, kortom een paradijs op aarde.

Tophuis

Annet van Ossenbruggen
26-9-2011

Keurig, net en schoon huis waar alles aanwezig is, in een heerlijke rustige en prachtige omgeving. Op 5 minuutjes rijden van het spaanse dorpje Vente Torros waar je lekker kunt eten of op het terras zitten bij Los Mollinos. Een echte aanrader als je even geen zin in drukte hebt. !!

Super huis!

Corinne
16-9-2011

Villa Monte Real heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. De villa is van alle gemakken voorzien, is ruim, goed schoon en wij konden echt niets bedenken waar het ons aan ontbrak.

De ligging is uitstekend, er is veel privay en het uitzicht is spectaculair. De eigenaren bijzonder vriendelijk en efficient.

Kortom: een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Monte Real in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Monte Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Monte Real scoort een 9.29 uit 10 op basis van 4 reviews.