Villa

10 reviews over Villa El Torcal in het Nederlands

Absolute aanrader

René,
27-11-2018

Villa El Torcal ligt wat kilometers buiten Comares in een heerlijke oase van rust met heel veel privacy. We verbleven er eind september/begin oktober met z'n zessen. Maar met z'n tienen had ook moeiteloos gekund, aangezien er voor zoveel mensen plek is in deze schitterende, brandschone en mooi ingerichte villa. Rondom het huis zijn drie ruime terrassen gesitueerd. Maar je kunt ook genieten in een van de ligstoelen onder een parasol bij het fantastische privézwembad. En dat hebben we volop gedaan want we hadden uitsluitend prachtig weer. De eerste etage is in feite een appartement op zich, met een eigen badkamer, keuken, zitkamer en balkon. Ideaal voor m'n oudste zoon en zijn vriendin. De villa beschikt ook over een gemetseld torentje; heerlijk om daar te zitten en te genieten van het overweldigende uitzicht op berg(jes) en dal. Vorig jaar huurden we van dezelfde eigenaren villa Miraflores bij Comares. Ook al zo'n absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Rustig gelegen villa

Heijkoop
10-10-2015

De villa ligt in de bergen, rust en privacy zijn hierdoor gewaarborgd. Houdt wel rekening met flink bochtenwerk en hoogteverschillen om de villa te bereiken. (circa 25 minuten door de bergen). Steden als Granada en Marbella liggen op circa 1,5 uur rijden.

De villa is ruim en beschikt over prettige terrassen. De uitrusting is goed maar hier en daar gedateerd en/of aan vervanging toe. Het zwembad is heerlijk maar de tegels zijn vrij glad, oppassen dus met kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in september 2015

Zalige villa!

Sandra De Lille
1-10-2013

Dit is een hele mooie, nette villa met alles erop en eraan!

De villa is rustig gelegen en heeft een prachtig uitzicht.

Voor mensen die rust zoeken, ver weg van de drukte.

De villa en de buitenruimte/het zwembad zijn kindvriendelijk.

Bovendien een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

De huiseigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Tip: de zelfgemaakte paëlla van Nicole (aan huis geleverd) is een echte aanrader!

(Wij hebben er 2 weken gelogeerd met 4 volwassenen en 3 kinderen).

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

What you see, is What you get !!

van Voorn
30-7-2012

Rust, ruimte en vrijheid.....aardige huiseigenaren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige vakantie

Paul
1-7-2012

2 weken heerlijk wegdromen en uitrusten in de bergen van Andalusie in een super mooie en luxe villa.

Je kon heerlijk de hele dag de zon volgen of je schaduw uitkiezen om en rond de villa door de ruime terrassen.

Het is super dat er een zwembad bij zit, zodat je tijdens het zonnen lekker kunt afkoelen.

Deze geweldige vakantie gaan we zeker nog een keer doen.

Gereisd met partner in juni 2012

heer Dijkhuizen
20-6-2012

Villa was zeer schoon!

Ook is rekening gehouden met kinderen (Meeste voorzieningen zijn aanwezig)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Fantastisch en betaalbaar vakantiehuis!

Renee
8-5-2012

Mooi vakantiehuis met een fantastische ligging, als je van rust houd!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Je kan er helemaal tot rust komen en genieten. Vlakbij een leuk watertje met kikkers, de rest moet echt met de auto. Het eten bij Molino de los abuelos in Comares is heerlijk (nederlanders)! Het zwembad was voor de baby nog iets te koud, maar de volwassenen hebben wel genoten van een verfrissende duik.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Top locatie en een zeer nette woning

Peter
11-10-2010

Een schitterende plek om de drukte uit de randstad te vergeten.Compleet met alles erop en eraan en goed geslapen.Vriendelijke mensen in Comares.Kan het iedereen aanbevelen en er is genoeg te doen in de wijde omgeving.Gibraltar is de moeite waard om te bezoeken.

Peter en Sylvia

Gereisd met vrienden in september 2010

Heerlijke Villa + zwembad. Top! Vriendenprijsje!

Villa el Torcal Comares
19-6-2010

Met veel plezier twee weken in deze prachtige Villa gezeten, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Zeer comfortabel. Heerlijke terassen. Als je van rust houdt zit je hier goed. Echt prachtige omgeving en het prive zwembad is helemaal geweldig, bovendien kindveilig dankzij de afrastering. Kust prima te berijden voor uitstapjes e.d. Wij zijn erg onder de indruk van, ja, van wat niet eigenlijk... Gewoon top, en dat voor een vriendenprijs. Zeer aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa El Torcal in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa El Torcal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.