Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

55 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Na een verrassende afdaling, hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter.

Wij verbleven in de kamer met terras, waar je 's avonds heerlijk kunt genieten van de aangename temperatuur en de mooie sterrenhemel.

Het ontbijt is zeer goed, met elke dag een ander soort broodje en heerlijk eigengemaakt brood .De koffie smaakte kei goed( op z'n brabants) en met de goed gevulde koelkast is ook niks mis mee. Wij zijn een week op een zeer fijne en ontspannen manier hier te gast geweest.Tom, de hond een fijne rustige trouwe metgezel, die je bij terug komst altijd eventjes komt verwelkomen.Saskia en Pieter bedankt en veel succes met jullie mooie B&B. Groeten Niek en Jose Wolfs

Genieten van Natuur, Rust en het spaanse leven!

theo en rian
24-9-2013

De B&B, Casa Los Eucaliptos, van Saskia en Pieter met hun dochters, was geweldig, de kamers, de ontbijt/serrre, het buiten terras, zwembad, de mooie orginele spaanse uitstraling, met de knusse inrichting, oog voor details, en af en toe iets typisch hollands.

Alle tips, boeken, informatie om te lezen en ons in de omgeving te verdiepen.

En de heerlijke maaltijd en BBQ die Saskia voor ons en de andere gasten maakten, (Citroentaart als toetje!!)

Prettig verblijf in nette B&B

avanetten
24-8-2013

Wij (gezin met kinderen leeftijd 6 en 8) hebben een aantal dagen prima genoten in B&B Los Eucoliptos. De kamers in de B&B zijn netjes, de kleine badkamer past in de sfeer van het huis. Ontbijt was elke ochtend goed verzorgd, met elke dag weer iets anders erbij en goede koffie. Het zwembad was groot genoeg voor een heerlijke afkoeling en de buitenkeuken was schoon en prima geschikt om een lunch of maaltijd te bereiden.

De route vanaf de weg naar de B&B was even wennen (is steil en gaat over het erf van een geitenboer). De service en hulpvaardigheid van de eigenaar was heel goed. Samenvattend, wij hebben genoten van een ongedwongen en relaxt verblijf.

Een mooie rustige plek!

Arnold en Sandra
13-8-2013

Wij logeerden in het gastenverblijf. Een prima plek met een mooi uitzicht. De eigenaren Pieter en Saskia zijn zeer behulpzaam. Het inrichting van het gastenverblijf is goed en de keuken zeer compleet. Het terras maakt het verblijf vooral zo prettig. De kinderen vonden de hond en buurpaard echt geweldig.

Een aanrader als je van rust, landelijk houdt en toch maar een half uurtje van de kust verwijderd!

Mooie omgeving, mooie Bed and Breakfast

Cees en Nel Looijen
11-6-2013

Zijn 24 en 25 mei 2013 te gast geweest bij Pieter, zijn goed ontvangen heerlijk gegeten. Prima locatie.

Nog heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen.

Los Eucaliptus is zeer de moeite waard om te verblijven..

Genieten van de rust

Pieter
13-5-2013

Bij aankomst werden we direct verwelkomt door Pieter. Je voelt je er meteen thuis, zoals een echte B&B hoort te zijn.

Het nadeel is ook meteen het grootste voordeel. Je hebt, als je even naar de winkel wilt, wat wilt gaan eten enzo, altijd de auto nodig, maar daarvoor krijg je een hoop rust voor terug. En dat wil een mens op vakantie.

Zwembad is niet al te groot, maar de kids hebben er enorm van genoten. Het zwembad was altijd rond de 20° en dat is voor mei een mooie temperatuur.

De kamers zijn niet al te groot, maar voldoen aan alle verwachting en stralen nog de authenticiteit van de oude finca uit. Daarnaast is er nog een algemene "woonkamer" met een goedgevulde koelkast, en vooral enkele dikken mappen met informatie over de omgeving.

Het ontbijt was zeer verzorgt en elke dag toch weer ent even wat anders. Na een babbeltje met Pieter of Saskia ben je zo weer wat tips rijker over de omgeving.

Zeker een aanrader!

Verrassend mooie omgeving.

Frits van Dijk
11-5-2013

Casa Los Eucaliptos is een prachtige locatie om het echte Spanje te ontdekken. Geen toeristische toestanden, kleine dorpjes met kleine winkels en barretjes waar je soms de paarden ziet staan van de Caballero's die een biertje komen drinken. Hier koop je de boodschappen nog aan de toonbank.

Het ligt in een verrassend mooie omgeving op 45 minuten rijden van Malaga. Schitterende wegen waarbij geen stukje weg hetzelfde is. Om iedere bocht is het weer een verrassing wat het uitzicht is. In het voorjaar geniet je hier van prachtig bloeiende bermen en de geuren van de sinaasappelbloesem.

Direct vanuit het huis kun je heerlijk wandelen waarbij de hond van het huisje graag vergezelt. Leuke onverharde paden, kleine bergweggetjes of door de bedding van de rivier.

Lekker relaxen!!

Paul Deinema
1-5-2013

Wij verbleven 8 dagen in het guesthouse El Olivo. Echt genoten van de omgeving, het mooie weer en de gastvrijheid van Pieter, Saskia en de kids. Het ontbijt was basic, maar toch goed verzorgd, vers geperst sapje en lekker zelf gebakken brood. Ivm laagseizoen helaas niet kunnen dineren bij Pieter en Saskia, maar genoeg (goedkope) mogelijkheden in de omgeving. Je loopt zo vanuit je huisje naar de rivier, waar je prachtig kan wandelen en de kleine speeltuin en de kleine boomgaard waar je zelf je sinaasappels kan plukken. Buurpaard Henry komt iedere dag even een kijkje nemen bij het terras de kinderen vonden dit prachtig. Buurman John is ook altijd in voor een praatje. Al met al en zeer geslaagde vakantie en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Als we de kans krijgen, komen we zeker nog een keer terug.

Heerlijk!

Ditte
4-11-2012

We hebben een super-relaxte vakantie genoten dank zij de gastvrijheid van Saskia, Pieter en dochters en niet te vergeten Tom de hond, die ons vergezelde op onze wandelingen in de buurt. Zelfgebakken brood bij het ontbijt, een plons in het zwembad, siësta's en maaltijdsalades op ons dakterras - de beste manier om van de dagelijkse drukte over te stappen naar het rustige ritme van Andalusië.

heerlijk appartement

posthumus
22-10-2012

Goede uitvalbasis om Andalusie te verkennen! Heerlijk rustig appartement met zeer vriendelijke eigenaren. Het is er goed vertoeven. Het eigen gemaakte brood smaakte prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.