Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casa los Eucaliptos voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

sober - maar dik oké

nancy
11-2-2017

Ben meer dan hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter. Zij zijn zeer behulpzaam en staan u bij met informatie en goede raad. Ik had pech met het weer waardoor de kamer koud was en bleef zelfs met behulp van 2 extra radiators.

Gereisd alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.