Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

55 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Leuke en aangename accomodatie

Harry Willems
24-11-2015

Minder goed: de aanrijroute naar het huis. Voor de rest hebben we alleen een prima verblijf gehad.

We hebben 10 dagen vakantie gevierd in het vakantiehuis El Olivo Comares. Het huisje is zeer compleet ingericht en het grote deels overdekte terras is ook heel prettig. De kinderen hebben genoten van het kleine zwembadje. Het was toen ook erg warm. We vonden de ligging zelf wat minder, voor ons toch wat te afgelegen en ook hadden we helaas best wat geuroverlast van het buurpaard. De toegangsweg naar de BB is een avontuur op zich. Wij vonden het dorp Riogordo ook niet zo heel bijzonder (qua restaurants /terrasjes), maar je kunt hier wel je dagelijkse boodschappen halen.

De regio is wel prachtig, de wegen zijn prima en de stranden zijn in juli wel vol, maar het is niet te druk. We hebben ook erg genoten van de goede en betaalbare restaurants in de omgeving en we vonden de Spanjaarden ook erg vriendelijk.

heerlijke plek om tot rust te komen

Tom Kesting
10-6-2015

Wij zijn een weekje in het vakantie huisje geweest van casa los eucaliptos. Het was een hartelijk ontvangst en zeer netjes huisje. Het kinderbedje en alles stond klaar. Een eigen terras lekker in de schaduw en het zwembad heerlijk in de zon. Elke morgen sinasappels plukken in eigen tuin was erg leuk! Een goede service

met schone handdoeken en thee doeken. Alles is voor nederlandse begrippen ver rijden, maar er zijn leuke dingen te doen in de omgeving! Het enige nadeel is dat er soms een paard naast het huisje staat die, naast dat die heel lief is en goed wordt verzorgd, wat lekkere geurtjes achterlaat hihi

Gastvrij en rustig

Peter
18-11-2014

In naseizoen een weekje platteland geprobeerd. Locatie landelijk en vlakbij witte dorpjes Riogordo en Comares. Auto is noodzakelijk. Gastvrij ontvangen, mooie kamer met dakterras, leuke buitenkeuken, lekker ontbijt, schappelijke koelkastprijzen, veel informatie aanwezig, redelijk goede wifi en prima zwembadje. Leuke plek om Cordoba, Granada, Malaga, Antequera en Nerja te ontdekken. Kookkunsten van Saskia zeker proberen!

De weg naar de casa toe is uitdagend. Verder vonden wij de honden van de buurman (met namen als Stop, No, Shut up, Ho, No-no-no) wat irritant. Ook de vliegen, maar dat hoort bij het landelijke karakter denk ik dan.

Zoek je rust, dan is dit ideale locatie. Voor ons was het wat te afgelegen en te rustig, maar we zijn blij dat we het geprobeerd hebben.

Thuis komen

MA Groenen
20-10-2014

Voor de 2e maal te gast geweest in Casa Los Eucaliptos. Dit keer verbleven we in het gastenhuis Olivo Comares., spik en span schoon en heerlijk met een eigen terras. Ondanks de eigen keuken zijn we gaan ontbijten in Casa Los Eucaliptos met eigen gebakken brood en, op ons verzoek, gebakken eitjes. Vanuit de tuin kun je de rivierbedding in om te gaan wandelen, mits er geen water in staat tenminste. De zon was sterk genoeg om te genieten van het zwembad en de ligbedjes. Saskia en Peter hebben een uitgebreide map met informatie in de directe en verdere omgeving wat heel prettig is als je om ideeën verlegen zit, maar ook met simpele tips als waar is de supermarkt en wanneer wordt er siësta gehouden. Behalve de alom geprezen kookkunsten van Saskia en Peter is op loop(=klim)afstand ook Casa Ortega een prima gelegenheid om te eten. Er zijn zaklampjes aanwezig om je weg in het donker weer terug te vinden.

Ook nu een relaxte en geweldige vakantie gehad en nog voldoende om naar terug te gaan.

Geweldige vakantie

Rebecca & Mark
13-9-2014

Hou je rust en natuur, dan is Casa de los Eucaliptos the place to be! Op maar 50 minuten rijden van het vliegveld, bevind je je in een totaal andere omgeving en is het onthaasten begonnen!

Wij verbleven in de casa samen met ons zoontje van 16 maanden. Het grote terras (gedeeltelijk overdekt) ligt afzonderlijk van het B&B gedeelte zodat je je eigen privacy hebt en is afsluitbaar zodat je kleine kinderen niet uit het oog kunt verliezen.

Ondanks dat we een eigen keuken hadden, hebben we één keer 's avonds heerlijk genoten van de kookkunsten van Pieter en zijn 2 dochters. Pieter en Saskia zijn erg gastvrij en denken met je mee!

We hebben een heerlijke tijd gehad en bevelen de B&B/casa een ieder aan!

Heerlijke plek in Andalusie om te onthaasten

Martin Overbeeke
12-9-2014

Casa Los Eucaliptos is een authentieke Casa in een heuvelachtige gebied met olijfboomgaarden zo'n 50km landinwaarts bij Malaga. Pieter en Saskia Schaaf doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Het is een heerlijke plek om te ontspannen en een mooie basis voor uitstapjes in de omgeving. Granada, Corboda en Malaga zijn goed te bereiken en in de directe omgeving is veel te zien. De wegen zijn uitstekend. In het nabijgelegen dorp Riogordo zijn winkels voor dagelijkse boodschappen. In ieder dorp vind je wel een of meerdere restaurants, maar je kunt ook je eigen potje koken in de buitenkeuken bij het zwembad.

Mooi huisje, veel privacy

m.nadi
11-9-2014

Het huisje waar we een week verbleven was prima. De inventaris was compleet en we hadden zelfs tv met Nederlandse zenders. Ook vonden we het prettig dat we een groot terras hadden. De ligging was iets minder. Als je brood wilde halen moest je al gauw 40 min (heen en weer) met de auto rijden. Verder zijn de verhuurders heel vriendelijk en willen je met alles wel helpen als je daarom vraagt. Verder was het prettig dat je om dag schone badlakens kreeg en linnengoed. Al met al hebben we hier een prachtige week beleefd.

heerlijke plek voor een heerlijke vakantie

Astrid & Kees
7-6-2014

Ruim een week genoten van de gastvrijheid van Saskia en Pieter ; een heerlijke vakantie gehad in een heel prettige sfeer, in een schitterend gebied; elke dag een heerlijk goed ontbijt; buiten zittend hoor je alleen een pauw en de wind , wat een heerlijke rust; vanuit de B&B zijn Ronda, Córdoba, Granada en Malaga goed aanrijdbaar ; we hebben ook mogen genieten van de kookkunsten van Saskia: een dikke 10 !

Heerlijke vakantie gehad!

Diane De Wyngaert
13-4-2014

Hartelijk onthaald geweest door Saskia en Pieter. Wij verbleven in het huisje. Het was klein, maar alles was aanwezig (tot zelfs toaster, fruitpers, spelletjes ...). Om de 2 dagen propere handdoeken. Heerlijk terras om in de schaduw te zitten. Lekker ontbeten (vers fruitsap, vers fruit, yoghourt, etc). Mochten gratis sinaasappels plukken in de tuin.

Ideaal gelegen om Malaga, Granada, Comares, ... te bezoeken.

Het was een zaaaaaalige vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.